Ångmopp
Jag är väldigt nöjd med både produkten och kundservicen. När ångmoppen levererades var den tyvärr skadad, men reklamationen hanterades snabbt och professionellt. Jag blev erbjuden en väldigt bra lösning direkt, vilket gjorde hela processen smidig och trygg. Nu fungerar ångmoppen perfekt och jag är supernöjd med resultatet. Extra plus för bra bemötande och snabb hjälp!






