De lever på ingen måder op til forventningerne. Skriver de sender indenfor 48 timer, som så tager yderligere 7-10 hverdage og da den endelig kommer efter 1½ mdr. efter adskillige skrivelser frem og ti... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Ingen svarer på henvendelse over mail. Lover levering inden for 5-7 hverdage. Bestilt 27 maj til farsdagsgave. Kan godt regne ud at den ikke kommer hjem inden. Føler mig snydt og bedraget. Vil hellere... Se mer
Jeg var ret nervøs efter anmeldelserne her på trustpilot, men ingen klager herfra! Jeg har fået den fineste nøglering med billede hjem i en fin pose. Leveringen tager 2-3 uger, så man skal bare huske... Se mer
Det her er et firma som sender fra Kina - hvilket betyder at der kommer moms + told oveni !!!!!!! INGEN steder er det nævnt ej heller reklameret for at varer bliver sendt fra Kina og at man lige sk... Se mer
Företagsinformation
Kontaktuppgifter
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Lidt forsinket levering (2,5 uge)
Lidt forsinket levering (2,5 uge), men produktet var så fint og helt perfekt🌞
Køb ikke derfra !
De lever på ingen måder op til forventningerne. Skriver de sender indenfor 48 timer, som så tager yderligere 7-10 hverdage og da den endelig kommer efter 1½ mdr. efter adskillige skrivelser frem og tilbage, er den ridset og teksten på bagsiden mangler. Dårlig kundeservice som ikke vil anerkende at de har lavet en fejl. Pengene kan man kun få retur hvis man sender den retur, og det koster ligeså meget som selve nøgleringen. Ikke engang et billede som viser den dårlige kvalitet er godt nok. Under al kritik og det kan kun fraråde at man køber derfra. Kundeservice sidder bare og skriver frem og tilbage med dig, og sikkert i håb om at du bliver træt af det på et tidspunkt :-(
Hold jer væk.
Ingen svarer på henvendelse over mail. Lover levering inden for 5-7 hverdage. Bestilt 27 maj til farsdagsgave. Kan godt regne ud at den ikke kommer hjem inden. Føler mig snydt og bedraget. Vil hellere have mine penge retur og bruge dem på noget andet. Træls når det er min søns første farsdagsgave!!!! Køb ikke herfra!!
Fik min nøglering efter en uge
Fik min nøglering efter en uge, I mega god kvalitet. Er så glad for den. Meget god oplevelse❤️
KÆMPE SCAM - HOLD DIG VÆK!
Desværre som de fleste andre her, så læste jeg trustpilot alt alt alt for sent.
Intet af det de skriver passer. Leveringstid, tid til afsendelse, kvalitet osv osv. Og så er de selvfølgelig slet ikke til at få fat i.
Hold jer langt væk fra det forfærdelige firma af et scam.
Nej!!
Nej, bare NEJ!! Hop ikke på denne dårlige butik.
Skoleeksempel på at man SKAL læse trustpilot og IKKE deres egne anmeldelser på siden.
Dette er et scam firma
Dette er et scam firma
Har endnu ikke modtaget mine varer trods der er gået 3-4 uger
Kundeservice svarer ikke
Ville stærkt fraråde at købe derfra
Spam hjemmeside
Spam hjemmeside - bestilte en nøglering den 1/1, og har intet modtaget.
PostNord har modtaget en “pakkenummer” men intet modtaget
Skulle have tjekket trust først
Aldrig bestil her fra!!!
bestilte en vare 12.12.25’ den 14.12.25 registreres den igen som bestilt. 16.12 modtager jeg mail om den er sendt. Men d. 19/12 får jeg så besked fra PostNord om at pakken er registeret til indlevering.. jeg skulle have GOOGLET trustpilot før jeg bestilte.. da på hjemmesidens egen trustpilot vises kun 5/5 stjerner….
Føj hvor er det usselt!!
Bestilte 7/12 fordi der stod det ville…
Bestilte 7/12 fordi der stod det ville blive sendt efter 48 timer. Har ikke fået trackingnummer og kundeservice svarer ikke. Mon det nogensinde kommer frem.
Ville give dem nul stjerner hvis jeg…
Ville give dem nul stjerner hvis jeg kunne.
Bestilte en nøglering midt november. Stadig intet. PostNord har ikke modtaget noget. Og kundeservice hjælper intet.
Ikke handel her. Det er en scam hjemmeside.
Jeg modtog mine 5 nøgleringe knap 4…
Jeg modtog mine 5 nøgleringe knap 4 uger bestilt. Efter 3 uger fik jeg et brev fra tolden om at jeg skulle betale 270 kr for told for at få mine varer (oveni prisen for nøgleringe).
Det fremgår ikke at varerne sendes fra Kina. Firmaet lovede mig penge retur for told hvis jeg betalte, det er et par uger siden nu og jeg har intet hørt. Handler ikke her igen.
Levering
Jeg har bevidst - efter jeg læste anmeldelser omkring leveringstid - bestilt i meget god til. Dog er det over 3 uger siden, og jeg har stadig ikke modtaget eller hørt noget. Jeg bliver bekymret for, om jeg kommer til at modtage min nøglering..
Stay away
No mail about my item being sent
No good costumer service about it
No item received
Been 18 days now
Money lost apparently
And they seem to lie about the good costumer reviews
Det er nu 12 dage siden jeg bestilte en…
Det er nu 12 dage siden jeg bestilte en personlig nøglering den 1. Juni. Den er endnu ikke modtaget. Firmaet påstår den er afsendt 4.juni.men kan ikke selv følge forsendelsen nogen steder og der svares IKKE på Email. Tænker det er et svindel firma. Så agter at lave indsigelse imod dem i min bank.
Bestilte nøglering med billede
Bestilte nøglering med billede. I tilpasningen ser produktet fint ud, men da jeg modtog det, kunne jeg nærmest ikke så billedet. 150kr lige ud af vinduet. Tog i øvrigt 3 uger at få leveret.
Svindel firma
Firmaet reklamere med levering i løbet af 5 - 7 dage og i enkelte tilfælde længere.
Det er nu 3 uger siden min ordre blev afsendt og jeg har stadig ikke modtaget den, kundeservice beder dog ikke overraskende at jeg giver det et par dage mere (det var 3 dage siden).
Tracking nummer gives ikke da varen sendes som almindelig brev, hvilket i min optik er et tåbeligt argument da kunder altid betaler for forsendelse.
Jeg kan desværre kun komme frem til at "firmaet" må være oprettet til at svindle, så næste skridt er at oprette indsigelse i banken.
*** korrigeret ***
Nøgleringen kom så endelig 2 dage efter mit oprindelige opslag, det ændre dog ikke ved min rating.
fra Gibraltar or for dyrt
Forsendelse fra Gibraltar ...og produkter meget dyr.
Advarsel
ADVARSEL!! SCAMFIRMA!! KØB IKKE NOGET OG LØB SKRIGENDE VÆK!!
Hvis jeg kunne give minus 100 stjerner havde jeg gjort det. Jeg er dybt foraget og chokeret over at man kan være så nederdrægtig og kynisk at lege med folks følelser. Dette såkaldte firma der kalder sig selv "personligenøgleringe.dk" er for det første ikke dansk, og så sælger de personlige varer som vi alle gerne ville have købt til nogen vi har kær.
Købe gør man skam, men man modtager bare aldrig nogen vare fordi at det ikke er et rigtigt firma, men et stort fupnummer.
Jeg ærgrer mig gul og grøn over at jeg ikke tjekkede trustpilot først da det er tydeligt at se at jeg ikke er den eneste med denne oplevelse.
Så hermed en opfordring til alle mine medmennesker: Tjek altid trustpilot og andre anmeldelsessteder inden I handler online!
Denne slags svindlere skal ikke have lov til at blive ved med at berøve godtroende kunder.
Føj for pokker hvor skulle i skamme jer "personligenøgleringe"! I kan bare sende jeres formelle autosvar med hvad end syg undskyldning i kan brygge sammen. Det er fem potter p*s værd, for jeg har ikke modtaget nogen vare og I har taget mine penge, ligesom I har gjort med en masse andre mennesker. Punktum. Føj for s*t*n siger jeg bare!
Jeg har IKKE modtaget min ordre!!
Jeg bestilte en nøglering d. 4. December og har endnu intet modtaget. Så hvis jeg kunne give minus stjerner, blev der maks minus herfra!!!!!
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








