MTGA Codes Omdömen 

244
•
TrustScore 4 av 5

4,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I've received multiple codes from the MTGA Codes website (at least a dozen or more) and have yet to be given one that does not work. I'm not sure what may have happened with some of the other reviews... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

This is the 4th time, and probably last time I've gotten a pack from this site. I keep getting invalid codes that have been used already despite me not hitting the max amount for that code (either tha... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Its a scam, bought packs and the codes has been redeemed, used the refund option, received the money and when re-purchasing the same item using the refunded money, the whole order STUCKED and no... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I'm editing my review, I put 1 star in reaction due to deceptive wording that said I could redeem 5 purchases when it turns out I could only redeem 1! But thank you for having a place for custome... Se mer

Företagsinformation

  1. Butik för samlarobjekt

Skrivet av företaget

Buy Magic the Gathering Arena codes from the most stocked up digital shop. MTGA codes are instantly revealed after purchase. MTG arena prerelease pack codes, planeswalker decks, cosmetics and more! We have double-check system for the codes so we assure you that either the code works on first try or we will refund you in full.


Kontaktuppgifter

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

244 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,2

Alla omdömen

(244)

14 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

this site is absolute garbage

this site is absolute garbage! 3 in 4 chance to refund everything. Then they steal like 5 percent of your money per refund and you have to wait till the refund is done (3 - 4 hours or longer). Disgusting bs i paid like 100 euro 3 days ago and still cant use it.

8 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MTGA Codes

Svar från MTGA Codes

We’re sorry to hear about your dissatisfaction and would like to address your concerns directly.

First, regarding refunds, we do not withhold any portion of your money. Refunds are processed based on the value of the item, particularly when bundles are involved, as the discounted price is factored into partial refunds. For example, if a single code within a bundle is refunded, the refund amount reflects the proportional value of that code.

As for the waiting time for refunds, this is clearly outlined in our return policy. The processing time is in place to ensure a fair and secure system for all customers, as it allows us to resell unused codes and prevent fraudulent activity. While we aim to process refunds as quickly as possible, we understand the frustration of waiting and appreciate your patience.

Finally, we encourage all customers to carefully read the product descriptions and return policy before purchasing to avoid potential misunderstandings regarding account limits and usage restrictions.

We take your feedback seriously and are always working to improve our service. If there’s anything we can do to assist further, please don’t hesitate to contact our support team.

Thank you for bringing this to our attention.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not good enough.

There are not enough deals, not enough purchase options, and not enough standard purchasing options. Too many limitations on purchasing of packs. etc etc etc. Leaves much to be desired.

4 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MTGA Codes

Svar från MTGA Codes

Thanks for your feedback. The limitations and the lack of standard options are set by Wizards of the Coast.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wrong item

The item I purhcased and what I got were different, the cards arent added to the inventory even it was the right purchase. Very unsure of this and doing it again.

2 januari 2025
Logotyp för MTGA Codes

Svar från MTGA Codes

Thank you for sharing your feedback. We wanted to clarify a few points to address your concerns.

Firstly, the product you received, the Wild Wizardry deck, matches your order. In your email to us, you mentioned that you received the Wild Wizardry deck, which confirms that the correct item was delivered. It seems there may have been some confusion regarding your order, as this was not a starter deck but exactly the product you selected.

Secondly, regarding the cards not appearing in your inventory: The cards are indeed added to your account, but to see them, you may need to adjust the deck format in your MTG Arena account. Different decks may require specific settings to display correctly, and this can be resolved by changing the format filter.

We strive to ensure every customer has a smooth experience, and we'd be happy to guide you through adjusting the deck format or answering any additional questions you might have. Please don't hesitate to reach out if you need further assistance.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I purchased the 30 booster pack and…

I purchased the 30 booster pack and only one code worked not very happy!

1 januari 2025
Logotyp för MTGA Codes

Svar från MTGA Codes

Thank you for your feedback! We're sorry to hear about your frustration with redeeming the booster pack codes. However, we’d like to clarify that all our codes are genuine and unused. The issue you experienced likely stems from redemption limits set by Wizards of the Coast (WOTC), as outlined in the product description. Each account can redeem only a limited number of codes per set, and this information is clearly stated to help customers avoid confusion. We encourage you to review these details before making a purchase in the future.

Additionally, we noticed that you initiated an automated refund request. While we strive to make the process clear and transparent, it seems there may have been some misunderstanding about the refund amount or timing. Refund details are displayed in your profile under the “Pending Refunds” section. If the refund doesn’t align with your expectations, we recommend checking the provided information in your account for clarification. Please rest assured that the refund process is in progress as outlined.

If you have further questions or need additional assistance, don’t hesitate to reach out to our support team. We’re here to help resolve any concerns so you can enjoy your experience with us!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bought a eighteen pack and only got…

Bought a eighteen pack and only got twelve.The third code said invalid

3 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MTGA Codes

Svar från MTGA Codes

Thank you for sharing your experience with us. We regret that you felt dissatisfied, but we believe this review is unjustified given the circumstances.

When you contacted us about the issue, we promptly refunded the code that could not be utilized. However, we would like to clarify that the error you encountered is due to Wizards of the Coast’s redemption limits: only one prerelease code per account is allowed for Innistrad: Midnight Hunt. This limitation applies universally, regardless of when or how the code was obtained—whether through our website or another source.

On November 20, you placed an order for an additional prerelease code for the same set, but unfortunately, it could not be redeemed due to this restriction. As stated, these redemption rules are determined by Wizards of the Coast, and we are unable to verify which codes have already been redeemed on your account.

While we acknowledge your suggestion about dynamically displaying available codes, implementing such functionality is beyond our current business plan's scope. Furthermore, it would not fully resolve these issues, as we cannot access account-specific redemption histories.

We appreciate your understanding and your feedback, even though it seems there may have been a misunderstanding of the redemption rules. If you have any further concerns, please don’t hesitate to contact our support team.

Warm regards,
The MTGA Codes Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Escrito em português brasileiro

Escrito em português brasileiro.

A maioria dos códigos sempre precisam ser solicitado reembolso, e alguns dão problema na hora de recuperar o dinheiro.

2 december 2024
Logotyp för MTGA Codes

Svar från MTGA Codes

We’re sorry to hear about your experience and appreciate your feedback.

We’d like to clarify that we work hard to provide valid codes and ensure our product descriptions are as clear as possible. It’s very important for customers to carefully read the product details before making a purchase, particularly regarding usage limits, to avoid any issues with activation.

We understand how frustrating situations like this can be, and we’re here to help with any questions or concerns you might have. If you encountered a specific issue, please don’t hesitate to reach out to our support team. Our goal is to ensure your satisfaction.

We hope you’ll reconsider your review, as we strive to provide the best service possible.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Grateful

Really glad these guys exist on the interwebz! People not using MTGA codes can sell them off here, and people who -are- looking for them can acquire them in a safe and legit way! So...win-win!

21 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

No hastle

No hastle, simple add to cart and purchase. Immediately received the codes as well, no waiting or anything like I would elsewhere.

Pricing was pretty good as well, so overall a great experience. Wished they priced other things a bit lower, but can't really complain.

24 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer