Oplichters
Oplichters !
1,5 jaar geleden hier iets besteld, factuur maken gaat erg snel. Maar factuur crediteren duurt 1,5 jaar.
Inmiddels hebben wij aangifte gedaan, zou dit adviseren als je ook opgelicht bent en je je geld niet hebt terug gekregen. Verzamel alle informatie en correspondentie met hun en doe aangifte van internet oplichting. Ze bouwen namelijk een dossier op, bij veel klachten ondernemen ze ook daadwerkelijk actie en hopelijk kan nelka, Relka of welke nieuwe variant ze straks weer hebben hun deuren sluiten.
