Morris 4x4 Center Omdömen 

156
•
TrustScore 1.5 av 5

1,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not even think to spent any penny at this scam company! Placed order back in February 2023, FedEx lost it and refused to accept my claim and insisted for sender to claim lost package cost. Been in... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered part for my jeep. Took my $97 immediately. Order confirmation sent via email. Waited 3 weeks for tracking number. When I finally got response they had cancelled my order. I've tried via emai... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This company sent me the wrong part the first time after double and triple checking with them on the specs. of the truck and sent me bad misaligned forged parts that wouldn’t even fit on my truck beca... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I've purchased quite a few parts from Morris 4x4 Center, and I've been extremely happy with each purchase. (And that's why I keep using them!) They generally have what I need in stock, and my purchas... Se mer

Företagsinformation

  1. Bildelar

Skrivet av företaget

Jeep Parts, Jeep Soft Tops, Jeep Accessories, Jeep CJ Parts, Jeep Cherokee Parts. All things Jeep from Morris 4x4 Center your Jeep Parts Specialist.


Kontaktuppgifter

1,7

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

156 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,7

Alla omdömen

(156)

0 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

V8 CJ…. The real Jeep

Im rebuilding a 77 cj5 from the ground up. Have made multiple orders for parts and everything ive ordered has been direct fit oem style parts. Great customer service. Quick to ship, and quick to replace any wrong parts that ive mistakenly ordered, with the right fit/part.

22 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Service

Ordered several small hard to find items for my 83 Cj7. Morris website was easy to navigate and had the items on hand. Even the ones they didn’t have, they promptly refunded my money and brought it to my attention. Very nice service. Highly recommend and will be ordering more. Just Empty Every Pocket is what JEEP stands for. Thanks Morris4x4

22 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

An absolute joke of a company

An absolute joke of a company. I am an international buyer from New Zealand. Ordered parts on the 2nd of May, still yet to receive. Customer service takes weeks to reply. I have called the helpline twice at my own cost and they still can't give me a shipping number.
I would avoid at all cost!!

21 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Jamie- I am sorry to hear that your order has not shipped as quickly as anticipated and that you've had so much trouble reaching us for updates! If you could please contact us with your order number at onlinesupport@morris4x4center.com, we'd be happy to provide you with a status update!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

**WORST COMPANY EVER!!!

Never I repeat never use this company ever. This is the worst company I have ever bought from. We ordered a cold air intake and they would not ship it to my address due to "emissions" when there are no emissions laws in my state. We ordered on May 23 and they charged us and took our money. We even got a shipping email. Then like 7 days later we get an email saying we can't ship this due to emissions. The we call 5 yes 5! different times and talk to 5 different people. No one would give us a refund or offer any solutions. I got put on hold by every person and had to hang up after being put on hold for 15-20 minutes. Then when I called to talk to a supervisor I get told I can't unless I give them the order #. I was put on hold again for 27 minutes after being told it would be 5 minutes. No customer service no American workers and no one cares that you just took the money and held it up for weeks before I got it back. No one should have to call and beg for their money back when the company is the one who effed up.

12 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Abey- I am so sorry for the frustrating experience you've had, but I've responded to your comments, reviews, and messages, a few other places this morning and I have yet to receive a reply from you with any information I can use to identify the order you are referring to. I look forward to getting your refund moving for you once I am able to access it. Please reply to any of my messages, or contact me at onlinesupport @ morris4x4center.com so that I can get this resolved for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Morris 4x4 helping with my CJ rebuild

Morris 4x4 is always easy to work with. Quick deliveries even during these rough times over the past year or so. The headlight bezels I got for my CJ were very nice and fit perfectly. I will continue to order from them in the future.

12 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

AEV front license plate mount

I have purchased a lot of Jeep parts from Morris 4x4 over the years. Recently I purchased an AEV front license plate mount. It arrived quickly and took about 15 minutes to install. Morris is a good company to work with and you can contact them directly with any questions.

11 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Went back to morris 4x4 and talked to a gentleman by the name of Dean. The man wasted no time in taking care of the issue that I had. I'm happy about that because I like dealing with morris 4x4

Bought a LOD 44inch bumper from morris 4x4 was told it was in stock. Took 6 weeks to get it. The bumper was dirty,missing 2 holes in top plate,no company logo on bumper. Hitch is not even an option for that bumper yet it had one welded to it. Morris 4x4 and LOD Off-Road refuse to stand behind their product .I set the bumper on the jeep to get better pictures of the missing holes.they say I installed the bumper and they won't own up to the screw up. They both lost a customer for life over 206 dollars.

10 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Todd- I am so glad to hear that Dean was able to get your taken care of and that we will have the opportunity to do business with you down the road! Would you be willing to update your star rating to reflect the assistance you received? Thank you in advance, Todd!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Morris 4×4

Morris 4×4 Center

13 maj 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Mike- I am sorry to see you've had a less than stellar experience with us. If there is anything we can due to turn your experience around, please contact us at onlinesupport @ morris4x4center.com.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

!! Sells discontinued & out of stock parts that aren’t compatible with others

!!! Be very weary of this company. They sell non-refundable parts that are only compatible to other out of stock and discontinued parts. There are lots of other reliable companies out there, I’d find another that is honest.

12 maj 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Liz- I am sorry to hear about your disappointing experience, although I do believe we may have gotten this taken care of for you awhile ago. If that is not the case, please contact us at onlinesupport @ morris4x4center.com so that we can get this resolved for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad Customer Service!

I ordered Catalytic Converter Kit. It was in Stock and supposedly shipped. The day it was supposed to arrive (I took the day off to install it) I got an email they couldn't send. My State Emission Restrictions would not allow it. They blamed running late on Covid and the error. Do not Order from this Company. Covid is no excuse for Bad Service! C'mon America!

6 maj 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Rory- I am so sorry to hear we could not fill your order as expected. Unfortunately the Emission Restrictions laws vary state-to-state and are changing all of the time. I do apologize that we were not more on top of this with your order, though. If there is anything we can do to make this up to you, please contact us at onlinesupport @ morris4x4center.com.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not order from here!

Do not order from here!! Purchased a steering kit 3 weeks ago, they say it’s “in stock” but still has not shipped. Feels like I’ve been robbed. Customer service just blames “covid”. If the part can’t be shipped, then it should be listed as not in stock.

29 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Christopher- I am so sorry to hear that your steering kit did not ship as quickly as anticipated. We try to always offer accurate and close ship dates, and I am sorry this has not been your experience. A variety of supply chain disruptions have made it more difficult to accurately predict lead times lately as well as are causing shipments to leave more slowly than usual. That being said, if there is anything we can do to make this up to you, please contact us at onlinesupport@morris4x4center.com. 

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible company to deal with

Terrible company to deal with. I got sent the wrong part and then ended up in a situation where I would have had to pay for return freight which was not going to be worth it. No help from the company after even admitting they got it wrong. Best avoided

26 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Jared- I have spoken to you a handful of times before, but I do want to make sure to address your review here as well. As I've said to you in our previous correspondence, I am so sorry for any frustration this order caused for you. Unfortunately, since you did receive the part you ordered, you would be responsible for the return fees. However, we do want to do whatever else we can to make the return or exchange process as easy as possible for you. If you have decided you would like to proceed with either of these options, please contact us at onlinesupport@morris4x4center.com or shoot a reply over to our Forums Specialist who also reached out to you with some options for a resolution.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Won’t order from them again

Long story short, I ordered a full set of fender flares from Morris 4x4 over a month ago and have only received 1 of 3 boxes that were supposed to arrive together. The same tracking number was given to all 3 boxes so now I can’t track where the remaining order is and for the past two weeks have been playing phone tag with customer service trying to resolve this issue.

16 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Ashley- I know this apology is long overdue but I do want to sincerely apologize that your order arrived incomplete. We realize incomplete shipment issues can be really frustrating and inconvenient, and I am so sorry for that. That being said, if this has still not been taken care of for you or if there is anything we can do to make this up to you, please contact us at onlinesupport@morris4x4center.com.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would advise anyone to not order a…

I would advise anyone to not order a damn thing from these people, I ordered parts back in mid March, paid for 2 day shipping and still haven’t received my order!! Their customer service is terrible!!

15 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi John- I want to sincerely apologize that your order did not ship as quickly as anticipated. We try to always offer accurate and close ship dates, and I am sorry this has not been your experience. A variety of supply chain disruptions have made it more difficult to accurately predict lead times lately as well as are causing shipments to leave more slowly than usual. That being said, if you have not yet been fully refunded your shipping fees or if there is anything we can do to make this up to you, please contact us at onlinesupport@morris4x4center.com. We'd love the opportunity to make this up to you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst place ever ordered a lift kit and…

Worst place ever ordered a lift kit and shocks in december they revised a shipping date for april 2 then i found they canceled part pf this order on march 1st now i been sittin here waiting for a month for parts they canceled that they never told me about they also dissconnected me on purpose I believe three times and i'm still trying to get my money what a joke so i canceled the whole order to get a refund and the forgot to cancel the shocks on that order when i get bad business i want everything canceled i was very specific to my needs !

5 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Ghedoedo- I know this apology is long overdue but I am so sorry to hear that your order was not able to be filled as expected. We try our best to always offer accurate shipping dates and stock information, and I am sorry this has not been your experience. A variety of supply chain disruptions have made it more difficult to accurately predict lead times and stay up-to-date on inventory. That being said, you absolutely should have received an email or phone call as soon as we realized your order could not be filled, and I sincerely apologize if that did not occur. If there is anything we can do to make this up to you, please contact us at onlinesupport@morris4x4center.com.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible Business Practices

Be very careful when dealing with this company. Read the reviews here on TrustPilot, on Google, Yelp, and Better Business Bureau. I made the mistake of not researching this company before placing my order, and I've been beating myself up over it. I purchased a bike rack that was listed in stock and ready to ship. When I received the confirmation, they listed the ship date as 3 months from the day I ordered it. I immediately requested to cancel the order and receive a refund. That request was ignored--instead I received an email saying they'll contact the manufacturer. This was last week. I have received neither my refund nor any word on the bike rack I ordered.

It's been 10 days since I requested my refund. Whether it's an honest human error or they are purposefully deceiving customers about their stock, that doesn't matter. What matters is, when the customer requests a refund for an item that they can't fulfill for whatever reason, a normal business refunds that customer immediately. Morris 4x4 Center does not do that. Read the reviews. They have a long history of this practice, going way back before COVID. Regardless, COVID wouldn't even be a valid excuse to deny a legit request for a refund. In the meantime, I'm glad I made my purchase through PayPal. I'll eventually receive my money back through the claim I made against Morris, but giving them my business has been an unnecessary waste of time. I had to postpone a bike trip I planned, knowing that if I purchased the rack from any other normal company, I would've had it last week. Never again.

1 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Hans- I am so sorry to hear that your order was not scheduled to ship within the expected timeframe and that you were so disappointed with our cancellation process. When customer's request cancellations, we do our best to issue refunds as quickly as possible, but for orders that are fulfilled directly from the manufacturer, we do have to communicate the cancellation to them in order to get confirmation that the order has not yet shipped. That being said, if there's anything we can do to make up for this frustrating experience, please contact us at onlinesupport@morris4x4center.com.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible customer service

Terrible customer service. If they say they have it in stock, what they really mean is it's on back order... plus a week for a refund and 35 minute hold times in 2021 are you kidding me?

29 mars 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Morris 4x4 Center

Svar från Morris 4x4 Center

Hi Carl- I want to sincerely apologize that if your order with us did not ship as quickly as anticipated. We try to always offer accurate stock information and short lead times, and I am sorry if this has not been your experience. A variety of supply chain disruptions have made it more difficult to accurately predict lead times lately as well as are causing shipments to leave more slowly than usual. That being said, if there is anything we can do to make this up to you, please contact us at onlinesupport@morris4x4center.com. 

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would give negative stars if it was…

I would give negative stars if it was an option. I ordered a brake line kit and one was too short 2 were too long and 1 was bent the wrong direction. I received nothing except "sorry for your troubles with your order."I also ordered a body mounting kit at the same time back in December and the delivery date has now officially been pushed back a 3rd time till late may. I told them to cancel my order and refund my money and they told me that they had to get authorization from the manufacturer before they could refund my money. I didn't pay the manufacturer I paid them so why should I wait. And at this point I still don't know if I'm getting a refund. They never had this part in stock and still don't but if you get on their website it still says the part will ship in a couple of days. customer service was a joke and just kept telling me the same lame excuses over and over again. I will never order from them again and I will advise nobody ever order from this joke of a company.

19 mars 2021
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer