ProSupplements Omdömen 

300
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I've been trying Hydrowhey for a while and I was pretty impressed. The taste was awesome,i have tried both vanilla and chocolate and it wasn't gritty like some other protein powders I've had in the pa... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This is the second time I've purchased Optimum hydro whey protein. Thank you for your consistent promptness. It's very expensive in comparison to other proteins, but it's the best protein I've ever ha... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Product quality and prices are good. Mixed experiences with order times. Previous orders have arrived quickly with good communication. Latest order took 3 weeks to arrive after multiple unanswered e... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I ordered Ancient Nutrition collagen powder and was so impressed with how quickly it arrived — super fast shipping and well-packaged. The product is exactly what I was hoping for: high quality, dissol... Se mer

Företagsinformation

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 94650258969

  1. Butik för kosttillskott (sport)
  2. också i
  3. Butik med vitaminer och tillskott

Skrivet av företaget

We are Australian owned and operated Fitness Supplements based in Melbourne, with a Melbourne warehouse offering price competitive Fitness Supplements. ProSupplements was established in 2020 by a group of committed sports enthusiasts cognisant of healthy and effective nutrition.


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

300 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 66 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,1

Alla omdömen

(300)

16 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Easy to order

Easy to order & delivery was quick & tracking details emailed. Lots of product options & products on stock

26 augusti 2025
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Sold as 1000mg capsule and it is 500mg…

Great service very responsive and care about customers opinions and suggestions.

21 juli 2025
Logotyp för ProSupplements

Svar från ProSupplements

Hi Aldo,

Brilliant to speak with you via email, and apologies for the confusion in relation to your order.

The EVLution Nutrition Creatine1000, 120 Capsules product refers to the 60 Servings in the bottle of 1,000 mg serves (60 Servings of 120 500 g Capsules), as can be seen on the front label, or 2x 500g (1,000 mg) capsules per serve.

We have refunded your order in full, and feel free to keep the item.

Please use the code sent by email to receive 10% off your next order.

Apologies indeed for the delay and inconvenience.

Best Regards
David
ProSupplements

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scam Warning. Avoid at All Costs.

I placed an order for a 300-capsule multivitamin over a month ago. The website promised 2–5 day shipping — I’ve received nothing. No tracking number, no product, no real response to multiple emails. Their phone line? Straight to voicemail.

Instead of fixing the issue, they offered me a smaller product (240 capsules) and claimed it was “better for me.” That’s not customer service — that’s manipulative and dishonest.

This business is either completely incompetent or deliberately scamming people. Based on my experience, it feels like fraud. I’ve since reported them to Fair Trading and my bank.

Do yourself a favour — shop with Fatburnersonly or any other legitimate business that actually delivers what you pay for. This one? Total joke.

18 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ProSupplements

Svar från ProSupplements

Hi Eduardo,

Apologies we struggled to obtain new supplies of this item in a timely manner. We have refunded your order in full.

Please use the code sent by email to receive 10% off your next order.

Apologies indeed for the delay and inconvenience.

Best Regards
David
ProSupplements

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered over a month ago and still nothing.

Ordered over a month ago and stil nothing.
The website promised 2–5 day shipping, but I haven’t received my order, any tracking info, or a response to multiple emails. I even tried calling, but it just goes to voicemail. At this point, it feels like a scam. Extremely disappointing experience — avoid this business.

22 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ProSupplements

Svar från ProSupplements

Hi Eduardo,

Apologies we struggled to obtain new supplies of this item in a timely manner. We have refunded your order in full.

Please use the code sent by email to receive 10% off your next order.

Apologies indeed for the delay and inconvenience.

Best Regards
David
ProSupplements

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fast shipping + amazing quality collagen!

I ordered Ancient Nutrition collagen powder and was so impressed with how quickly it arrived — super fast shipping and well-packaged. The product is exactly what I was hoping for: high quality, dissolves easily, and has no weird taste. I’ve noticed improvements in my skin and digestion already. Will definitely order again. Highly recommend ProSupplements for great service and authentic products!

14 maj 2025
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

It took over a month to be delivered

It took over a month to be delivered

22 april 2025
Logotyp för ProSupplements

Svar från ProSupplements

Hi Nathan,

Apologies for the delay, we struggled to obtain new supplies of this product in a timely manner. Order received 09/04/2025, dispatched 22/04/2025, arrived 01/05/2025

Apologies indeed for the delay and inconvenience.

Please use the code sent by email to receive 10% off your next order.

Best Regards
David
ProSupplements

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid this company had to put a fraud…

Avoid this company had to put a fraud complaint in with my bank before they finally shipped my order a month later

1 april 2025
Logotyp för ProSupplements

Svar från ProSupplements

Hi Steven,

Apologies indeed for the untimely dispatch of your order. The Kaged Muscle PRE-KAGED Pre-Workout 1.3lbs (596 g) Flavour: Grape we had in stock, and available from our Australian supplier were short-dated, and we had to import from KAGED US, and hence the delay. We had asked if you would like a full refund.

We had sent your order Express Australia Post at no additional cost, and had included a free MuscleTech Black Shaker Bottle 700ml White Print (valued at $18.90), and frees samples. We have not had a record of any fraud compaint from any customer at all during 2025?

Apologies indeed for the delay and inconvenience.

Please use the code sent by email to receive 10% off your next order.

Best Regards
David
ProSupplements

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

When purchasing my protein

When purchasing my protein, I have emailed the company explaining that I cannot have a specific ingredient in the protein, the company assured me that I will get what I have asked for %100 guarantee, upon receiving my protein I checked the ingredients on the pack and yes it had the ingredients in it I could not take, I asked the company to check before they send, and now I'm stuck with having to waste my time returning the package because I was lied to and not listened too, Also trying to call this company I have called about 20 times, left messages and received no answer or a call back. This is the worst company I have had to deal with and lasty the packaging of the protein looks fake too. Never buying from pro supplements. 0 of 5stars

18 mars 2025
Logotyp för ProSupplements

Svar från ProSupplements

Hi Dan,
Your order was received on 18/03, and dispatched 19/03 via Australia Post, with tracking details email, and arrived 26/03. The ingredients for the product you ordered have not changed during the last 3 years, from the image of the product you emailed on 18/03, and are displayed on our Protein Supplies Australia listing and product packaging as Natural sweetener (Stevia). We confirmed to you by email on 19/03 'you are receiving the old stock containing Natural sweetener (Stevia).' as requested. You emailed on 27/03 'the product must only contain (Sweetener Stevia) which I did not receive. The one I have received contains (Steviol glycosides) which I cannot have and have mentioned this to you.' On 28/03 we emailed 'Steviol glycosides are specific sweet molecules extracted from Stevia ? These are the specific sweet compounds found in Stevia leaves that give it its sweet taste. If you see "Stevia" on a label, it's usually referring to purified steviol glycosides.' On 28/03 you stated 'Yes I am aware or this, I will like to return it as I cannot take it. It's un opened, please send return label asap, once i send you tracking info please process refund, I specifically asked for Stevia only, and not steviol glycosides, they use alcohol is this process to extract.' As a courtesy we emailed on 31/03 to you a return Australia Post label to 'affix to to the box and to return the unopened item for a full refund to your original payment method.' On the 02/04 you requested an Australia Post label you 'do not need to print off', however before we could post to you a sticky label, we had received a 1-Star review. As an additional courtesy we refund your order in full to your original payment method on 03/04, before receiving the returned unopened package. As communicated, the Protein Supplies Australia product was the same product sent, as the image of the product you had requested.

Please use the code sent by email to receive 10% off your next order.

Best Regards
David
ProSupplements

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great online access and ordering

Great online access and ordering; excellent delivery process. ProSupplements offers an extensive range of high quality products; detailed information that offers clear dosage and nutritional value.
Overall, a positive experience.

5 mars 2025

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer