Goldenwarm Omdömen 198

TrustScore 3.5 av 5

3,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I'm in the middle of a full kitchen remodel and decided to paint my existing cabinets instead of buying new ones. The game-changer? Updating ALL the hardware. I chose Goldenwarm's long b... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Difficult to write a full review as I haven't yet received my handles ordered on 3rd April. Apparently according to the tracking service, they've been sat with Yodrl since 8th April. Hopefully I'... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not buy from Goldenwarm. Everything is dropped shipped from China and expect long delays to receive any items. After 21 days we requested they cancel the order as it’s taken too long and... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I really love how these look on my cabinets, the brushed gold has a high-end feel that isn't too shiny or "fake" looking. They’ve got a nice weight to them and don’t feel like cheap, hollow plastic, w... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

3,5

Medel

TrustScore 3.5 av 5

198 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

These handles offer great value—the…

These handles offer great value—the price is very reasonable and the quality is excellent. They are surprisingly sturdy and I'm very happy with the purchase!

19 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hi there,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re delighted to hear that you found our handles to be both excellent in quality and great in value. It’s fantastic to know they exceeded your expectations in sturdiness and overall satisfaction.

We truly appreciate your support and are grateful you chose Goldenwarm. If you ever need anything else, we’re always here to help!

Warm regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great products and great customer…

Great products and great customer service!

1 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hi there,

Thank you so much for your 5-star review! We’re thrilled to hear that you’re happy with both our products and our customer service. Providing high-quality items and a smooth, supportive experience is always our top priority, and your feedback truly means a lot to us.

Thank you again for choosing Goldenwarm — we’re grateful for your trust and support!

Warm regards,
The Goldenwarm Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I'm so happy with my purchase of these…

I'm so happy with my purchase of these beautiful gold knobs! They look even better in person. After finishing our whole-house renovation, I can confidently say that Goldenwarm was the perfect choice for all our door hardware. Their bulk ordering option was a lifesaver and ensured everything matched perfectly. 10/10!

30 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hi there,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re absolutely delighted to hear that you love the beautiful gold knobs and that they look even better in person. It means a lot to us that after completing a whole-house renovation, you felt confident choosing Goldenwarm for all your door hardware.

We’re especially glad that our bulk ordering option helped make your project easier and kept everything perfectly matched — that’s exactly the experience we aim to deliver.

Your support and kind words truly motivate our team. Thank you again for trusting Goldenwarm. We’re honored to be part of your home renovation!

Warm regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY! HIGHLY MISLEADING! Scam!

This company looks amazing from the website and mentions offices in UK and US however it is not based in the UK but China! This became clear when emails kept avoiding giving me a tracking number. I had to prompt the company for information and updates at every turn. They never reached out to me. It took so long and had caused problems with my builder and extra money! Terrible service!

When my order did arrive what was stated as gold was clearly rose gold/bronze and did not match the cabinets at all. Packaging was also very basic - essentially handles stuffed into a bag with a load of screws shoved in. My order also arrived in two parts and arrived over a week a part which was also not communicated to me. I have asked for a refund but I am yet to hear back. Their website says they do not give refunds because of colour etc. However this is against UK law! With distance selling you are legally entitled to a refund if you have not seen the product. Spend your money locally. Overall awful experience.

24 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear Customer,

We are very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration caused. We take all feedback seriously and want to address your concerns.

First, we would like to clarify that while our company serves customers in the UK and US, our fulfillment is managed from China. This allows us to offer high-quality products at competitive prices, but we understand that international shipping can sometimes cause delays or partial shipments.

Regarding the color and packaging issues: we are sorry that the item did not match your expectations. Our products are carefully inspected, but slight variations in color can occur due to lighting, screen display, or batch differences. For large orders, items may ship separately to ensure safe delivery.

We also want to resolve your refund request. Although our policy notes that refunds are generally not provided for color differences, we still want to work with you to find a fair solution. Please contact us directly with your order number so we can address your concerns promptly.

We truly appreciate your patience and the opportunity to improve.

Kind regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

First I got all sizes I wanted and the…

First I got all sizes I wanted and the color is perfect
My kitchen looks great
Thank you very much
Duduzile

26 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear Duduzile,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you received all the sizes you wanted and that the color matches perfectly. It’s fantastic to know that your kitchen looks great — that’s exactly what we hope for with every customer.

We truly appreciate your support and kind words. It means a lot to our team, and we look forward to serving you again in the future!

Warm regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My order was held up in customs for…

My order was held up in customs for quite a while but Claire stepped in and got my order expedited.

30 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear Customer,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that your order was successfully expedited and that Claire was able to assist you. Our team always strives to provide fast and helpful support, and it’s great to know that her efforts made a positive difference for you.

We truly appreciate your kind words and your support. It means a lot to our team, and we look forward to serving you again in the future!

Warm regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would NEVER order anything from this…

I would NEVER order anything from this company again. The products look wonderful. I wouldn't know if they are as what I ordered over a month ago has yet to arrive. The tracking number didn't track anything at all. It gave me the name of a dozen shipping companies to contact. And the shipping costs were MORE THAN what I purchased! If I ever receive the product I'll let you about the quality of it.

25 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hi,

Thank you for reaching out!

According to the logistics company, your package was successfully delivered to the address on September 29th.

Tracking Number: 9200190400131400277992 (USPS)

Could you please double-check around your property or with your neighbors to see if they received it on your behalf?

You can also contact the carrier directly for more details: USPS: +1 (800) 275-8777

If you still cannot locate your package, please let us know and we’ll assist you further.

Best regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

THE WORST EXPERIENCE!

I paid nearly $2,000 for handles with over $400 in shipping and have now waited a month and STILL have not received my Caninet handles! Stay far away from this company unless you never want to receive what you paid for. I was robbed and still have no idea when my handles will be mailed!

1 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hi,

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration regarding the delay. This is definitely not the kind of service we want our customers to experience.

Please allow us to clarify — your order includes a large quantity of customized handles, which required additional preparation and inspection time before shipping. We always aim to ensure the quality of every piece before it leaves our warehouse, which can sometimes extend the processing time, especially for bulk orders.

We can assure you that your order has not been lost or ignored. Our team has already arranged shipment, and we’ll continue to track it closely until it’s safely delivered to you.

We’ve also reached out to you directly by email to provide detailed tracking updates and ensure this issue is resolved to your satisfaction.

We sincerely apologize again for the delay and truly appreciate your patience and understanding. Thank you for bringing this to our attention — your feedback helps us improve.

Warm regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great quality products that are…

Great quality products that are designed well and add a lot of style to any space. Highly recommend.

16 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hello,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you’re enjoying the quality and design of our products, and that they bring extra style to your space.

Your recommendation means a lot to us. We work hard to create pieces that combine both function and beauty, and it’s incredibly rewarding to know they’ve made a positive difference for you.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Warm regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Misleading delivery information on website

We got out new kitchen so came across this company where we saw very good collection of handles (not sure how it will be in reality) so we ordered on 27th Aug. Thats where the the trap is ! website while ordering showed 6-10 business days arrival but after order I have been waiting till date (more than 12 business days) with no information on my shipping..these guys have no contact information only email, so I reached out to know that they have handling of 3-5 business days before shipping.. so we waited for a week.. after the chaser again they said 5-7 business days handling... now I chased them back two days ago to check and they said will update once shipped... looks like we have to wait for months to get handles!!

Customer service was responsive until 2 days ago when I asked for refund as I don't wish to wait that long.. they have not come back at all... I will update my review once I hear back but this is highly misleading and disappointing.. please be aware

13 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hello,

Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry for the frustration caused. We completely understand how disappointing it must feel to expect your order within the timeframe shown at checkout, only to experience unexpected delays afterward.

To clarify, our website lists the estimated delivery time (6–10 business days) and we also have a handling/processing time before shipping, which can vary depending on stock and production schedules. We realize this was not communicated clearly enough during your purchase, and we sincerely apologize for the confusion this caused. Your comments are very important to us, and we will work on making this information more visible so no one feels misled.

Regarding your order, we want to reassure you that we are here to help.

We never want our customers to feel ignored—if you haven’t received a reply in the last two days, that is our mistake and we apologize for the gap in communication. Please rest assured we will respond directly to your email to resolve this for you right away.

We value your trust, and even though this experience fell short of expectations, we hope to have the chance to make it right for you.

Kind regards,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dont buy; never delivers and false promises

I ordered some handles...while ordering it says delivery on 5-7 days. After 7 days I reached out and they said their preparation time is 5-7 days and delivery window starts only after that. So, its 10-14 days. But even after 15 working days (excl. weekends), item still not delivered. They provided a royalmail ref but that hasnt been updated for more than a week and its waiting for collection.

When asked for refund, they wont process that also. Worst experience. Still I havent got my money or the item (which is no use to me as I ordered from somewhere else!).

Customer service reply with a standard message.

EDIT (9-Sep) below response from the company shows how standard their response is. They saying Royalmail yet to pick up but then asking me order number -- which shows they dont know any details but blaming Royalmail.
I was supposed to get credit (refund) 4 days ago and still not received.

13 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hi,

We’re truly sorry to hear about your disappointing experience and we sincerely apologize for the frustration this has caused. We completely understand how important it is for you to receive your order on time.

To clarify, our products usually require 5–7 working days of preparation time before dispatch, and delivery takes an additional 5–7 working days depending on the courier. We state this on our website, and we’re actively working on improving how we set delivery expectations to avoid confusion in the future.

Regarding your order, we noticed that the Royal Mail tracking reference has not updated for several days. This indicates the parcel is still awaiting collection from the courier. We are already in contact with Royal Mail to investigate the delay.

Regarding your order, we noticed that the Royal Mail tracking reference has not updated for several days, which usually indicates the parcel is still awaiting collection from the courier. To help us resolve this for you as quickly as possible, could you please provide us with your order number? Once we have it, we will check the details and contact Royal Mail immediately to investigate the delay.

We truly value your feedback, as it helps us improve both our logistics and communication. We’re very sorry again for the inconvenience caused, and we’ll do our best to make this right.

Best regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Perfect for my new Kitchen

I recently got a Kitchen renovation and needed good quality and large handles. I got a few from Goldenwarm and the quality is amazing! They look gorgeous in my kitchen highly recommend.

5 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear customer,

Thank you so much for your wonderful review! 🌟

We’re delighted to hear that the handles are perfect for your new kitchen and that you’re happy with the quality.

It’s always our goal to provide beautiful, durable hardware that enhances your space.

We truly appreciate your recommendation and hope to serve you again for future projects!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent!

Great customer service! Beautiful, unique hardware!

10 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear customer,

Thank you so much for your wonderful review! 🌟 We’re thrilled to hear that you’re happy with our hardware and our service.

Your support means a lot to us, and we’re glad we could provide something beautiful and unique for your project.

We look forward to serving you again soon!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful handles

We were “test driving” a few of these to see if we liked them and we absolutely love them. Beautiful, well made, and arrived in excellent condition.

3 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear Customer,

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you love the handles and that they arrived in perfect condition. It's great to know they passed your "test drive" — we hope they become a long-term favorite in your space.

Looking forward to serving you again for your next project!

Warm regards,

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Satisfied

The leather is very good. I need a large quantity. The production cycle is a bit long, but the quality is very good. Satisfied.

11 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hi,

Thank you so much for your kind review!

We’re delighted to hear that you’re satisfied with the leather quality and appreciate your recognition of our craftsmanship. We understand that the production cycle may feel a bit long, especially for larger quantities, but we’re glad the final product met your expectations.

Please don’t hesitate to reach out if you need assistance placing a bulk order or if there’s anything else we can help with. We truly value your support and look forward to working with you again!

Best regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Thanks for everything

I am very satisfied with this purchase, they provided very good service and the quality of the handles was unexpectedly good.

8 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words and 5-star review! We're delighted to hear that you’re very satisfied with your purchase and that both our service and the quality of the handles exceeded your expectations.

It truly means a lot to us to know that we’ve earned your satisfaction. We look forward to serving you again in the future!

Warm regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love my new hardware

We recently updated our kitchen with Goldenwarm's luxurious zinc alloy handles. We love these new handles and they are exactly what we needed to upgrade the look of our kitchen. We will definitely continue to use Goldenwarm for our next renovation.

3 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear Customer,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We’re thrilled to hear that our luxurious zinc alloy handles were the perfect finishing touch for your kitchen upgrade. It’s incredibly rewarding to know that our hardware helped bring your vision to life!

We’re truly honored to be part of your renovation journey, and we can’t wait to assist you again in your next project. Your continued trust and support mean everything to us.

Warm regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Loved these beautiful modern brass…

Loved these beautiful modern brass brown and gold drawer pulls.

9 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words and wonderful 5-star review! 😊 We're thrilled to hear that you loved the beautiful modern brass brown and gold drawer pulls. It truly means a lot to us to know that our products are bringing style and satisfaction to your space.

If you ever need more pieces or have any questions, please don’t hesitate to reach out — we’re always here to help. We look forward to serving you again in the future!

Warm regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Happy Customer

I ordered the most beautiful wall hooks from this company and I am beyond pleased with the product. Not only are they stylish, and sleek, but the quality is top notch. I highly recommend this product and this amazing company.

9 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Dear Customer,

Thank you so much for your glowing 5-star review! 🌟 We're absolutely delighted to hear that you’re beyond pleased with the wall hooks and that you found them stylish, sleek, and high-quality — exactly what we aim for with every product.

Your recommendation truly means the world to us. We're so grateful for your support and look forward to bringing you more beautiful and functional pieces in the future!

Warmest regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Responsive and quick to resolve issues

Goldenwarm was very responsive and timely. They answered and addressed my questions always within 24 hours. And if they could not fix the problem, they made sure I didn’t have to pay. I appreciate their quick service and concern for customer satisfaction.

18 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Goldenwarm

Svar från Goldenwarm

Hi,

Thank you so much for your wonderful review and kind words!

We’re truly grateful for your feedback and thrilled to hear that you’re happy with our service. At Goldenwarm, we’re committed to responding quickly and resolving any issues to ensure our customers are completely satisfied. It means a lot to us that you felt supported and valued throughout your experience.

Please don’t hesitate to reach out if there’s ever anything else we can help you with. We look forward to serving you again in the future!

Best regards,

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer