Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Have only ordered once. Simply Living laundry sheets and Coconut scourers. SL is made in UK which is a bonus and do fine cleaning job - gave up unfriendly plastic bottles of detergent 5+ years. Satur... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We had a really impressive experience with our first order from re:gn. Our order arrived very promptly, was well packaged and at a great price. The most impressive feature though was the quality o... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Laundry should be dull and boring. Clothes should smell fresh but not too chemically. Clothes should be clean and soft but not crunchy. The outflow of the washing machine should not contain plastics o... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love the products- and being able to choose better for me AND the environment. REGN makes it easier to implement small changes one at a time to start removing toxins and single use plastics. E... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Hälsa- och skönhetsbutik

Skrivet av företaget

At REGN, our entire purpose revolves around developing ethical, eco-friendly products for the benefit of our valued customers and the environment. We are dedicated to the sustainable movement and do everything in our power to provide fellow eco-warriors with the products and resources they need to lead a more conscious life.


Kontaktuppgifter

4,6

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

456 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 85 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,6

Alla omdömen

(456)

223 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Reviewing my laundry

I have used REGN laundry sheets for a couple of years now and it was only recently that I returned to look at the website that I realised how the range has grown. This is a really forward looking company with quality products at competitive prices. I love it.

21 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

CUSTOMER SERVICE ABISSMAL

Ordered a Christmas present. The box was totally torn and crushed. They want me to pay to send it back I wouldn't be able to give this as a gift so it's totally not fit for purpose. The
Customer service they offer is horrendous!! BEWARE!!!

15 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för REGN

Svar från REGN

You’ve left six reviews on here and every one of them is negative. That suggests this isn’t about one genuine issue, but a wider pattern of dissatisfaction when things don’t go exactly as you expect.

To be clear, the product itself was not damaged. The outer box was slightly squashed, which does sometimes happen in transit, but it was still intact and perfectly usable. We explained this clearly and offered a return in line with our published policy. As the item was not faulty, return postage would be the customer’s responsibility, which is standard practice and stated on our website.

Good customer service doesn’t mean ignoring procedures or offering outcomes outside our policies. It means responding, being transparent, and treating all customers fairly and consistently. We did exactly that here.

We’re always happy to help, but we won’t accept exaggerated claims or unfair characterisations simply because the outcome wasn’t what you wanted.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Laundry sheets

Last year at christmas i gifted friends and family biodegradable kitchen sponges as a stocking filler and this year its laundry sheets in there. Changing the world one plastic free swap at a time. I use these things myself obviously - really why wouldn’t you ?

15 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad customer service and products.

Bad customer service and products.
Products unusable due to the most appalling fragrance/ chemicle smells. I ordered cloth sponges and tumble dryer balls. The smell on them won’t come out in the wash and secondly I shouldn’t have to try… I spent a lot of money. Organic cloths with that one them is a joke. I simply asked to return and that they pay for the returns. After going back and forth they won’t stating they are not faulty. They are faulty as I can’t use them.. they expect me to put my clothes in a tumble dryer with that smell ? We are really eco friendly as we don’t not use any fragrance or chemicals. They need to take responsibility how their so called eco things are being transported and stored. Shocking behaviour from them, shame on you.

7 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för REGN

Svar från REGN

Hi Sally,

We’re disappointed to read this review, as it’s not an accurate reflection of what happened.

You received cloths and dryer balls that contain no added fragrances or chemicals. We do not advertise them as scented or unscented because there is no fragrance added. A natural material smell or a personal dislike of a scent does not make a product faulty.

You asked to return your order, and we accepted your return request immediately. The only point of disagreement was your demand that we pay your return postage. As a small business we already covered your outbound postage, and you also received 20% off the original price. Returns for non-faulty items are made at the customer’s cost, which is standard practice.

Your claim that the products are “unusable” because you personally dislike the natural smell does not meet the definition of a faulty item. You were still offered a full refund upon return.

It’s also worth noting that you have left multiple 1-star reviews for several other businesses on Trustpilot, all with similar complaints. We work hard to treat customers fairly, but we cannot take responsibility for preferences that fall outside what the product promises.

Your return remains accepted, and we will refund you in full as soon as the items arrive back with us in unused, sealed condition.

We stand by the quality of our products and the accuracy of the information provided to you throughout this process.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Aggressive marketing and after-sales

I wasn't unhappy with the products that arrived, but I am very unhappy with their extremely aggressive and persistent spam marketing ever since. I have tried and tried to unsubscribe but still the emails come. I even wrote to them directly, and now the emails come twice. If you dislike that sort of thing you would be well advised to find another supplier.
In response to the reply from REGN. 1) Read my first review properly. I didn't complain about the products. 2) Your spam IS very hard to get rid of, and after I emailed you directly to ask you to stop it DID double. Clearly you didn't read that email correctly either!

5 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för REGN

Svar från REGN

Hi Sarah,

Thanks for your review. I’m sorry to hear you weren’t happy with the products, though we haven’t had any email from you about this or any request for support. We always sort things quickly when someone gets in touch, so it’s disappointing to hear this for the first time in a public review.

On the marketing side, we don’t send emails twice a day. In fact, we only send a few per week. The only exception was during Black Friday week when we had a new offer each day, which is standard for most retailers. The only way you’d receive duplicates is if you were signed up more than once, which can happen if someone enters their details again to access new-customer offers.

When someone unsubscribes, it usually takes effect within 24 hours. In rare cases it can take up to a week while all the platforms we use sync, but it doesn’t continue beyond that.

We take feedback seriously, but it does need to be fair and accurate. If our approach or our products don’t suit you, then it’s clear we’re not the right fit as your supplier.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Zero Waste Club Plastic-Free Tea Strainers

I ordered Zero Waste Club Plastic-Free Tea Strainers. Website was very easy to use. I love that we are no longer drinking micro-plastics with each cup of tea made from teabags. So I ordered some more for Christmas presents and spares for us! Delighted. Thank you.

16 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love the laundry sheets

I ordered the laundry sheets scented. I really like them because they wash your clothes well and the perfume is subtle and pleasant. They arrived very quickly! I also ordered the scent booster beads which I probably won’t order again as I think they’re quick expensive because you need to use a lot to smell anything different….But definitely will keep ordering the laundry sheets.

22 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great products!!

Love the laundry sheets, so easy to use and definitely washing everything as well liquid or powder. Foaming handwash is great too . Yet to use anti -bac or scouring pads or toilet bomb, but am confident that they will perform. Hope they'll keep prices keen otherwise I might think twice about buying, but would be sad as I love these products.

20 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We have been using the dissolvable…

We have been using the dissolvable paper laundry sheets for some time now annd we will not go back to huge plastic bottles of detergemt. Once we ordered scented by mistake (wife is allergic to them) I was asked to return them and they were echanged very quickly for unscented. Brilliant customer service which is very important to us as we are both in our eighties!

20 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Technical Failings

Systems don’t work, I ordered a subscription and the item came wrong, I took that it could be my mistake and kept it. So I just reordered the correct item and cancelled my subscriptions. Though this morning I get an email with out notice of pending subscription (even thought I cancelled) and that it was shipped. Not happy!
Now after finding a product I love I have to search again due to technical failings.

19 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för REGN

Svar från REGN

Hi Daniel,

Thanks for taking the time to leave a review. I’m sorry to hear you’ve been left feeling frustrated.

I’ve looked into your account and the subscription wasn’t showing as cancelled on our system before the renewal was created. It was cancelled afterwards, which is why the order still went out. If we’d seen a cancellation request before dispatch, we would have stopped it for you.

Regarding the previous mix up with the scent, if you had contacted us at the time we would have happily put that right. We’re always here to fix any issues and make sure you get what you ordered.

I appreciate how this has come across from your side and I understand why you’re disappointed. If you’re able to share any proof of an earlier cancellation attempt, I’m more than happy to look into it fully and sort things out for you.

We do value your custom and I’m sorry this experience has made you feel otherwise.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered bags for food bins

Ordered bags for food bins. Delivered as expected

14 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för REGN

Svar från REGN

Hi there,

Thanks for taking the time to leave a review. I’m glad to hear your order arrived as expected. If you ever need anything else, we’re here to help.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good product

Good product, good price.
DPD proved useless at delivering and returned the parcel back to sender, but REGN customer service responded without delay and posted the parcel out again via Royal Mail, who delivered promptly and without a hitch.

12 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för REGN

Svar från REGN

Hi there,

Thanks for your review. I’m really glad you’re happy with the product and the price. Sorry again for the trouble with DPD, but it’s good to hear Royal Mail delivered without any issues the second time. If you need anything in the future, just let us know.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent

First look as had an email saying they now sold some laundry sheets I'd bought before, however, I saw their own at a cheaper price so decided to try them and will not be going back as they are great. Smell nice and clean excellently, I will be looking for other cleaning products

1 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för REGN

Svar från REGN

Hi there,

Thanks so much for your lovely review. It’s great to hear you gave our own laundry sheets a try and ended up preferring them. I’m really glad you’re happy with how they smell and clean.

If you decide to explore more of our cleaning range and ever have any questions, feel free to get in touch. We’re always happy to help.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer