OMG National Omdömen 

69
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

If you think trying to cancel a gym membership is fun, you’ll LOVE trying to cancel your omgational subscription. signed up with omg on July 6 2026. The first month went ok. Modest results. Month 2 ta... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’ve had a very good experience with OMG National. They’re easy to work with, responsive, and they actually take the time to understand the details of the business instead of just giving generic marke... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

They are absolutely great to work with! Their team is always attentive, responsive, and makes sure our needs are taken care of. Kenny in particular is fantastic to work with—he is professional, helpfu... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I'll tell you what dealing with Google is a very scary thing when you depend on there calls for clients. One of the best decisions we ever made was choosing OMG to handle our marketing. Kenny our acco... Se mer

Företagsinformation

  1. Internetmarknadsföring
  2. också i
  3. Digital marknadsföringsbyrå
  4. Marknadsföringsbyrå

Skrivet av företaget

OMG National is a leading Internet Marketing Solutions Company for small and medium-sized businesses. For 30 years, OMG has served thousands of clients, helping them to get and keep more customers. Utilizing powerful products and a results-focused team of digital specialists, we work closely with our clients to achieve their marketing goals. Change is constant in the internet marketing space, but what remains the same, is OMG’s commitment to providing the highest level of client service. The OMG team includes more than 100 members who are passionate about internet marketing, trained in the latest techniques and focused on delivering value, so our clients can concentrate on running their businesses instead of worrying about what Google’s latest ranking changes mean to their businesses.


Kontaktuppgifter

3,7

Medel

TrustScore 3.5 av 5

69 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,7

Alla omdömen

(69)

13 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Was told they would give me Google…

Was told they would give me Google leads for $400 a month then told each month for next 5 months to spend $2000 more a month. When tried to cancel, spent weeks to achieve it and then they wanted to charge me for the next billing cycle starting next week. They also informed me $0 of the $400 actually went to any google leads, it was just for their management fee. Got 0 qualified leads in 5 months.

14 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för OMG National

Svar från OMG National

Hi Kim, thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about your frustration. At OMG, we strive for transparency and work closely with our clients to deliver the best results possible within their market and budget.

To clarify, our monthly management fee covers campaign setup, optimization, and support, while Google ad spend is billed separately. In competitive markets, higher budgets are often needed to generate consistent leads, and we regret if that expectation wasn’t clear from the start.

Regarding billing, our agreements do require a 30-day notice for cancellation, which may result in one final billing cycle after a request is submitted. If you’d ever like to revisit your campaign and try again to achieve results for your business, our client success team would be glad to help at 1.800.789.4619.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT RECOMMEND

DO NOT RECOMMEND – AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS

I hired this company to manage my Local Services Ads and later for website development and SEO. In three months, I spent over $1,500 and did not close a single lead. Despite their promises, there was zero return on investment.

Out of desperation, I agreed to have them work on my website and SEO. I paid over $1,000 for a design that was poorly made, unprofessional, and unusable. I ended up giving them my original website to improve — and after six months, there were no visible updates, no SEO improvements, no image changes, no new content — nothing. Not a single lead was generated.

When I decided to cancel due to lack of performance, I was still charged for another month — and they still took down my website. This left me with no online presence for my business, affecting my credibility with potential clients.

To make matters worse, I received an unprofessional and aggressive call from a representative named Brian, who showed no customer service etiquette and acted immaturely and disrespectfully.

This company failed to deliver on every front. I strongly warn other contractors and business owners — do your research and avoid this company if you value your time, money, and business reputation.

11 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

they keep charging your credit card

I signed up with this company before reading these reviews and was hoping they weren't true. But they are. I sent the 30-day notice of cancellation from the start and instructed them not to run any Google ads (which they did not), and they charged my credit card for the second month, ignoring my request to cancel. Save yourself some hassle and don't sign up with this company .

16 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A uniquely terrible marketing service

A uniquely terrible marketing service. The quality of the work they do is pathetic and they lie to steal your money. They said they would comp a month, in writing instead of me canceling, and then they charged me and fought my chargeback. The posts are written by mentally challenged foreigners who dont understand your business and dont even really understand English. I would be interested in a class action lawsuit honestly.

1 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The pretty horrible they warrant…

The pretty horrible they weren't transparent and then they talked me into getting a website but I already had a website and the first draft they gave me they didn't put any of my keywords they didn't do anything I wanted and asked for them to put in the draft after I decided I didn't want the website they charged me $200 and since they weren't really transparent with me I decided to break from them and after I left they set something off in my Google my business and made it so I had to get verified again which I had to pay a company to verify it $400 my personal opinion do not come with this company they put fees and and don't tell you at the beginning and they're tell you that they're doing all this stuff but they won't exactly show me exactly what they're doing which I don't think they're doing really anything

30 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never do business with OMG

The worst experience as a business owner. They steal money from our credit card account. Cancelled in December still trying to charge in February and now March. There is no accountability on their services. They charge and do nothing. We have decades worth of business and this is the worst treatment/experience ever. I can’t believe they get away with it. Beware!

19 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DON'T USE THESE PEOPLE

DON'T, DON'T, JUST DON'T hire these people. Was with them less then 30 days to market my biz. Signed up with them 1-21-25 and tried to cancel 2-19-25 because I was not getting the service I thought I was supposed to get. They informed me I had to give them 30 days notice to cancel. Kinda hard to do that when you haven't even been with them for 30 days. That is just a ploy to get more money out of you. So they charged my cc anyway. SCAMMERS. STAY AWAY.

17 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

this is the worst company that you can…

this is the worst company that you can ever hire if you are looking for results. They will promise you everything get your credit card on file and if you cancel, they will still charge you an extra month and call it a cancellation fee. They are a 100% scam.

2 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

THEY ROBBED US FOR $6000.00!DO NOT WASTE YOUR TIME!!!

We own a tow truck company in central Texas. I will not go in to detail on why we decided to go with OMG but we did and it was by far the worst idea / decision we ever made. My grandmother that is 87 could have done what they did for us which is NOTHING !!! We decided to cancel our services at the end of July 2024. I will use only the first name of our sales rep Eric convinced me not cancel just to put our account on hold. What he did not mention is that we would still be charged the monthly fee of $1575.00 while our account sits on hold with them doing absolutley zero marketing for our company!!! yes that is correct $1575.00X3 = $4725.00 for our account to be paused !!! Here's the best part not only did they convince me to give them $4725.00 they also sold me on doing our social media marketing while the account was on pause at a discounted special rate of $599 !! That's right so they charged us $599 x3 =$1797.00 a grand total of $6522.00 !!! Once we realized that they were charging us for a service that they were not giving us, we contacted them, and they said" they do not refund money", but if we wouldn't cancel and would keep our account active they would not charge us for November!! I was so beside myself that they have the audacity to keep money that they know they do not deserve!! So my best advise to anyone thinking about doing business with them ... is DON'T they will rob you blind !!! please share this with as many people as possible so that no one else gets taken advantage of !! I would have rather donated that money for a good cause .. I am certain that that would been rewarding and helped our business and our community too!!

23 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

As a recent customer

As a recent customer who has decided to try and pursue some other avenues of marketing I'll give my honest review.

I've been working with Ashley Green the past few months, who for her part, I feel has been attentive, responsive and provided the services we paid for. We paid the monthly $400 fee for Google profile marketing to improve our organic position on Google. Each month OMG has provided a comprehensive and detailed email outlining what was done, showing analytic improvements, etc. I can't complain at all about them not delivering on the service, like some of these reviews do.

What I can say is that whether it's just not the right marketing approach for us, or organic profile results just aren't yielding actual clients; we just haven't found we are getting many leads for the cost of the service. That in a nutshell is why we decided to exhaust our marketing budget, which is far exceeded this year, on something else. It doesn't mean it won't work out better for you. As a law office, we are just a thin market and I think we just aren't having much luck with organic search results.

In terms of service, responsiveness, providing a transparent review of their work, and overall I'd rate then 5 stars. But in terms of overall achievement of our goal, cost of the service, and our results I have to give them 3 stars. So a healthy 4 star review is where I will leave it.

1 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Read this before using OMG National....

These people labeled themself as marketers and actually do not know a singular thing within the marketing world except sales and getting you through the door with a shady 30 day notice contract.

Time to break it down. So when my father signed up with this company 1-2ish months ago the sales man was spewing on the phone he is going to have to hire a secretary with the amount of calls he'll be getting in the next month or two. Don't believe me? Just read the other reviews here they'll start to sound familiar and get on a call with their sales guy. They'll resell you your own house with you living in it just to get a sale.

He signed up for their google + FB Pro plan and than guess what? Low and behold after 2 months he was loaded with 1000 calls and was busier than ever... Sike not a singular client came from their work, meanwhile charging him $1200 + forced to pay the next month as they got a 30 day notice so $1800 overall for 0 clients.

Their FB Pro plan is truly the worse I've ever seen in marketing, won't disclose exactly how many posts they do a month but let's just say the number is closer to 0 than 10. So he's paying $300 for FB organic and doing that amount per month is insane to me. Ontop of this the first month they posted literally nothing for whatever reason.

The quality of said post is actually laughable as anyone with a hour of experience in canva can do it.

Then when you question them they immediately say "Oh you don't know much about marketing, but X amount of posts is better than 20 a month". You realize this is back-handed statement. You just said that "since you're not in marketing you can't tell me anything". That statement is crazy and just shows how unprofessional the digital marketers are in this company and know truly nothing. Can't explain in depth WHY their only doing X amount besides saying "oh this is the best way to target your audience and not pumping out 20 a day as they won't get you anywhere". Brother oh brother do you truly know nothing. 20 posts a month would garner 10X results than your 2 and I can provide evidence and guarantee it will.

They basically want you to pay $300+ for a program that posts little to nothing a month and saying "It comes with time and patience". Yeah time and patience of robbing my time and money. I know how organic works and 20+ posts vs (number closer to 0) will beat out every single time unless said post is of upmost quality which theirs is not.

That sentence alone sealed the deal and I immediately knew this company is full of themselves and just go off dirty business practices to pull customers in with their over the top salesman that pitch you on the biggest dream possible that I feel like is already breaching illegal grounds.

Also whoever is the customer service that's going to reply to this with a phone number, no I am not going to call it as I want nothing to do with this firm ever again. It's truly the worst agency I've ever seen and practically a walking scam.

Just some background on me, I've been in the space for 2 years and only been doing Organic posting on FB, Insta, Tiktok. I've gone viral plenty of times and seen plenty of fellow associate branded accounts go viral and grow over the years. Do not read me a script stating "This is the best way to grow" knowing fully it's not.

Hope this company goes under, but probably won't do to the fact their using predatory targeting to older adults that don't know any better and are preying on their inexperience. I guarantee they're running ADs for themselves that the targeting is 40+ for sure. Basically preying on people who don't look up reviews and know nothing on marketing.

🎉Congratulations you achieved scammer status🎉

18 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Their terms don't mean much

OMG reached out with a "win back" promotion of buy one month, get 2 months free of service. And we could cancel with 30 days notice if we weren't happy. That cancellation date was May 13th, to avoid getting charged again on June 13th. Sounded good. We decided to give them a chance with our Google LSA ads and figured the time between signing up and the cancellation date to avoid additional charges was enough for them to show some progress and earn more time

They indicated that as a google premier partner they could help us a) reduce costs/call-lead, b) increase volume and c) increase quality in addition to being our advocate when disputing leads which has been a challenge.

NONE of those thing happened. In fact, thanks to their advice, our cost/call went UP, quality was the same or lower, and volume went down. We talked at length and they said it may not work for our business. Fair enough. Marketing is tough, and even their account manager apologized for the overconfidence of the sales person and the onboarding team (whole other story there). They asked if they could propose alternate marketing. After much time, they came back with some ideas for FB, but even then, they apparently didn't take all our previous conversations and metrics into account. Even if they hit ALL their best potential projections, the campaigns didn't make financial sense.

So, we cancelled May 6th. They acknowledged it. The account manager at first said she was pushing out the account, but then said she'd continue to be my contact through the duration of the term. Then her boss came along on 5/16 and said that he was officially pushing everything out and we're done.

So, apparently we don't actually get the full term of what was agreed. In order to get the full 3 months of our original agreement, we were told we have to pay for the 4th month.... not in any of my paperwork. I was clear all along that they had all that time to show some results, snow some progress, some some plan to move forward that made sense.

16 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för OMG National

Svar från OMG National

Thank you for sharing your feedback about your experience with our "win back" promotion. We sincerely apologize for any frustration or inconvenience you encountered. We take your concerns seriously and want to address them thoroughly.

We understand that you have concerns about our Google LSA ads and the results achieved. Upon reviewing your account, we noted that a lead dispute was approved on May 1st. We are happy to review the data and results with you in OMG InSite and walk you through the findings. As Google Premier Partners, we stand by our commitment to provide valuable service and support, and we believe a detailed review will help clarify the outcomes and benefits of our efforts.

Regarding the cancellation process, we understand your frustration. We strive to honor the terms of our agreements and ensure clarity in our communications. We regret any confusion surrounding the duration of your term and the conditions for cancellation and would like to make things right. Please reach out to our customer service team at 800-789-4619 so we can discuss your experience further and find a satisfactory resolution.

Thank you once again for bringing these issues to our attention. We hope to have the opportunity to restore your confidence in OMG National.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

These guys promise towing/Roadside…

These guys promise towing/Roadside company owners everything just to get your money. Jared is absolutely a snake oil salesman very deceptive cunning and must say an awesome bold face liar. From running special pay 1 month get 2 months free but once they have your money it’s as slow a snail mail so don’t expect to get 3 months like promised. Tow companies beware they also have Facebook pages just to lure you in and deceive you check out Tow Talk on Facebook. Pretty much go with Towingwebsites.com so a big ZERO for Jared and the whole OMG NATIONAL. This is all from experience if they weren’t so greedy they could be kinda good. Thanks J Bateman

1 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för OMG National

Svar från OMG National

We take all customer comments seriously and regret that you had a negative experience. However, we respectfully disagree with your characterization of our services and team members.

We strive to provide high-quality services and maintain transparency in all our dealings. The special offer you mentioned, "pay 1 month, get 2 months free," is indeed honored, and we ensure that all clients receive the benefits promised. If there was any delay or confusion in your case, we deeply apologize and would like to rectify this situation promptly.

Regarding Jared, we can assure you that he, along with our entire team, upholds the highest standards of professionalism and integrity. We are committed to honest communication and delivering on our promises. It is concerning to hear about your dissatisfaction, and we would like to investigate this matter further to understand what went wrong and how we can improve.

Our Facebook presence, including Tow Talk, is intended to support and engage with the towing and roadside community. We aim to provide valuable resources and a platform for open discussion, not to mislead anyone.

We appreciate your suggestions and would love the opportunity to address your concerns directly. Please contact our customer service team at 800-789-4619 so we can discuss your experience in detail and work towards a satisfactory resolution.

Thank you again for your feedback.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had a cold call from Chris Graniti…

I had a cold call from Chris Graniti who wanted to discuss social media as I rolled my eyes, thinking here's another one telling me how wonderful they were and he's going to make me the mortgage queen of social media. I tried to blow him off but he called again and again and again I told him I would think about it, hopefully he would forget about me and find someone else.
The last time he called he made me an offer where I could try it for 90 days and I could cancel within 30 days with written notice.
Imagine my surprise and delight to see my Google Business Page moving up on the Google Search Engine within 3 weeks.
Chris has done everything he said he would do and more, he answers his phone and is always available for coaching and support. He is going to be getting a 5 star review from me.
Jackie Noel
PMF Mortgage #1115896

1 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för OMG National

Svar från OMG National

Jackie,

Thank you so much for sharing your positive experience with us!

At OMG National, we pride ourselves on delivering what we promise and helping businesses across the country with all their marketing needs. Our team of experienced experts, like Chris, are dedicated to providing top-notch service and support, and it’s rewarding to hear that Chris has been consistently available and helpful.

Your feedback means a lot to us, and we appreciate your willingness to give our service a try. We look forward to continuing to support your success and helping you achieve your business goals while dominating Google Search Results.

Thank you again for your kind words and for choosing OMG National. We’re excited to continue working with you and earning that 5-star review!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would give 0 stars if that were an…

I would give 0 stars if that were an option. The service and product are an epic fail. After providing a cancellation notice they are still charging my card. Do not waste your time, bad product bad service.

15 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för OMG National

Svar från OMG National

We are very sorry to hear about your experience and regret any inconvenience you have faced. We take your feedback very seriously and want to address your concerns as quickly as possible.

We'd love to look up your account to investigate this matter further, but the name on your profile only says "Candi." Please give us a call at 800-789-4619, and we will be happy to address your concerns directly.

Our terms and conditions are transparent, and we adhere to them, including all cancellation notices. We are committed to resolving this issue for you and ensuring that your experience with us improves.

Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to resolving this matter promptly.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This is the honest review from the…

This is the honest review from the customer of OMG National.
Before I deep dive to hole detailed review I would like to note that do not trust to the sales person of OMG national, after speaking with sales person for 2 days he cursed me with NASTY WORDS. it felt like I am living and operating on 3rd world country. Bryan called me after all and apologizing and make it right offering me with big discounts 3months of service for $499 he gave me his phone number and his personal phone telling me that I can call anytime when I need his help he never replied to phone calls or emails.
OMG national do not know what they doing, They are not able to rank your website or GMB profile. If you contact any company regarding the SEO they must to do audit of your current ranking and if your profile missing something they must work particular issue.
My Company was ranking within 20 miles radius I was getting the customers and leads everyday. For Google ranking each details is important, constancy your phone number, website, address reviews and your company name. OMG national changed website link on GMB profile and put incorrect information on the citations. The chain of things cause me lot of money.
STAY AWAY FROM THIS COMPANY. if you looking for the help for your marketing, contact your local marketing company who understand the Local SEO better.

31 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för OMG National

Svar från OMG National

Thank you for taking the time to share your experience. We are deeply concerned by the issues you’ve described, and we take your feedback very seriously. The behavior and service you mentioned sound out of character for our team and our company.

Upon reviewing our records, we are unable to find any client or past client in our system with your name. This does not diminish the importance of your feedback, and we want to address your concerns directly and promptly. Please call us at 800-789-4619 so we can investigate this matter thoroughly and make things right.

We have been in business for over 30 years and pride ourselves on providing high-quality service and maintaining strong relationships with our clients. The behavior and service you described are not in line with our values or our track record.

Thank you for bringing this to our attention. We look forward to resolving this issue and restoring your confidence in OMG National.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They never posted

One Month went by and they never posted. The sales guy told me if I didn't get 4-5 sales the first month, I could have a refund. I got zero sales because THEY NEVER POSTED! When I asked for my money back, they said we were even because they wouldn't make me pay for the second month (which was really just the 30 day cancellation notice). So I didn't get anything for first month or second month. I should have paid attention to the reviews. Use them at your own risk. Shady business practices.

14 juli 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för OMG National

Svar från OMG National

We understand how crucial timely and effective postings are for your business. It's clear that we did not meet your expectations, and for that, we apologize.

To clarify, we offered to make up for the missed posts in June by providing additional posts in July, August, and September to meet the terms of your package. We were prepared to honor this arrangement to ensure you received the full value of our service. However, we understand that you preferred to cancel instead.

Regarding the refund and the cancellation terms, we apologize for any confusion. Our intention was to offer you a resolution that accounted for the work already completed and to avoid additional charges during the 30-day cancellation notice period. We also understand your request for a refund of the setup fee, considering the circumstances.

If you would like to discuss this matter further or explore any other solutions, please do not hesitate to reach out to our customer service team at 800-789-4619. We value your business and hope to have the opportunity to resolve this issue to your satisfaction.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer