Kanonservice
Jag gillar små företag som dessa. Mycket kundvänligt och bra priser. Jag gjorde en felbeställning och bara skrev enkelt mail (inte som de stora företagen där det ibland, är så krångligt att returnera). Fick svar väldigt snabbt och ringde till företaget och allt löstes lätt och smidigt. Jag har handlat vattenslang där innan och nu var det slangkopplingar. Bra priser men särskilt snabb och bra service i kontakt med företaget uppskattades.








