Min upplevelse efter att ha anlitat Råsunda Juristbyrå
Min upplevelse efter att ha anlitat RåsundabJuristbyrå i en ekonomisk tvist är att jag som klient inte fick det stöd och den vägledning jag hade rätt att förvänta mig.
Jag fick inte tydliga svar på centrala frågor och saknade viktig information om konsekvenser, särskilt kring rättsskyddet. Det innebar att jag själv fick bära konsekvenser som jag inte haft möjlighet att förutse.
Det här har inneburit både ekonomiska förluster och en stor personlig belastning för mig.
Trots den kompetens som framhålls upplevde jag inte att den kom mig till nytta i mitt ärende. Jag kände mig inte företrädd eller vägledd på ett sätt som skapade förtroende.
Jag är både besviken och frustrerad över hur detta har hanterats.
