ReFramed Omdömen 

55
•
TrustScore 3.5 av 5

3,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Min Reframed seng er uden tvivl det cooleste møbel, jeg ejer. Den var nem at samle, også med headboards og sideborde. Den er bundsolid, rykker sig ikke en millimeter og ser stadig knivskarp og helt ny... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nice looking, very poor function. We have had major problems since purchasing the TR bed. They just stop replying. STAY AWAY. UPDATE following Reframed reply: I didn’t “feel” like you stopped repl... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very disappointing experience with this company. My bed broke just two weeks after purchase. Initially, they responded to my emails, but then completely stopped replying. It’s been weeks without any c... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ich war etwas nervös, ein Bett bei einem kleineren Start-up zu kaufen, jedoch habe ich mich in das minimalistische skandinavische Design verliebt. Die Lieferung erfolgte schneller als erwartet und ver... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

3,3

Medel

TrustScore 3.5 av 5

55 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 80 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,3

Alla omdömen

(55)

13 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Uden tvivl det fedeste møbel jeg ejer

Min Reframed seng er uden tvivl det cooleste møbel, jeg ejer. Den var nem at samle, også med headboards og sideborde. Den er bundsolid, rykker sig ikke en millimeter og ser stadig knivskarp og helt ny ud efter et år.

7 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Maria,

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you're still enjoying your ReFramed bed after a year and hope you will enjoy it for many more.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Smuk smuk seng

Smuk smuk seng, var virkelig nem at samle og fik super god support til at opdatere leveringen. Alt i alt god oplevelse!

12 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Signe,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you’re happy with your new bed.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very unprofessional. Quick to sell, nowhere to be found when it goes wrong.

I was initially very hesitant about ordering a bed from these guys and I only proceeded knowing I had credit card protection (spoiler alert: I absolutely needed it)

While the founder, was incredibly quick to set up a call and reassure me just to secure the sale, the communication went completely downhill the moment they had my money.

I ordered a bed frame and headboard from ReFramed, paying €1,620 in total in December 2025. While the product design itself is good, the bad reviews are all true.

The customer service and logistics experience was incredibly stressful and entirely unacceptable for a premium brand.

Before ordering, I was explicitly assured by the founder that everything was in stock. I was later contacted to be told that the headboard wasn't available and that they would send the bed separately so as not to delay the rest of the order.

To make matters worse, the bed frame arrived with multiple defects, including significant scuffing on the visible curves, a paint chip on the side rail, and an alignment gap at a mounting joint.

When I reached out about the damaged frame and the missing headboard, I was met with weeks of radio silence. It wasn't until I issued a formal "Final Notice" in February after multiple ignored emails that they finally acknowledged the issue and offered a refund for the headboard. However, they then went completely silent again and failed to process the payment.

I was ultimately forced to open a formal Section 75 dispute with my credit card provider to get their attention. Only after the bank got involved did ReFramed attempt to negotiate a settlement.

After a months-long saga, I finally received my refund in May 2026. Buying a bed should not be this stressful and there is no excuse for their poor customer service. If you buy from ReFramed, know that if anything goes wrong, their customer support is non-existent until legal action is threatened.

29 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Alex,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry for the stress, frustration, and repeated delays you went through with your order.

This is not the experience we want any customer to have with ReFramed, and we fully understand why you felt disappointed. While we are a small and growing company, that does not excuse the lack of clear communication, the delay in resolving your case, or the fact that you had to follow up several times before receiving a proper resolution.

We have since reviewed cases like yours internally and are actively working on improving our customer support, logistics communication, and follow-up processes, especially when something does not go as planned. Your feedback is taken seriously and has helped us identify where we need to do better.

We are glad that the refund was processed and the issue could be resolved.

Again, we sincerely apologize for the inconvenience caused.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Predatory warranty policy

Previous bed model broke within 3 year warranty period. Communication about my issue was initially prompt but then had to reach out again for updates for a solution to my problem. Since it was a previous bed model I was only offered replacement parts for a smaller bed or 35% off of a new bed. Also, the warranty now is apparently 2 years but this is not currently reflected on the website.

7 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Katja,

Thank you for sharing your feedback. We are very sorry that your experience with the warranty process felt frustrating and that the communication was not as smooth as it should have been.

We understand that having an issue with a bed within the warranty period is disappointing, and we are sorry that the first proposed solutions did not feel satisfactory in your case.

As discussed, we have now refunded you, and we sincerely hope that this has helped resolve the situation for you. We also hope that the case is now settled in a fair way.

Your feedback regarding the warranty information and communication process is taken seriously, and we will review this internally to make sure future cases are handled more clearly.

Again, we apologize for the inconvenience and frustration caused.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Best bed I have ever had

Best bed I have ever had, and with its quality I am sure it will be my bed frame for life. Really enjoy the design and the materials.

11 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Claudio,

Thank you so much for your kind words. We are really happy to hear that you love your bed and that you are enjoying both the design and the materials.

It means a lot to us to know that the bed feels like something you will keep for many years to come.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Erwartung übertroffen

Ich war etwas nervös, ein Bett bei einem kleineren Start-up zu kaufen, jedoch habe ich mich in das minimalistische skandinavische Design verliebt. Die Lieferung erfolgte schneller als erwartet und verlief reibungslos. Der Aufbau ging super schnell und war auch alleine gut machbar. Ich bin auf jeden Fall voll begeistert von dem Bett.

26 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear SEH,

Thank you so much for your lovely review.

We are really happy to hear that your expectations were exceeded and that the delivery and assembly went so smoothly. It means a lot to us, especially as a smaller start-up, that you trusted us and are now so happy with your bed.

We hope you enjoy it for many years to come.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Nice product, poor support and delays

I purchased a bed from Reframed because I liked the design and wanted to support a small brand, but the overall experience was disappointing.

After payment, communication became slow and the delivery was significantly delayed, and arrived split in 3 instead of a whole piece. Once the bed arrived, 6 essential parts needed to secure the slats were missing. I reported the issue with photos, but after more than a week I have not received any response or solution, I just received the missing pieces and an email when I opened a dispute with Paypal to have a refund.

It’s a shame, because the product itself is nice, but due to delays, missing parts, and poor support, the experience let me fear that if for any reason the product will break or have a problem in the future (like I can read in some of the other reviews) the risk is to be ignored and not receive any support

8 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Giuliat,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry that the process after your order did not meet the standard it should have.

We fully understand your frustration regarding the delay, the split delivery, the missing parts, and especially the lack of timely communication from our side.

We are constantly working on improving our support and logistics processes, especially in cases where parts are missing or deliveries arrive separately, so customers receive faster and clearer updates.

We are glad to hear that you like the product, and we sincerely hope you will not experience any issues with it in the future. Should anything come up, we will of course support you.

Again, we apologize for the inconvenience and the stress this caused. Your feedback is taken seriously and helps us improve.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Incredible service

Incredible service. Swift responses, great design. 5/5.

22 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Dimitrios,

Thank you so much for your kind words and the 5-star review.

We are really happy to hear that you had such a positive experience with our service and that you like the design. It means a lot to us.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Stilren sengeramme, nem at samle og god service!

Super fedt produkt, som var dejligt nemt at samle og service i top! Fik leveret sengen 3 uger efter jeg bestilte, og fik leveret den direkte til døren 😃

2 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Emil,

Thank you so much for your lovely review.

We are really happy to hear that you like the bed frame, that the assembly was easy, and that the delivery went smoothly. It means a lot to us that you had such a positive experience with both the product and our service.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A great experience!

We have been entirely happy with the bed frame we ordered from Reframed. Delivery was on time, and the personal delivery - by one of the owners - gave us perfect insight into the passion behind the company and how hard they've worked to design the product you sleep in every day. Thanks for a great experience.

27 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Jesper,

We are really happy to hear that you had such a great experience with us. Thank you for your support. We hope you enjoy your bed for many years to come.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Untrustworthy

Unfortunately, the rumours are true and this company is very untrustworthy. They make false promises and ignore e-mails. The slats of my bed broke (poor quality for the price) and they promised me new ones as a replacement, after having been ignored by them for weeks already. The slats never arrived, they ignored all my follow up mails to check in with them, and it is now 3 months later. I still have broken slats and I regret ever buying this bed. This is me warning people to spend your money elsewhere.

15 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very happy with my product

Very happy with my product. It all arrived on time and in perfect condition. The bed is much more sturdy than other beds I've had, and the design fits well with the rest of my room. Highly recommend

5 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Abel,

Thank you so much for your lovely review.

We are really happy to hear that your bed arrived on time and in perfect condition, and that you are enjoying both the sturdiness and the design.

It means a lot to us that it fits so well into your room. Thank you for recommending us.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Poor quality, poor customer support.

Earlier this year, I ordered a bed and headrest from Reframed. The bed arrived on time, slightly damaged. but the headrest never did. Customer support later told me it had been discontinued. Fine, but you’d expect a refund, right? I didn’t get one.

Reframed held onto my money for weeks while ignoring my emails. I had to escalate the issue to the CEO just to get a response. Eventually, I received my refund and was told they’d send me a nightstand as an apology for the poor handling. That nightstand never arrived.

After countless follow-ups to the CEO, all ignored, I’ve officially given up. Congrats, Reframed, you saved yourself €200

The bed itself? Squeaky and overpriced. When things go wrong, don’t expect them to care. Stay away.

1 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Luuk,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry for the frustration and inconvenience you went through.

You are right to expect clear communication, timely follow-up, and a smoother resolution when something does not go as planned. In your case, this was not handled well enough, and we sincerely apologize for that.

The order was related to a previous bed model that is no longer part of our current collection, but of course that does not change the fact that your experience should have been better.

Regarding the side table, I can see that it was eventually delivered, but I fully understand that the process around it took too long and caused unnecessary frustration.

Again, we are very sorry for the inconvenience caused.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great bed for design lovers

Received the TR bed. Setup was fast and straightforward. The raw anodised aluminium frame integrates cleanly into different environments. Strong first impression.

17 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Fritz,

Thank you so much for your review.

We are really happy to hear that the setup was fast and straightforward, and that the TR bed made such a strong first impression.

We hope you enjoy the bed for many years to come.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No me enviaron el producto

No me enviaron el producto. Ha pasado más de 1 mes. 1.200€, impresionante.
He pedido la devolución, a ver qué tardan en gestionarla.

28 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear Dario,

Thank you for your feedback.

We are truly sorry for the delay and for the frustration this caused. We completely understand that waiting longer than expected, especially for an order of this value, is very disappointing.

Your order was fully refunded as requested. Still, we understand that the overall experience was not what it should have been, and we sincerely apologize for that.


Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Shlt service

Ordered the ivory MC-1 bed back in July but received the green version two months later. I’ve emailed several times (4–5 times over the past month) asking for the incorrect item to be collected and exchanged for the one I ordered, but haven’t received any response.

Ironically, when I was first shopping for a bed, they replied to my questions within hours. It seems the responsiveness ends once they have your money. I eventually managed to reach the owner/founder and seemingly the only person running the company, who said he would sort it out, that was 10 days ago. Unfortunately, the customer service has been pretty terrible to non existent

At this point I just want to return the bed (still in its box, never opened) and get a refund. Not worth the hassel

29 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear AR,

Thank you for your feedback. We are truly sorry for the frustration and inconvenience caused.

Sending the wrong colour and then not following up properly is not the experience you should have had with us, and we completely understand your disappointment. The communication in your case should have been much clearer and faster, and we sincerely apologize for the process.

We can see that the case has since been resolved, but we fully understand that the way it was handled caused unnecessary stress and frustration.

We are working on improving our customer service and internal follow-up, especially in cases where something has gone wrong with an order.

Again, we are very sorry for the inconvenience caused.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

600 Euro Fugazi

Sadly you will not get what you ordered. You will be ignored when you try contacting them. 600 Euros stolen.

7 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Hi Paul,

I'd love to take a look on this case. We don't have an order with your name in our system, but please feel free to email me directly so that I can check what's going on. We have no intention of holding onto money that's not rightfully ours - so let's have this solved right away.

My email is kasper@reframedbrand.com. I look forward to hearing from you.

Best
Kasper, Founder.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Beim ersten Mal "naja", jetzt besser...

Nach meiner ersten, etwas unschönen Erfahrung mit Reframed (Geld einer stornierten Bestellung wurde über Wochen nicht erstattet und musste schlussendlich über den Paypal Käuferschutz zurückgeholt werden), habe ich dem Laden ein 3/4 Jahr später doch noch Mal eine Chance geben und muss ehrlich sagen, dass es überraschend stressfrei abgelaufen ist. Die Kommunikation war easy, sogar ein datumsgenauer Wunschtermin für die Lieferung wurde organisiert. Das Bett hat eine solide Qualität/Verarbeitung und sieht wirklich schick aus. Beim Rückteil gabs kurzfristig eine Lieferverzögerung, aber zumindest wurde es gut kommuniziert. Dafür gibts erstmal "Vorschusslorbeeren". So weit okay und zufrieden.

27 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Hi Olga,
I've been unable to find an order under your name. Please feel free to email me directly, so that we can have this resolved asap. My email is kasper@reframedbrand.com.

Thanks in advance.

Kasper, Founder

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nice looking, BAD design

Nice looking, very poor function. We have had major problems since purchasing the TR bed. They just stop replying. STAY AWAY.

UPDATE following Reframed reply: I didn’t “feel” like you stopped replying - you just stopped replying. No responses to multiple emails or attempts at contacting by phone. You intentionally stopped replying as you didn’t want to own a resolution. Just admit to that instead of giving me a template cut and paste reply.

10 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ReFramed

Svar från ReFramed

Dear James,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you have had problems with your TR bed and that you felt the communication from our side stopped.

That is not the experience we want any customer to have. We understand how frustrating it is when an issue remains unresolved, and we sincerely apologize for that.

We always try our best to look at each case individually and find a fair solution, especially when something has not worked as expected.

Again, we are sorry for the inconvenience and disappointment caused.

Best regards,
The ReFramed Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Company does not pay their invoices

This company does not pay their invoices. The head of operations placed an order with my printing company and then never paid. I emailed several times with no response. Even after emailing back and forth and claiming to "not have the details" which were always there from the beginning on the invoice, they still do not pay and act as if everything is a misunderstanding. Frankly, it's embarrassing that a company cannot pay an invoice of less than 4 000 kr.

29 juni 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer