ODINTEK Omdömen 62

TrustScore 4.5 av 5

4,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastisk service, købte en 3D printer med lille leveringstid fra producenten. Blev løbende underrettet af Odintek så jeg præcis vidste hvornår den ville ankomme. Alt fungerede perfekt. Tak for de... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super service. Altid venlige og hjælpsomme at snakke med. Alle de problemer jeg har henvendt mig med er blevet løst meget tilfredsstillende. Når jeg har bestil vare er de ligeledes kommet hurtigt. T... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mega go kvalitet. Har printe masse og den køre bare der ud af. Havde lidt opstart problemer, så jeg ringe der ind og fik en professionel service og virkelig god hjælp. Kan rolig anbefales til mine... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Jeg købte en bambulab hos ODINTEK.dk og fik sådan en god behandling og hjælp til hvad maskine. Som passede til mit behov som var en p2s i mit tilfælde :) og fik den super hurtig. Og da jeg efterfølgen... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Maskinkonstruktion

Skrivet av företaget

ODINTEK er en nordisk teknologi virksomhed med globale ambitioner, hvor vi arbejder for at gøre kompleks teknologi simpel. Vi udvikler, rådgiver om og forhandler CNC-maskiner, CO2-laserskærere og professionelle printløsninger af højeste kvalitet. Vores samarbejdspartnere spænder bredt fra erhvervsliv til uddannelsesinstitutioner, som vi dagligt vejleder og uddanner med afsæt i vores teknologier. Hos ODINTEK møder du kompromisløs ærlighed og praktisk erfaring. Vores tætte, unge team lover aldrig mere, end vi kan holde. Gennem egenudvikling, solid rådgivning og et samarbejde med mennesket i centrum, fjerner vi det unødvendige og sørger for, at vores samarbejdspartnere får præcis den teknologi, de har brug for. Kompleks teknologi. Nordisk enkelhed


Kontaktuppgifter

4,7

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

62 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Udmærket handel

Vores svigersøn bliver 50 og ønskede sig en 3D printer. Vi fandt den hos MaskinFabrikanten og bestilte den. Kom 2 dage efter.
Svigersønnen har fået den og blev meget glad for den.
Nu er det så op til ham at få den til at fungere.

27 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Erik,

Tusind tak for den flotte anmeldelse!
Det glæder os virkelig at høre, at 3D-printeren kom hurtigt frem, og at jeres svigersøn blev så glad for den.

Skulle han få brug for hjælp til at komme godt i gang med den, står vi altid klar til at hjælpe.

De bedste hilsner,
Martin

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastisk service fra…

Fantastisk service fra MaskinFabrikanten

Stod i tidsnød, bestilte 3D-printer om mandagen, og havde den dagen efter omkring middag (fragtmand TNT).

Og alt var i skønneste orden.

Kan i øvrigt anbefale andre at købe deres Bambu printer hos dem. Fantastisk maskine

27 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Torben,

Tusind tak for din flotte anmeldelse – hvor er det fedt at høre, at printeren kom hurtigt frem, og at alt spillede som det skulle! 🙌
Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at dele oplevelsen – og dejligt at høre, at du er glad for Bambu-printeren.

Rigtig god fornøjelse med printprojekterne!
– Martin fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Alt efter bogen!

15 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Francesco,

Tak for anmeldesen - vi er glade for at kunne leve til forventningerne.

Skøn dag

De bedste hilsner
Martin

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

fed butik

fed butik, god service og gode råd - mange tak

Det kan du tro i gør - vi har både købt Bambu lab X1 hos jer og lasercutteren - som vi helt sikkert får brug for råd til 😃

29 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Anders,

Tusind tak for de rosende ord, vi er også meget glade for at have dig som kunde - og håber at se dig igen :)

Ha' en skøn dag.

De bedste hilsner
Rasmus fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastisk service

Fantastisk service - også fredag, sidst eftermiddag.

Lang historie kort manglede jeg nogle dele til min BambuLab og ringede så til MaskinFabrikanten, en fredag - lige før lukketid. De fandt tingene frem og forsikrede mig om at der var en på kontoret indtil jeg havde hentet mine vare. Tusind tak for jeres hjælp, AMS og maskine kører som det skal nu.

4 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Kenneth,

Tusind tak for besøget og for den gode anmeldelse - det varmer. Jeg er glad for at vi kunne være behjælpelige og det bare kører nu med AMS setuppet.

Håber at se dig hos os igen :)

Ha' en skøn dag
De bedste hilsner
Rasmus

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Superhurtig levering af min 3D-printer

Superhurtig levering af min 3D-printer. Produktet lever op til mine forventninger.

2 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Ulrik,

Tusind tak for din anmeldelse - vi er glade for at kunne leve op til dine forventninger. Vi håber du i fremtiden vil genbesøge vores webshop :)

Ha' en skøn dag.

De bedste hilsner
Rasmus fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

God kommunikation og flinke mennesker

Jeg havde købt en maskine der var på fjernlager. Under ventetiden var MaskinFabrikanten rigtig gode til at kommunikere omkring transport og de var søde og hjælpsomme da produktet endeligt ankom.
Dejlig oplevelse

6 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Jonathan,

Tusind tak for din anmeldelse - vi er glade for at kunne leve op til dine forventninger. Vi håber at se dig hos os igen :)

Ha' en skøn dag.

De bedste hilsner
Rasmus fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super service

Super service. Hurtig afsendelse og svarer hurtigt på henvendelser. Alt i alt en rigtig god oplevelse at handle her.

19 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Peter,

Tusind tak for din anmeldelse - vi er glade for at kunne leve op til dine forventninger. Vi står klar til at hjælpe dig en anden gang :)

Ha' en skøn dag.

De bedste hilsner
Rasmus fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Meget fornem kundeservice

Har de rigtige varer på lager til gode priser, men allerbedst er den gode kundeservice og brugbare råd til os, der er nye inden for 3D-print

14 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Jens,

Tusind tak for din anmeldelse - vi er glade for at kunne leve op til dine forventninger. Ser frem til at hjælpe dig igen :)

Ha' en skøn dag.

De bedste hilsner
Rasmus fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Marlene :)

Tusind tak for den 5-stjernede anmeldelse. Vi håber på at se dig igen. God fornøjelse med dig køb.

De bedste hilsner
Tonny fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super hurtig svar på henvendelse

Super hurtig svar på henvendelse. Rigtig venlig betjening og engagement ved afhentning. Kan kun anbefale.

14 april 2025
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Brian

Tusind tak for de flotte ord, og for at vælge os. Vi håber vi kan få lov at betjene dig en anden gang :)

Vi ønsker dig en dejlig weekend fra hele MaskinFabrikanten.

De bedste hilsner
Rasmus fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Købte 1 Bambulab H2D som jeg vidste var…

Købte 1 Bambulab H2D som jeg vidste var i restordre da den netop er udgivet, og jeg blev fulgt op med opkald, sms og samtaler undervejs, og hentede selv min printer i odense da jeg ikke vil have at fragtmanden skal spille yatzy med en printer til 18000,-
det er helt klart ikke sidste gang jeg handler hos jer, 10 ud af 10 her fra, og så har i mega gode priser!
TAK!

5 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Steffen

Tusind tak for den meget flotte anmeldelse! Vi ser frem til at ekspedere dig igen :)

Vi ønsker dig en dejlig weekend fra hele MaskinFabrikanten.

De bedste hilsner
Rasmus fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Anbefalesværdig

Hurtig kommunikation og afhentning

2 maj 2025
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Frederik,

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er glade for at kunne leve op til dine forventninger. Vi håber på at kunne hjælpe dig en anden gang.

Ha' en skøn dag.

De bedste hilsner
Martin fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Overskuelig hjemmeside

Overskuelig hjemmeside, hurtig service og super flinke og hjælpsomme

2 maj 2025
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Morten,

Tusind tak for din anmeldelse - den er vi glade for. Vi håber på at kunne hjælpe dig en anden gang.

Ha' en skøn dag.

De bedste hilsner
Martin fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

God kundeservice og kontakt!

Da jeg bestilte en vare fra fjernlager var der naturligvis lidt ekstra leveringstid. Jeg var dog hele tiden i kontakt med MaskinFabrikanten og kunne få løbende opdateringer om min ordres status, hvilket jeg satte meget stor pris på! Det var også rigtig rart at skrive med en rigtig person og ikke blot få autogenerede svar.

7 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Tusind tak for den meget flotte anmeldelse! Det betyder mere end du aner.

Vi ønsker dig en dejlig weekend fra hele MaskinFabrikanten.

De bedste hilsner
Tonny Olsen

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

God dialog og kompetent personale Men…

God dialog og kompetent personale Men da de benytter DSV som sender videre til GLS går der ekstra leverings dag Derfor IKke levering onsdag før påske men tidligst tirsdag efter påske ØV

17 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Peter

Tak for din anmeldelse og de pæne ord om vores dialog og personale.
Jeg ved, at Rasmus har været i kontakt med dig angående disse udfordringer.

Vi forstår din frustration over den forlængede leveringstid, særligt op til påske. Vi kigger ind i den feedback du gav via telefon og vil gøre vores for at sikre bedre oplevelser.

Tak fordi du gjorde os opmærksom på det – vi håber at få lov til at betjene dig igen en anden gang.

De bedste hilsner

Tonny fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ekstremt god kundeservice virkelig…

Ekstremt god kundeservice virkelig imødekommende og hjælpsomme. Har et godt udvalg og materialer i god kvalitet

14 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Morten :)

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Det betyder rigtig meget.

Du ønskes en god dag.

De bedste hilsner
Tonny fra MaskinFabrikanten

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Service i topklasse

Har da aldrig mødt mere imødekommende og kundemindet personer i butikken på stenhuggervej i Odense.. kom uanmeldt og gerne ville vide om deres produkter indenfor 3D print. Og fik en super guidet tur i workshoppen, hvor man kunne se og føle deres super gode printere.. kan klart anbefale maskinfabrikanten til evt. Kommende købere. Fik et super godt produkt med hjem, som var lige så nem at installerer som var blevet fortalt..
Tak for god service og rådgivning til butikken på stenhuggervej. Mvh Armando + familie..
PS. Tak for tålmodigheden med os fra det nordlige Nordjylland 😉

13 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Hej Armando,

Tusind tak for besøget og for den gode anmeldelse - det varmer. Jeg er glad for at vi kunne være behjælpelige.

Vi ses næste gang I er i Odense :-)

Ha' en skøn dag
De bedste hilsner
Martin

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Nem at handle hos

Nem at handle hos, og varerne kom hurtigt.

13 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ODINTEK

Svar från ODINTEK

Tak for din fine anmeldelse Hanne! Det betyder meget. :)

VI ønsker dig en dejlig fredag og kommende weekend.

De bedste hilsner
Tonny fra MaskinFabrikanten

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer