Resincoat Omdömen 

607
•
TrustScore 4.5 av 5

4,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

The product and the finish is great and was just what I was trying to achieve. Not so good is the quantity supplied. Call me old fashioned but when I order 5 litres I expect 5 litres. Instead, the com... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really happy, I have done both our garages at home with the raincoat epoxy floor paint, I’m really happy with it, any spills, oils brake fluid etc wipe up without leaving any mark unlike normal paint.... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Bought a kit to paint garage floor. The kit provided everything, barring a drill for mixing, which we needed. Delivery, etc went smoothly and the box contents were really well protected to avoid any s... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Paint is fine but, like other reviews, coverage is less than stated. This is a problem because their shipping/distribution is a joke. You'll want to add a second coat within 48hr of the first but if... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Konstruktion och produktion

Skrivet av företaget

At Resincoat, we’re proud to be UK manufacturers of high-quality epoxy and polyurethane coatings. We supply both domestic and commercial customers with professional-grade products that are easy to apply and built to last. Whether you’re a homeowner looking to transform your garage floor or a business in need of a durable industrial coating, we’re here to help. All our products are manufactured in-house at our facility in the UK, giving us full control over quality and performance. We’re passionate about what we do and take pride in offering expert advice, fast delivery, and reliable customer support. From metallic epoxy systems to anti-slip floor paints, we’ve developed a wide range of solutions to suit every project and environment. What sets us apart is our commitment to quality and service. We understand the importance of getting the job done right first time, which is why our customers come back to us time and time again. Our coatings are trusted by tradespeople, businesses, and DIY enthusiasts throughout the UK. Buy direct from the manufacturer at resincoat.co.uk – premium products, expert support, and proudly made in the UK.


Kontaktuppgifter

4,3

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

607 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,3

Alla omdömen

(607)

69 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Good product, questionable after sales service.

I have no complaint as yet about the Resincoat product I bought (outdoor patio paint) but I do have a massive complaint about their after sales service/customer service. I had to return a tin of paint as I'd ordered the wrong colour. I contacted them to let them know I needed to return it. I was told that I would be sent a returns acceptance with a return address. I waited 3 days for this returns acceptance.
Resincoats terms for returns is, once the company has received the item it can take up to 14 days for the refund. I had to email them on the 17 day to remind them of their terms. It took a further 24 hours for the refund to be processed. The refund finally arrived in my bank 4 weeks after they received my return. In this day and age of online competition it staggers me find a company who can't match their products with good after sales. I will not use Resincoat again nor will I recommend it.

Added after Resincoat response. Resincoat terms and conditions state refund will be processed after 14 days not working days as stated in their response. I waited 18 days before refund was processed. Resincoat please know your own terms before responding to a negative review.

7 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your feedback on our returns process, we are pleased you are happy with our outdoor patio paint. We appreciate you taking the time to update your review based on our reply regarding our terms and conditions, once again we apologise for any inconvenience caused from the delay in processing your refund on this occasion.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A game changer for sheds!

I bought the sage green ResinCoat shed paint for a faded green summerhouse that hasn't been painted for at least six years. Minimal prep (I hate the prep) and used a three inch brush to paint. It covers really well, doesn't run easily and you can put a fairly decent coat on. I'm amazed at how good it looks. Because it wasn't in the best state to start with it could probably benefit from another coat but it is fine without it. Really impressed with this product. Cleaning brushes is an easy job too. I'm going to buy more to do my other sheds and my fence. Only wish is that there were more colours.

29 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you so much for your review of our shed paint, we appreciate your feedback and we will pass on your request for more colours!

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

super helpful

Stacey was beyond helpful with my request, as I wasn't too sure what I needed, but she made it all very easy and made it a very pleasant shopping experience. I will happily shop from them in the future and thanks again Stacey for all of your help today :)

21 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your feedback on the service from our sales team, we will be sure to pass this on and we look forward to helping you with your future projects.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great shed or furniture paint. Does what it says on the can

Easy to apply, covers really well.
Second coat which was needed in some areas blended in.
A1

18 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your feedback on our garden shed paint, we are pleased you are happy with the finish, please don't hesitate to contact us for any future projects.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Awesome service and product

17 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for taking the time to leave a review, we appreciate your positive feedback on our products and service.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nightmare from start to finish and no product to review.

After receiving a quote from this company we paid via baca straight away, my husband spoke to them to get quote and they said as soon as it was paid the product would be sent.
He rang 2 days later and it had not yet been sent. He rang again the next day and nothing had been sent. Day 4 it was with courier company, we were advised delivery would be by 8pm, we made sure 1 of us was in to receive delivery and nothing… the next 2 days the same happened.
Albeit this wasn’t the company’s fault, I rang for a refund, over a week had passed with no product and the floor could have been done by this time.
The refund process was just as bad, eventually received it but with absolutely awful customer service. Would not use again and would not recommend.

14 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your feedback, please accept our apologies for the delay on your order, it was on a standard delivery service of 3-5 days, however we have raised this with the courier service due to the missed delivery slots. Our customer service team processed the refund as soon as they received your bank details, once again we apologise for any inconvenience the delay on your order has caused.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

As a regular customer with Resincoat I…

As a regular customer with Resincoat I cannot fault their products or service, they are always happy to offer advice and I have always been happy with all products I have used.

23 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for taking the time to leave a review, we are pleased to hear you are happy with our products and service, as always please don't hesitate to get in touch for any future projects.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would have scored a zero had this…

I would have scored a zero had this been available! Customer service is very poor. No delivery/ returns labels included in parcel. Tin base was damaged badly so wouldn’t stand up straight on its own. Paint ordered was garage door primer. Paint debt was for caravans! When we questioned this they said it is labelled incorrectly! Well that’s not my problem. Don’t use this Company!

24 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We sincerely apologise for the condition in which the paint tin arrived and for any confusion caused by the product labelling. We understand your frustration, particularly when receiving a damaged item and although our customer service team did confirm that the product in the tin was correct we do appreciate that this has caused some confusion and inconvenience.

Our customer service team will be in touch with you directly to offer a further resolution.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Less than 5ls in a 10l tin of 2 part epoxy…

I bought two 10l tins of 2 part epoxy floor paint. I calculated the volume that I would need and the two tins would have been more than enough. With the 2 part primer coat that that amount had covered nicely with even some spare. When I opened the tins there was less than 5ls in each, I know you need room to mix in the 2nd part, but not that much room. With how much money I paid for the product I didn't have enough to cover the floor even with a thin coat of paint. Now I need to buy yet more so that I can finish it, I have no idea how it will look in the end, probably very patchy. I feel that they have ripped me off with how little was in the tin.

20 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

We are sorry to hear you were unhappy with the product, from your review information we can't locate your order or any communication with our customer service team, please get in touch with us at info@resincoat.co.uk and we will be happy to look into this for you.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Resincoat Single Garage Kit

I bought the kit to cover a single garage concrete floor. Having had no previous experience of resin products, I was delighted with the results. It seems to have provided a tough protective coating to what was previously a dusty concrete floor. Make sure that you put in the preparation work prior to using the product. Pay particular care to the advice on the Resincoat website, as you do not have long to work with the product after its two parts have been mixed.
Due to a small issue that I experienced, I had to contact Resincoat's Customer Service. So I can confirm that they provide an excellent service through friendly and helpful staff.
The product is not cheap in comparison with some other floor paints, but you are paying for a quality product that looks good and is very durable. I would highly recommend the product, as well as the standard of service and fast delivery provided by Resincoat.

27 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you so much for taking the time to leave a review of our product and service, we are pleased to hear you are happy with the results on your garage floor. Please don't hesitate to contact us for any future projects.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Purchased a tin of resin coat epoxy…

Purchased a tin of resin coat epoxy crack filler. The first tin worked ok but didn’t fill the crack, bought a second tin to top up the crack which didn’t set at all. I Contacted Resin coat, sent the photos they asked for of the epoxy crack filler with evidence that it was still fluid days later, they was really unhelpful and tried to blame me even though I used the second tin in the same crack. Luckily, I purchased from Amazon. Amazon asked me to return the tin to Resin coat who denied I had sent it, but, the parcel was registered. Amazon had to step in otherwise we wouldn’t have been refunded. It took many hours to scrape out the epoxy that didn’t set. I used another brand of epoxy crack filler that set within 20 minutes. You may want to think twice before you use this company, after sales and service is non existent, so diasappointing.

11 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your feedback, we are sorry to hear that you were not entirely happy with the product and service you received from Resincoat, we can't seem to locate the communication referenced based on the information provided in your review therefore if you could email info@resincoat.co.uk we would be happy to investigate this further.
Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Heike was super helpful and…

Heike was super helpful and informative, she clearly knew the product well, was well placed to offer guidance on suitability and application, and was really helpful in getting the order through quickly as we had an unexpected deadline to meet. Thank you.

11 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you so much for taking the time to leave a review, we are pleased you are happy with the service you received and we will be sure to pass this on to the team.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Double garage floor looks fantastic…

Double garage floor looks fantastic after years of concrete dust. Resincoat system was easy to apply and liked that you get smaller tins for cutting in and thresholds. Gave me more time to finish the job before the paint cured
Thanks again

10 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your review, we appreciate your feedback on our double garage floor bundle and we are pleased you are happy with the results.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I'm not sure I would buy from them…

I'm not sure I would buy from them again. The business feels very amateurishly run, especially when it comes to handling returns. There doesn’t seem to be any clear return process in place, and you have to repeatedly ask just to get a return form. Once the items are sent back, they seem to disappear into a void with no communication or refund issued.

The paints themselves are overpriced and come across as DIY-made products rather than professional-quality items. My order arrived thrown into a box packed with random filler materials, which only added to the unprofessional experience.

I honestly wish I had seen a review like this before placing my order, so I’m leaving this here in the hope that it helps someone else make a more informed decision.

Order: TBJUFUJAZ Placed on 20/04/2026 11:52:40

20 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your feedback, we are sorry to hear you are disappointed with the product and the returns process, we can assure you that all our products are manufactured to the highest quality and are used by many professional companies. We can see that our customer service team are currently processing your return as per our returns policy which states that the refund will be processed within 14 days of receiving the product back to us, please contact info@resincoat.co.uk if you have any further questions regarding your return and our team will be happy to help.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great service

Great service. Lovely people.

15 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your review, we are pleased to hear you are happy with the service you received from our team, please don't hesitate to contact us for any future projects.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great customer service and customer relations.

With a 3 month time lapse between me receiving my nonslip paint,I never checked the box. On opening the box did not contain the hardener required to mix in with the paint. I rang the Customer services dept who were really helpful and sent me some more with 24hr delivery time. There was no hassle with the Customer Service , I was treated with respect and I only wish every company I have dealt with could operate with the same professionalism and honesty as Resincoat did for me. The product was easy to use and its finishing effect to the project works handsomely, a big thanks to Craig and the CS team.

30 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for taking the time to leave a review of the customer service you experienced from the customer service team, we appreciate your feedback and will ensure this is passed on.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My account

Easy to set up my account. Easy to order. Order details sent to my email. Awaiting my order delivery. So far great.

3 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your review, we are pleased you are happy with the ordering process, please don't hesitate to get in touch should you need any further advice on the product.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Massive thanks

with a 6 month time lapse between me receiving the first batch and applying it i soon realised i would need a second batch to cover the main walkway ,this came very quickly and i proceeded to cover the area again however there was a colour difference, on contacting there sales team it appears that there was a slight pigment change during the 6 months, so fair play it happens and it was 6 months ,however there was no hassle with them and they sent me enough paint to cover the whole floor again,I only wish every company we dealt with could operate with the same professionalism and honesty as Resincoat did for me,,,as for the product ,its fantastic and rock hard...a big thanks to Craig...

27 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you so much for taking the time to leave your feedback on our products and service, we will pass on your comments to the team and please don't hesitate to contact us for any future projects.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Poor delivery experience

Delivery company you have chosen gave 37 minutes notice of delivery, then wouldn't deliver to my safe place as you instructed them not to. Tried to contact them via link provided, not an option to redeliver. Not mentioned on ordering that you won't authorise them leaving goods in safe place (I've a parcel box for deliveries). I work for NHS and can't just walk out my work. To collect from them, they demand I provide ID and proof of address which they copy and retain. To hand over enough information for someone to get a bank loan or apply for a passport seems extreme for a pot of paint. Sure your product is fantastic, unfortunately you have been let down by choice of couriers. Have asked them to return to you as unable to accept deliveries or agree to their terms of collection.

28 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your feedback, we apologise for any inconvenience this has caused and we will ensure that this is followed up with the relevant courier. We can see you are in contact with our customer service team who will endeavour to resolve this issue for you as soon as possible.

Many Thanks
Resincoat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Despite an issue with the courier that…

Despite an issue with the courier that left half my order ruined , the Resincoat team responded brilliantly by replacing the missing items within 24hours. I have used their products on many occasions and can fault either the product or the company.

16 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Resincoat

Svar från Resincoat

Thank you for your feedback, we are pleased to hear that the team dealt with your delivery issue promptly and that you are happy with the product, please don't hesitate to contact us for any future projects.

Many Thanks
Resincoat

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer