Er rigtig skuffet over dette firma
Er rigtig skuffet over dette firma. Jeg har bestilt fitnesstøj derfra- da de oplyser på deres hjemmeside at der er fri retur ret hvis man vil bytte til andet. Men dette passer ikke helt, du kan ombytte frit hvis det er over 399kr men dette står ikke på deres hjemmeside kun at der er fri returnering ved ombytte. De kræver 259kr for en ombytning hvis varen ikke koster mere end 399kr
En anden tind på deres hjemmeside oplyser de også at det koster 59kr i returnering hvis man ikke ombytter dette passer heller ikke firmaet kræver 259kr for en returnering hvilket er helt vildt.
Jeg syntes det er ærgelig måde de driver forretning på, med falske oplysninger. Jeg har sendt dem billeder af deres egen hjemmeside, men får at vide at det koster 259 kr i returnering. Jeg vil ikke handle der mere og fraråder andre da det ellers er en dyr fornøjelse at sende retur





