Vi hade en mycket negativ upplevelse på…
Vi hade en mycket negativ upplevelse på Onlinebutikken.com. Förra lördagen köpte vi en stor burk räkor i butiken för cirka 30 euro. När vi skulle äta dem på kvällen upptäckte vi att de smakade konstigt, så vi spottade ut dem och fick improvisera en annan middag.
På måndagen besökte vi butiken för att framföra vårt klagomål. Kvinnan i kassan, som var i övre 50-årsåldern, mörkhårig och hade långa lila naglar, hanterade situationen på ett mycket opassande sätt. Hon tog av locket på burken, stoppade ner sina fingrar i räkorna, fiskade upp en och åt den framför oss. Medan hon tuggade sa hon bara ( å danska): "De smakar räkor!"
Trots att vi förklarade att vi alla tre spottat ut dem och att smaken var avvikande, vägrade hon att ge oss någon form av kompensation. Istället lämnade vi butiken utan räkburken som hon hade grävt i med otvättade händer.
Vi hade förväntat oss ett tillgodokvitto eller någon form av goodwill, men servicen var under all kritik. Om du handlar här, var beredd på att du kan förlora dina pengar utan möjlighet till ersättning om varan inte håller måttet. Vi kommer aldrig att återvända.






