Aldrig andre steder Majken er professionel, dygtig og prøver aldrig at oversælge. Jeg har fulgt Majken i 4 år og flyttet klunk efter hende. Eneste behandler jeg stoler på og altid mega glad for re... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Jeg har haft den fornøjelse at, besøge Klinik Normetica for første gang, d.05.12.2024. Har fået en fraktioneret laserbehandling. Behandleren tog sig god tid til at, forklare hele processen. Både hvad... Se mer
Jeg har været til forskellige behandlinger hos søde Majken, og er aldrig blevet skuffet. De seneste behandlinger jeg har fået lavet, har været Fraxel laser som jeg helt klart kan mærke har gjort en fo... Se mer
Jeg har fået botox for tænderskæren (V-shape) med virkelig gode resultater samt permanent hårfjerning med laser ligeledes med rigtig gode resultater hos Majken og Camille. Det er MIN go-to klinik for... Se mer
Företagsinformation
Skrivet av företaget
Specialiseret kosmetisk klinik og hudpleje klinik. VI udfører Botox, Filler, Laser, Medicinsk Vægttab og Microneeling.
Kontaktuppgifter
fredensvej 1, 2920, københavn, Danmark
- 31424262
- kontakt@normetica.dk
- normetica.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Altid en god oplevelse
Jeg får lavet læber af Camille og er altid mega glad for resultatet! Vil klart anbefale det til alle der ønsker flotte læber!
Jeg har været hos Normetica to gange…
Jeg har været hos Normetica to gange til lipfiller behandling. Begge gange har jeg følt sig meget set og jeg var bevidst om, at jeg ville opnå et resultat jeg ville blive tilfreds med.
Kæmpe anbefaling, er så glad for mine resultater.
Supersøde
Supersøde, dygtige og kompetente - glæder mig til næste gang
Professionelle og naturlige behandlinger
Jeg har efterhånden været hos Normetica nogle gange, og jeg har kun positive ting at sige om salonen. Man føler sig altid set og lyttet til, og så er der en virkelig tryg og professionel atmosfære. Det er bestemt ikke sidste gang, at jeg kommer hos Normeticas søde og dygtige behandlere.
Som altid en god oplevelse at besøge…
Som altid en god oplevelse at besøge Normetica. Man får altid kompetent og professionel vejledning og behandling.
Mega godt sted!
Jeg fik for første gang filler for, at rette på noget asymmetri. Jeg valgte normetica til dette og det har jeg på ingen måde fortrudt. De var mega søde og gode til at fortælle om hele processen imens, så man som ny i dette følte sig tryg. Derudover har jeg været mega glad for resultatet. En anbefaling værd!
Jeg har haft Camille som behandler
Jeg har haft Camille som behandler, og hun er så sød og tålmodig, og får én til at føle at hun giver sin oprigtige mening og ikke bare snakker én efter munden. Derudover er mit resultat også 10/10, så jeg kan stærkt anbefale Normetica!
Hyggelig lille klinik, hvor man bliver set
Jeg har fået botox for tænderskæren (V-shape) med virkelig gode resultater samt permanent hårfjerning med laser ligeledes med rigtig gode resultater hos Majken og Camille. Det er MIN go-to klinik for et lækrere mig og dér bliver jeg hængende. Tak for jer, søde quinder 🙏
Pæne og naturlige resultater
Pæne og naturlige resultater! Jeg er meget glad for at komme hos Normetica!
Kun gode ord om Normetica
Jeg har fået filler i læberne, og har været yderst tilfreds med resultatet.
Top professionelt, der bliver givet tid til en og ens ønsker for resultatet.
Jeg vil helt sikkert blive ved med at få mine behandlinger hos dem.
Hjertevarme og ekspertise
Den bedste klinik med de sødeste sygeplejersker. Camille og Majken er de dygtigste og ikke mindst sødeste behandler jeg har mødt. Jeg kommer helt sikkert igen og får udført behandlinger af de to.
Yderst tilfreds og glad kunde
Jeg er for nyligt startet med at få lavet botox og er yderst tilfreds og glad for at have valgt lige netop Normetica. De er virkelig søde og dybt professionelle.
Fantastisk sted!
Fantastisk sted!
Top proffesionelle og yserst serviceminded. Kommer med glæde igen ❤
Varme anbefalinger til klinikken og…
Varme anbefalinger til klinikken og deres dygtige sygeplejerske Camille.

Svar från Normetica
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.







