Ridgemont Outfitters Omdömen 

120
•
TrustScore 3.5 av 5

3,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I honestly thought this was going to be another Travis Mathew kind of shoe.. good on looks..absolutely terrible on your feet! I can't tell you how wrong I was. These shoes feel absolutely amazing. I s... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Purchased a pair of Monty Lo WP in May 2022. By October 2023, after a reasonable amount of use (at most once per week) the heels on both shoes are falling off. Really poor quality for the price. Not... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Purchased the brown Monty lo’s via preorder in July and they arrived mid November. Well worth the wait as these hiking shoes are comfortable, seem sturdy(tbd as I wear them more ) and so awesome looki... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Really disappointing experience . Preordered boots back in July for delivery in October. Now it’s Christmas and I’m still patiently waiting for delivery. Updates are shocking as mentioned elsewher... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Klädleverantör

Om Ridgemont Outfitters

Skrivet av företaget

The finest adventure hiking shoes & trail trainers available. These light hikers are sure to inspire & impress. Built For Your Life.


Kontaktuppgifter

3,5

Medel

TrustScore 3.5 av 5

120 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,5

Alla omdömen

(120)

2 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Better communication please...

Better communication please...
I understood when I ordered that it was a pre-order and I would have to wait, but at the time the estimate was end of September. The shoes didn't arrive until end of November. There was only one voluntary communication during that time. I had to reach out a few times to check the status myself. Given the way pre-orders work there should be more communication and status updates. Otherwise, it feels like you just took my money with no concern for the actual delivery of the product. I also realize there have been issues with materials. Again, that's not the issue, it's the communication that could have been better.

8 december 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Monty, thank you for taking the time to review your experience with us. We will certainly take this on board, we are always looking at ways to improve our communication. Thanks again from the Ridgemont team.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

4 months of continual disappointment

Ordered shoes in September, with the promise that deliveries would go be going out in October. Then the delivery estimates were pushed into November. Now I've received notice that they ran out of stock and I won't see a delivery until January. I wasn't even offered some form of apology discount for their stocking system error. Just terrible customer satisfaction. This has not been a fun experience.

8 december 2020
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Shoes weren't as pictures on the site

Shoes weren't as pictures on the site. One color was much darker and the eyelets were different.

8 december 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Jonathan, thanks for taking the time to review your experience. I'm sorry the shoes weren't what you were expecting, i will ensure someone from our customer care team reaches out to you to discuss this further with you. Many thanks, the Ridgemont team.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Worth the wait!

The shoes fit perfectly! It took about 5 months for them to arrive. However, when the shoes finally did arrive, I was happy to have them. Only complaint I have is the grip on the shoes is not that grippy. I slipped on some sand on a concrete driveway. May have just been me. I will likely order more shoes from Ridgemont Outfitters in the future.

5 december 2020
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I lurv them.

These shoes are so well made. I love them! I preordered and it took months to get them, but it was worth the wait. They're light, breathable, sturdy, and just really cool looking too. Nothing cheap about them.

2 december 2020
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Shoes are great - delivery logistics/communication a little rough

I recently received my pair of Monty High's and they are great (wearing them right now, in fact). They seem very well made and the soles are nice and sturdy given how light the shoe is.

I know that the COVID situation has made things difficult for this company's business model, but I thought the communication was still murky regarding delivery timing. Here was my timeline:

July 31 - placed my order

Aug 17 - received notification of COVID-related delays at the overseas manufacturer (totally understandable)

Oct 31 - received notification that the shipment would arrive in the states that day or the next

Nov 3 and 5 - received two promo emails from the company saying that the shoes I had ordered were still available for pre-order (meaning the shipment hadn't arrived?)

November 17 - I finally emailed their customer service rep asking for an update. They were polite and apologized...and then shipped the shoes the next day. Not sure how much longer I would have had to wait without requesting that update.

Again, the shoes are great, but more transparent communication on the company's end would be good.

1 december 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Sean, thank you for taking the time to review your experience and we're really glad you are enjoying the shoes. Please accept our apologies for the delays with this order, there have been delays and we have tried to communicate any delays along the journey. We appreciate it is frustrating when the date gets pushed back so we appreciate your patience and we're really glad you like the shoes. Thanks again from the Ridgemont team.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Different shoe than I thought

While I am grateful for the Monty-hi black gum shoes you sent me, I thought I was getting the Monty-low red/yellow shoes.

29 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Keith, thanks for taking the time to review your experience. It looks like this is the product that was ordered, however we'll reach out directly to get to the bottom of this. From the Ridgemont team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love the look of these shoes

I love the look of these shoes. My pair came and the heal started coming off. I was sent a brand new pair pretty quickly at no charge!

29 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Joe, thanks for taking the time to leave a review. We're sorry that you have experienced this fault with the shoes but very happy our team was able to provide a good experience. From the Ridgemont team!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible experience!!!

I made a purchase from Ridgemont Outfitters a few weeks ago. According to their website shipping would take 7-10days. I received a shipping notification a few days later...great right? Well for the past 2 weeks I have tracked my package and every time it states “your package is on the way to a USPS facility.” In other words it hasn’t shipped lime I have been led to believe. I have yet to get a response to any of my emails trying to get info. I would absolutely NOT make a purchase from these bums unless you like being ripped off!!

29 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Bryan, we're very sorry your order hasn't arrived. We have had some issues with the USPS tracking as they experiencing unprecedented demand at the moment. I can see you contacted our customer care team on Saturday, i'm afraid you won't have received a reply over the weekend as our business hours are Monday - Friday. Our team will reach out to you personally to rectify this issue immediately for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Brown Monty lo

Purchased the brown Monty lo’s via preorder in July and they arrived mid November. Well worth the wait as these hiking shoes are comfortable, seem sturdy(tbd as I wear them more ) and so awesome looking. Being a preorder it took longer than I wanted but this was to be expected given the pandemic, and you can’t beat that preorder price. Hope they hold up well and I’ll be sure to buy another pair soon!

29 november 2020
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I understand the state of the world has…

I understand the state of the world has affected the order of these shoes. That being said I would have greatly appreciated more updates from the company. Upon ordering I was told I would receive the shoes in October, it is almost December and I still do not have my order.

28 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Dan, thank you for taking the time to review your experience. I'm very sorry for the delay with this batch, we have had an unexpected delay with this batch however i can see this has been shipped out so you should have received it by now. I will make sure someone contacts you directly about this. From the Ridgemont team.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Paid for three shoes months ago…

Paid for three shoes shoes months ago and haven’t received anything. We’re now a month past the purported deadlines.

Update - received the shoes today, it definitely took quite a while. The shoes are nice, the laces could be longer and the overall width could be a bit wider as well. Maybe buy a half size larger than what you usually do

25 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi there, thanks for taking the time to leave us a review and we're terribly sorry you're not happy. It looks like your order has shipped and you should have received your shoes by now, if you could drop cs@ridgemontoutfitters.com an email they would be very happy to chase this up for you. Thanks from the Ridgemont team.

We're really glad the shoes arrived and we're glad you like them. Thank you for the feedback about the shoes, i'll pass this on to the relevant team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service

Excellent customer service. Thank you, Nicky Williams, for your help with my technical issue.

22 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Thanks Amro, we're happy to help! Hope to speak again soon! From the Ridgemont team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top notch

Short story? Best boots for me. Period

Longer story? I saw an ad for this brand and didn’t really know exactly what to expect. Social media is pretty saturated with “great products” that aren’t that great...
Well I bought a pair of ridgemont boots, and the comfort and quality is above and beyond what I expected. I bought second pair just for variety. And they’re both just as comfy as day one, but worn in nice.

21 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Tyler, thanks for taking the time to leave your review! We're so happy you are enjoying the boots so much! From the Ridgemont team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A long wait but worth it!

I ordered a pair of Outback boots early this year and it turned out they were oversold. Customer service contacted me quickly and said I could cancel the order, substitute another color, or wait for the next production run... but they had no idea when that would be. I decided to wait as I was in no particular rush. The Customer Service team did a great job of keeping me informed when new information about my order became available, including shipping delays, etc. Good customer service seems to be growing mor rare but the Ridgemont Outfitters team nailed it. And my boots arrived just in time for the cold weather.

21 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi David, thanks for the review! We're so happy you had a great experience with are customer service team and we hope you love the boots! Thanks again from the Ridgemont team.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

It has been over 3 months and I have…

It has been over 3 months and I have not received my order yet. It’s taking a very long time and I was not my expectation.

20 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Aboubakr, thanks so much for taking the time to leave us a review. We're sorry you were disappointed with the service. We have tried to make it clear on our website about how the pre-order process works, pricing benefits and delivery schedules. Unfortunately much more stringent measures out of our control, have recently been introduced due to the COVID pandemic, and this resulted in a delay to this order, for which we apologise. We are readjusting our timelines for future projects to take this into account. Thanks again and thanks for your patience, we hope you enjoy the shoes! From the Ridgemont Team.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

🤷🤷🤷

Dope shoes, completely trash process. I ordered them in July and have received 3 emails regarding three of the seven delivery postponements. 5 months... Either the kids in the sweatshops that they utilize need a Snickers, or they should alter the business model.... Oh yeah, still haven't gotten them...

19 november 2020
Logotyp för Ridgemont Outfitters

Svar från Ridgemont Outfitters

Hi Matt, we appreciate you taking the time to leave a review and we are sorry about your order being delayed. The process of pre-ordering does mean there is a wait for the order shipment but we have had additional delays which we apologise for. Unfortunately much more stringent measures out of our control, have recently been introduced due to the COVID pandemic, and this resulted in a delay to this order, for which we apologise. We are readjusting our timelines for future projects to take this into account. Thanks again and thanks for your patience, we hope you enjoy the shoes! From the Ridgemont Team.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer