Den sämsta juristen som finns
Den sämsta juristen som finns, Lena, säger en sak före förhandlingen, sen vänder hon och vitsordar skulden som inte stämmer, inget av det som vi kom överens om innan rättsalen höll hon. Trots bevisningen var på väg så valde jon att göra en uppgörelse mot min vilja samt att avsäga sig överklagan.
Efter samtal med motparten efter så hade jag haft korrekt bevisning att jag inte var skyldig som nu lena försatte mig i.
Jag vet inte om hon lider av demens eller var onykter, då hon hade svårt att gå samt inte kom ihåg vad vi sagt 30 min innan vi gick in i rättsalen.
Kontakta inte oakjurisbyrå om ni vill ha en chans.
Hon länade inte heller ut domstolsbeslutet före hon hade fått betalt så det fick jag av andra parten tidigare.
Önskar man kunde ge 0 stjärnor.
Inte heller någon spec på övriga utgifter.
Varning. Varning. Varning. Varning!!!

