Parketenmeer Omdömen 

32
•
TrustScore 3 av 5

2,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was looking for a good oiled floor polishing machine. Found parketnmeer.nl but after reading the very negative reviews on Trustpilot I had my doubts. I am glad I decided to order anyway as the order... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Olie helemaal geblust en uitgelopen thuis gestuurd gekregen. Meerdere keren gemaild om dit terug te sturen maar weigeren de retour en terugbetaling omdat het aan Bpost ligt. Bpost zegt om contact op t... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Hadden zonder overleg een ander product gestuurd. Bij verzoek om retourformulier deed men moeilijk. Uiteindelijk op 2 februari een mail dat ze de retourzending hadden ontvangen en ik binnen 14 dagen m... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

ik begrijp niet waarom deze webshop zoveel negatieve recensies krijgt. Mijn bestelde item is zoals aangegeven op de website binnen twee werkdagen verzonden en ze hebben geleverd wat ik besteld heb. Pr... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

2,8

Medel

TrustScore 3 av 5

32 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,8

Alla omdömen

(32)

6 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nooit iets ontvangen

Ik heb een bestelling gedaan. Ze zeggen deze verzonden te hebben met DPD. Dit is echter nooit verzonden. Heb er al 4x over gebeld en een mailtje gestuurd. Ze lossen niks op. Ik doe nooit meer zaken met dit bedrijf. Had ik maar eerder naar de revieuws gekeken.

10 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste Debora,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u uw bestelling destijds niet zou hebben ontvangen. Uiteraard is het absoluut niet onze bedoeling dat een klant betaalt voor een bestelling die vervolgens niet wordt geleverd.

Helaas kunnen wij op basis van alleen de naam “Debora” niet meer vaststellen om welke bestelling het gaat en daardoor ook niet controleren wat er destijds precies bij DPD is gebeurd. Bij pakketdiensten komt het helaas voor dat een zending als bezorgd wordt geregistreerd terwijl deze bijvoorbeeld bij buren, op een afgesproken plek of soms pas later daadwerkelijk wordt aangetroffen. Juist daarom willen wij dit graag aan de hand van de concrete zending onderzoeken.

Wij willen daarbij ook duidelijk afstand nemen van de indruk dat wij bewust bestellingen niet zouden leveren of problemen niet zouden willen oplossen. Wij verwerken zeer veel bestellingen en vragen onze klanten bewust niet actief om positieve reviews. Ook Trustpilot vermeldt daarom bij ons profiel dat de hier geplaatste reviews mogelijk geen representatief beeld geven van alle klantervaringen.

Maar als er bij úw bestelling daadwerkelijk iets niet goed is gegaan, willen wij dat ook na deze tijd nog steeds oplossen.

Wilt u daarom uw ordernummer aan ons doorgeven? Dan zoeken wij de bestelling en de bijbehorende DPD-zending op en bekijken we wat er is gebeurd. Als blijkt dat uw bestelling daadwerkelijk niet is afgeleverd en de kwestie nog altijd niet is opgelost, zullen wij dit uiteraard alsnog netjes met u afhandelen.

Een probleem met een pakket kan helaas voorkomen. Dat maakt ons echter nog geen onbetrouwbare webshop — het gaat erom dat we de gelegenheid krijgen om vast te stellen wat er is gebeurd en het waar nodig op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Op de site staat 'vandaag voor 18 u…

Op de site staat 'vandaag voor 18 u besteld, vandaag verzonden'. Dat was de enige reden voor mij om hier te bestellen. Duurde uiteindelijk een week, terwijl het product op voorraad was. Ik heb het daarom ergens anders moeten kopen en heb het nu overbodig dubbel.

Edit: Na 2,5 jaar kwam er een reactie van Parket en Meer op deze review. Nergens op de website was iets te lezen over dat verzending van kleinere artikelen minder prioriteit hebben. Het product is volgens de verzender een 'kwetsbaar tubetje'. Als het zo kwetsbaar is, waarom dan per briefpost verzenden? En de verzendtijd van twee dagen is gewoonweg verzonnen.

Dit niveau van klantafhandeling verdient geen twee sterren. Vandaar dat deze review is aangepast naar 1 ster. Als je het oneens bent met het te lage aantal sterren, kom de klant tegemoet, wees eerlijk en/of geef je eigen fout toe.

1 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste Maarten,
We hebben uw bestelling nogmaals nagekeken en willen graag enige context toevoegen aan deze review.
Uw bestelling betrof één klein en kwetsbaar tubetje. Dergelijke zeer lichte artikelen kunnen wij vanwege de voorwaarden van onze vervoersovereenkomst niet op dezelfde manier verwerken als onze reguliere pakketzendingen. Deze worden daarom via een aparte brievenbuszending verzonden.
Volgens onze gegevens is uw bestelling vervolgens binnen ongeveer twee dagen bij u bezorgd. Wij herkennen ons daarom niet in de vermelding dat de levering uiteindelijk een week zou hebben geduurd.
We begrijpen uiteraard dat u vanwege de vermelde snelle verzending voor onze webshop heeft gekozen en dat iedere vertraging vervelend kan zijn. In dit geval ging het echter om een afwijkende verzendwijze voor een zeer klein artikel en is de bestelling voor zover wij kunnen nagaan binnen circa twee dagen geleverd.
We vinden het daarom jammer dat deze bestelling tot een beoordeling van slechts twee sterren heeft geleid, maar hopen met deze toelichting toekomstige lezers in ieder geval de volledige context te geven.

Met vriendelijke groet,
Team Parketenmeer.nl

Edit,,
Beste Maarten,

Dank voor uw aanvulling. Omdat u enkele conclusies trekt uit onze eerdere reactie die wij niet zo bedoeld hebben, willen we dit graag verduidelijken.

Kleine artikelen krijgen bij ons géén lagere prioriteit. Het betreffende tubetje valt vanwege formaat en gewicht binnen een andere verzendcategorie binnen ons vervoerscontract en wordt daarom als brievenbuszending verwerkt. Onze eerdere formulering met het woord “kwetsbaar” was op dit punt ongelukkig en heeft kennelijk voor verwarring gezorgd.

Ook hebben wij geen enkele reden om bewust een onjuiste levertijd te noemen. Wij hebben na 2,5 jaar geprobeerd deze oude bestelling aan de hand van de nog beschikbare gegevens te reconstrueren. Als onze conclusie van circa twee dagen niet overeenkomt met uw eigen bezorggegevens, dan corrigeren wij dat graag. Wij hoeven daar geen gelijk in te krijgen.

Uw opmerking dat we een klant in zo'n situatie ook tegemoet kunnen komen, vinden wij redelijk. Daarom bieden wij u alsnog aan om 50% van de destijds betaalde verzendkosten aan u terug te betalen. Stuurt u ons daarvoor uw ordernummer en rekeninggegevens, dan kunnen wij dit controleren en regelen.

Dat wij nu pas reageren komt overigens niet doordat uw klacht destijds bewust is genegeerd. Wij hebben jarenlang uit principe nauwelijks actief deelgenomen aan reviewplatforms en onze klanten ook niet om reviews gevraagd. Inmiddels hebben wij besloten ook oudere beoordelingen alsnog inhoudelijk te beantwoorden.

We hopen hiermee in ieder geval duidelijk te maken dat we niet uit zijn op een discussie over sterren, maar bereid zijn naar kritiek te luisteren en waar redelijk ook een oplossing te bieden.

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't choose fast delivery!!!

Don't choose fast delivery if you are on a schedule! They don't care, they pocket the 30 euro and send it with PostNL anyway. Stay away.

14 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Dear Mr Russell,

We are sorry to read this review, but we would like to clarify one important point.

Your order was in fact processed and shipped using the special expedited shipping option you paid for. The suggestion that we simply “pocketed the 30 euro” and sent your order using the standard shipping method is therefore not correct.

Unfortunately, even an expedited shipment remains dependent on the carrier once it has left our warehouse. Delays or processing errors within the PostNL network can occasionally occur, despite a shipment having been sent using the correct priority service.

As far as we can establish, we did not receive a complaint from you at the time giving us the opportunity to investigate what had happened. Had we known that the expedited delivery had not been performed as expected, we could have contacted PostNL and looked for an appropriate solution.

We certainly do not charge customers for a premium shipping service simply to “pocket” the additional fee.

If you still have your order number, please send it to us. Even though this order dates back some time, we are happy to verify the exact shipment details and, if the expedited service you paid for was demonstrably not provided as it should have been, look at an appropriate solution.

Kind regards,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Wees voorzichtig!

Ik heb hier alleen lijm gekocht via de webshop.

Het aanbod in de webshop is compleet. Omdat zij de goedkoopste aanbieding hadden met de voorstrijk die ik nodig had, combineerde ik mijn bestelling met lijm.

Om zeker te zijn dat ik de juiste combinatie koos vroeg ik het,na betaling, toch even na.

Ik kreeg keurig een mail met daarin de uitleg dat ik een andere lijm nodig had voor mijn project.

De geadviseerde lijm was veel duurder dan het bestelde artikel en een beetje googelen leerde mij dat dezelfde lijm veel goedkoper kon worden besteld elders.

Toen ik dit voorhield werd er direct een hele andere toon aangeslagen. De mail die ik kreeg kwam behoorlijk agressief over. Eea werd gedurende de mailwisseling die ontstond niet beter en na wat zoeken op het bedrijf bleek al snel dat ik niet de eerste was die de boze manier van handelen had ondervonden.

Om te veel gedoe te voorkomen besloot ik mijn order uiteindelijk aan te passen naar een ander geadviseerd artikel tot ongeveer dezelfde prijs als die ik al had betaald.

Het advies kwan van hen en getuigde wel van meedenken

Overigens moet ik ook melden dat ze telefonisch goed bereikbaar waren en dan een stuk vriendelijker waren.

Misschien is het een tip om per mail een andere, wat rustiger, toon te hanteren. Ik bestek mijn spullen in het vervolg in elk geval elders.

Groot nadeel is dat ik niet in staat was om op Google een review te posten. Dit hebben ze slim geblokt!

8 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste heer Romijn,

Wij willen graag enige context toevoegen aan uw review.

Voorafgaand aan uw aankoop hebben wij uitgebreid de tijd genomen om uw vragen te beantwoorden en u van persoonlijk advies te voorzien. Wij hanteren scherpe internetprijzen en werken daardoor met relatief kleine marges. De prijs die wij voor het betreffende product hanteerden was dan ook de prijs waarvoor wij het op dat moment konden aanbieden.

Uiteraard staat het iedere klant volledig vrij om vervolgens elders te bestellen wanneer hetzelfde product daar goedkoper wordt aangeboden.

We erkennen wel dat de communicatie hierover van onze kant professioneler had gekund. Uw opmerking dat u het product dan elders zou bestellen is op dat moment kennelijk niet goed ontvangen. Dat had niet mogen leiden tot een vervelende communicatie en dat zouden wij nu anders aanpakken.

We willen daarnaast één punt uit uw review duidelijk corrigeren: wij hebben geen negatieve review van u op Google geblokkeerd of verwijderd. Wij vragen onze klanten zelfs niet actief om positieve reviews, waardoor de beoordelingen die online te vinden zijn helaas niet altijd een representatief beeld geven van de vele bestellingen en klantcontacten die probleemloos verlopen.

Kritiek mag er zijn en wanneer onze communicatie beter had gekund, erkennen wij dat ook. We vinden het alleen belangrijk dat toekomstige lezers daarbij wel over de volledige en juiste context beschikken.

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer slecht

Zeer slecht! Teleurstellend

26 juli 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste Cyrille,

Wij nemen negatieve ervaringen serieus en lossen een probleem graag op wanneer er daadwerkelijk iets mis is gegaan.

Helaas kunnen wij onder de naam Cyrille Linckens geen bestelling in onze administratie terugvinden. Daarnaast bevat uw review uitsluitend de woorden “Zeer slecht! Teleurstellend”, waardoor voor ons niet te achterhalen is op welke bestelling of ervaring deze beoordeling betrekking heeft.

Wilt u daarom uw ordernummer of de naam waaronder de bestelling is geplaatst met ons delen? Dan kunnen wij controleren of u daadwerkelijk bij ons heeft besteld en wat er eventueel is misgegaan.

Wanneer er bij een echte bestelling een probleem is geweest, zullen wij daar uiteraard naar kijken en het waar nodig oplossen. Zonder ordergegevens of enige toelichting kunnen wij deze review op dit moment echter niet koppelen aan een klantervaring met Parketenmeer.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Dik tevreden

Groot assortiment op een overzichtelijke website, goed verpakt en snel geleverd.

18 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste Jurre,

Dank u wel voor deze mooie 5-sterrenreview! 😊

Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment, de website, de verpakking én de snelle levering. Precies zoals het hoort!

Extra leuk dat u uit eigen beweging de moeite heeft genomen om uw positieve ervaring te delen. Dat waarderen we enorm.

Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Onbetrouwbaar en onbeschoft

Ik had even naar de reviews op Google moeten kijken. De reviews op de website zijn namelijk niet echt: de klantenscore is gewoon een plaatje, en je reviews op producten worden niet geplaatst. Verrassend heeft alles 5 sterren op de website. Maar ik kan de eerdere reviews hier en op Google onderstrepen, de verkoper is bedriegend en onbeschoft. Op retour vragen wordt niet gereageerd.

16 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste heer Alvars,

Wij nemen kritiek van klanten serieus, maar nemen nadrukkelijk afstand van het beeld dat in deze review van onze onderneming wordt geschetst.

U gebruikt onder meer termen als “bedriegend” en suggereert dat wij bewust reviews manipuleren, productreviews niet zouden plaatsen en geen gehoor zouden geven aan retourverzoeken. Dat zijn zeer ernstige kwalificaties en aannames waarin wij ons absoluut niet herkennen.

Wij proberen juist zo open en transparant mogelijk te werken. Sterker nog: wij vragen onze klanten bewust niet actief om positieve reviews. Daardoor is het aantal openbare beoordelingen relatief klein ten opzichte van het grote aantal bestellingen dat wij verwerken en geven reviewplatforms helaas niet altijd een representatief beeld van onze dagelijkse dienstverlening.

Dat betekent uiteraard niet dat er bij ons nooit iets misgaat. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en wanneer dat gebeurt, proberen wij deze netjes op te lossen. Maar een individuele negatieve ervaring rechtvaardigt naar onze mening niet de conclusie dat een onderneming daarom “bedriegend” zou handelen of bewust een misleidend beeld zou creëren.

Wanneer er destijds een concreet retourverzoek van u onbeantwoord is gebleven, willen wij dat zelfs na deze tijd nog graag controleren. U kunt daarvoor uw ordernummer aan ons doorgeven, zodat wij de betreffende bestelling en communicatie kunnen terugzoeken.

Kritiek is welkom en daar kunnen wij ook van leren. Maar wij vinden het belangrijk dat kritiek gebaseerd blijft op controleerbare feiten en dat er geen aannames over onze integriteit als feiten worden gepresenteerd.

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Onbetrouwbare reviews en onbeschofte verkoper

Zijn klantenscore op de website is nep en als je een review op een product geeft met een kritiekpunt wordt deze niet geplaatst, die zijn dus niet te vertrouwen.

Ik wilde producten toevoegen aan mijn eerdere bestelling en had aan de telefoon gevraagd om deze vast te houden. Vervolgens wordt de bestelling alsnog verstuurd. Bij navraag zegt hij "sorry maar het was gister druk en daarom kan ik er niks aan doen". Ondanks mijn (al zeg ik het zelf) vriendelijke benadering is hij erg onbeschoft.

27 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste heer Nijman,

Wij nemen kritiek serieus, maar herkennen ons niet in het algemene beeld dat u in deze review van onze onderneming schetst.

Voor zover wij deze inmiddels oudere situatie kunnen reconstrueren, wilde u nog producten toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling en is de oorspronkelijke bestelling uiteindelijk toch verwerkt en verzonden. Dat dit niet is verlopen zoals telefonisch besproken, is vervelend en dat had destijds beter gekund.

Dat rechtvaardigt naar onze mening echter niet de veel bredere conclusies die vervolgens over onze onderneming worden getrokken.

Wij manipuleren geen reviews en proberen negatieve ervaringen ook niet te verbergen. Integendeel: wij vragen onze klanten bewust niet actief om positieve beoordelingen. Daardoor zijn de relatief weinige reviews die online verschijnen helaas niet altijd representatief voor de vele bestellingen en klantcontacten die probleemloos verlopen.

Ook de suggestie dat wij bewust kritische klanten zouden weren of structureel niet bereikbaar zouden zijn, herkennen wij niet.

We zien bovendien dat u dezelfde ervaring en vergelijkbare kwalificaties destijds op meerdere plaatsen heeft gepubliceerd. Uiteraard staat het u vrij uw ervaring te delen, maar wij vinden het belangrijk dat toekomstige lezers onderscheid kunnen maken tussen wat er bij één concrete bestelling is misgegaan en algemene aannames over de betrouwbaarheid en integriteit van ons bedrijf.

Dat bij uw bestelling iets niet volgens afspraak is verlopen, kunnen wij erkennen. Het zeer negatieve totaalbeeld dat vervolgens van onze onderneming wordt geschetst, wijzen wij echter nadrukkelijk van de hand.

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Infrarood kachel (ongebruikt) mag niet retour

Infrarood kachel besteld, wilde deze -ongebruikt- retourneren maar dat werd geweigerd. Het was zgn. een 'speciale bestelling', terwijl het een gewoon apparaat is. Dit staat vermeld, zei men, ja na een lap tekst van een A4 staat dat vermeld inderdaad.
Geen idee wat hier speciaal aan is, maar de service is erg klantonvriendelijk!

3 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste heer Van der Boor,

Naar aanleiding van uw inmiddels oudere review hebben wij deze kwestie opnieuw bekeken.

We begrijpen uw kritiek en zijn het ermee eens dat onze communicatie destijds duidelijker had gekund. Het betreffende artikel bevat zeer kwetsbare infrarood quartzlampen, waardoor wij destijds erg terughoudend waren met retourzendingen van deze kachels.

We willen deze oude kwestie echter niet opnieuw ter discussie stellen, maar liever kijken of we alsnog tot een nette oplossing kunnen komen.

Mocht u de infraroodkachel nog steeds in bezit hebben en de originele verpakking daadwerkelijk nog ongeopend zijn, dan zijn wij bereid het artikel zelfs nu alsnog retour te nemen.

Neemt u in dat geval even contact met ons op onder vermelding van uw oorspronkelijke ordernummer. Dan controleren wij de bestelling en spreken we vooraf met u af hoe de retourzending veilig kan worden uitgevoerd.

Ook al dateert deze bestelling inmiddels van enkele jaren geleden: als we een oude ontevreden klant alsnog op een redelijke manier kunnen helpen, doen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Unbetrouwbaar. Kan niet wereldwijd leveren …

Kan niet wereldwijd leveren zonder extreme vertraging. Onprofessionele, slechte klantenservice en weigerde me terug te betalen voor producten die ze niet hadden geleverd. Onbetrouwbaar. Ik raad je aan om elders te kopen en Parketenmeer te vermijden
Unable to deliver worldwide without extreme delay. Unprofessional, poor customer service, and refused to refund me for products they did not deliver . Untrustworthy. I recommend you purchase elsewhere and avoid Parketenmeer.

6 december 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Dear Alisa,

We have reviewed this older order and would like to add some important context, as your review does not reflect the complete situation.

Your first shipment to Greece was unfortunately lost by the carrier. You had specifically indicated that you needed the products urgently. As an investigation into a missing international shipment can take considerable time, we chose not to make you wait for the outcome.

Instead, we sent a complete replacement shipment to Greece. You were of course not charged for the products a second time; only a contribution towards the international shipping costs was charged while the original shipment was still under investigation.

This was never intended to make you pay twice. Once a carrier completes its investigation, the final shipping costs and any reimbursement can be settled accordingly.

As this order dates from 2022, we can no longer immediately establish exactly which shipping amounts were ultimately paid, credited or settled. We therefore do not want to make claims we cannot fully verify.

What we can establish is that a replacement shipment was sent to Greece and, as far as our remaining records show, was successfully delivered.

We also strongly disagree with the suggestion that we are unable to deliver worldwide. We ship internationally on a daily basis. The vast majority of shipments arrive without problems and, when something does go wrong in transit, we work to resolve it.

In your case, sending a replacement before the carrier had completed its investigation was specifically intended to help you because you had indicated that the order was urgent.

If you still have your order number, please send it to us. Even after all these years, we are happy to review the complete file and, if anything financially remains unresolved, we will of course correct it.

Kind regards,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Erg slechte ervaring

Erg slechte ervaring. Producten die volgens de website op voorraad zijn, worden pas na weken geleverd. Slechte communicatie, afspraken worden niet nagekomen. Het annuleren van de order wordt ondertussen door Parketenmeer botweg geweigerd.

31 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw review. Deze ervaring dateert inmiddels uit 2022 en wij hebben geprobeerd de betreffende bestelling terug te vinden. Op basis van alleen de initialen “CA” kunnen wij deze helaas niet met zekerheid aan een order in onze administratie koppelen.

Daardoor kunnen wij na al deze tijd ook niet betrouwbaar reconstrueren wat er destijds precies is gebeurd met de voorraadstatus, levering, communicatie en het door u genoemde verzoek tot annulering. We willen hierover dan ook geen aannames doen.

Wat we wél kunnen zeggen, is dat de door u beschreven gang van zaken niet past bij de manier waarop wij een dergelijke situatie behoren af te handelen. Wanneer een product onverwacht niet leverbaar is, hoort daar duidelijke communicatie en een passende oplossing bij.

Mocht u uw oorspronkelijke ordernummer nog hebben, dan ontvangen wij dat graag. Wij zoeken de bestelling dan alsnog voor u uit.

En mocht uit onze administratie blijken dat er destijds inderdaad iets niet correct is afgehandeld, dan zijn wij ook na al deze jaren bereid om te kijken hoe we dit alsnog netjes kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer klantonvriendelijk bedrijf

Zeer klantonvriendelijk bedrijf. Bestelling op zich netjes, maar een dag te laat geleverd, maar ik wilde binnen de zichttermijn retourneren en kreeg daarop een nogal onvriendelijke reactie. Heb uiteindelijk maar niet geretourneerd omdat ik bang was dat de retour niet bevestigd zou worden. Ik zou hier niet opnieuw bestellen.

14 juli 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Parketenmeer

Svar från Parketenmeer

Beste heer Verhagen,

Naar aanleiding van uw inmiddels oudere review willen wij hier alsnog op reageren.

Fijn om te lezen dat de bestelling zelf destijds netjes bij u is aangekomen, al begrijpen wij dat een dag vertraging natuurlijk vervelend kan zijn.

Wat betreft uw retourverzoek: wanneer u zich binnen de geldende retourtermijn bij ons heeft gemeld, had onze communicatie daarover gewoon duidelijk, correct en vriendelijk moeten zijn. U had zich zeker niet bezorgd hoeven voelen dat een retourzending door ons niet bevestigd of correct verwerkt zou worden.

Dat u onze reactie destijds als onvriendelijk heeft ervaren, vinden wij dan ook jammer. Onze communicatie met klanten hoort altijd professioneel en oplossingsgericht te zijn, ook wanneer er verschil van mening bestaat.

Uw bestelling dateert inmiddels uit 2022 en wij kunnen deze op basis van alleen uw naam niet meer met zekerheid reconstrueren. Mocht u uw oorspronkelijke ordernummer nog hebben, dan mag u dit altijd aan ons doorgeven. We kijken zelfs na al deze tijd graag nog eens na wat er destijds precies is gebeurd.

Wij beantwoorden deze review nu pas omdat wij jarenlang bewust nauwelijks actief waren op reviewplatforms en onze klanten ook niet actief om reviews vroegen. Inmiddels hebben wij besloten ook oudere ervaringen alsnog serieus te beantwoorden.

Dank voor uw feedback. Ook van oudere kritiek kunnen we leren.

Met vriendelijke groet,

Team Parketenmeer.nl

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer