Svindlerfirma....aldrig set vare - pengene var de hurtige til at trække fra kontoen. En stjerne er i overkanten.
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Bestilte én bluse, men fik en helt andet end bestilt. Klagede. Kunne ikke få returlabel. Men fik en længere mail med indviklet forklaring på, hvordan jeg selv skulle sende retur til Kina. Det fremgik... Se mer
Scandi-Stil leverer virkelig nogle moderne styles, der passer perfekt til min livsstil. Kvaliteten er super, og jeg får mange komplimenter, når jeg har deres tøj på.
Hvis jeg kunne give 0 stjerner, havde jeg givet det. Klassisk kinabras. Blusen, jeg købte, og den jeg fik leveret, var to forskellige bluser. Ekstrem dårlig stofkvalitet. Er røget direkte i skuffen me... Se mer
Företagsinformation
Skrivet av företaget
Vores designs er inspireret af den danske arv og kombinerer elegance med komfort, så alle kvinder kan udstråle sin indre skønhed.
Kontaktuppgifter
Danmark
- scandi-stil.com
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Svindlerfirma....aldrig set vare
Svindlerfirma....aldrig set vare - pengene var de hurtige til at trække fra kontoen. En stjerne er i overkanten.
Svindel
Svindel - modtager forkert kvalitetsløs vare og der ingen retur eller andet, da firmaet ikke kan kontaktes.
Bestilte et par ECCO sko
Bestilte et par ECCO sko, det eneste der skete var, jeg blev 500kr fattigere, der kom intet, fup og svindel, lad være med at købe online sko.
Ren svindel
Ren svindel. Efter en måneds ventetid på et par eccosko fik jeg leveret et par kinasko i værste kvalitet. selv størrelsen var forkert. firmaet vil ikke tage dem retur, da det er imod deres politik!
Svindler firma så det basker
Svindler firma så det basker. Bestiller ecco sko,det står det også på faktura; men det man får er en kina sko,der ikke engang ligner en ecco sko og str. passer slet ikke.
Vær forsigtig med Scandi stil firmaet
Vær forsigtig med Scandi stil firmaet, det er det gamle Aurora firma, de trækker som regel hurtigt pengene fra kortet og sender så den forkerte ordre og selvom pakken returneres, returnerer de aldrig pengene.
Snyd og bedrag og en lang næse.
Bestilte én bluse, men fik en helt andet end bestilt. Klagede. Kunne ikke få returlabel. Men fik en længere mail med indviklet forklaring på, hvordan jeg selv skulle sende retur til Kina. Det fremgik ikke af ordrebekræftelsen at varen var fra Kina. Dårlig service. Dårlig kommunikation. Snyd og bedrag.
På vegne af min svigermor
Hold jer langt væk fra dette firma
Hold jer langt væk fra dette firma, det er fupfirma, som bare sender det de har på lager, uanset, hvad du har bestilt.
Jeg bestilte to kjoler, som skulle være i blandingsbomuld i str. M.
For det første trak de pengene med det samme, varerne kommer først 3 uger efter.
De kjoler som jeg så fik, var slet ikke den model, som jeg havde bestilt, og størrelserne var en M og en XL, og det var i 100 pct. polyester.
Så det er penge lige ud af lommen, da der ikke er en returlabel med, så kan du ikke engang returnere varen og få dine penge tilbage.
Fraråder at købe varer herfra.Utrolig…
Fraråder at købe varer herfra.Utrolig dårlig kvalitet på modtagne varer. Ikke muligt at få retur label.Retur varer skal sendes til Kina- dyrt i porto.
Køb aldrig her fra
Køb aldrig her fra. Det Rene fup. Den kjole jeg købte ligner på INGEN! Måde den der var vist på deres hjemme side. Kvalitet er li 0, Når man skriver til dem, får man standart svar retur fra en fiktiv Mary Leverings tiden er over en mdr og pengene blev trukket så snart jeg bestilte.
Hvis jeg kunne give 0 stjerner
Hvis jeg kunne give 0 stjerner, havde jeg givet det. Klassisk kinabras. Blusen, jeg købte, og den jeg fik leveret, var to forskellige bluser. Ekstrem dårlig stofkvalitet. Er røget direkte i skuffen med pudseklude!
Det værste gang bras jeg nogensinde har…
Det værste gang bras jeg nogensinde har købt, bluse der overhovedet ikke svarede til billedet fra webshoppen. Den vil ryge i skrald😬😞
Bestilte 2 bluser
Bestilte 2 bluser, pengene blev straks trukket og bluserne kom cirka 14 dage efter. De 2 bluser, jeg modtog lignede på ingen måde billederne i webshoppen og kvaliteten mere end ringe, røg direkte i skraldespanden - hold jer fra dem.
Sikke noget bras
Sikke noget bras. Den bluse jeg har modtaget, er helt anderledes end den jeg bestilte!
Fake
Fake
Kina-varer
Pengene trækkes lynhurtigt - mega lang levering af FORKERTE varer og selvreturnering og selvbetalt til mystisk Kina-adresse - pengene er tabt
Fake !
Bestilte kjole med dyreprint igennem facebook... Pengene trukket øjeblikkeligt.. hvorefter de skrev at jeg ville modtage ordrebekræftelse....det er nu 4dage siden og har intet hørt.Tror desværre det var farvel til penge og kjole
PAS PÅ!!!
PAS PÅ!!!! Dette er en ren Kinabutik. Bestilte en bluse, men fik en helt anden leveret. Blev trukket pengene før levering og efter klage, blot besked om at jeg skulle returnere til en mystisk adr i Kina, uden returseddel og for egen regning!
Scandi-Stil leverer virkelig nogle…
Scandi-Stil leverer virkelig nogle moderne styles, der passer perfekt til min livsstil. Kvaliteten er super, og jeg får mange komplimenter, når jeg har deres tøj på.
Bestil og betalt for en bluse
Bestilt og betalt for en bluse. Har efter 4 dage endnu ikke modtaget en ordrebekræftelse. Skrevet til dem og her får man åbenbart hellere ikke noget svar.
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








