Mega Store Omdömen 24

TrustScore 1.5 av 5

1,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

alles ging mis precies 2 maanden oud ging mijn koelvries combinatie no frost kapot. alleen het licht doet het nog. mijn kersteten liep zo de koel en vries gedeelte uit. tegen mij werd na lang mailen e... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Product was wat ik had besteld. Met levering en communicatie kunnen ze echt een verbeterslag maken. Product op voorraad zou volgende dag geleverd worden. Na 3 dagen niks ontvangen. Ik heb ze een ma... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Op 3-12 tochtrollen besteld a €16,35 bij Mega-outlet in Eindhoven, Hurksestraat 43.Geen bestelbevestiging gehad. Naar reviews gezocht, toen wist ik het al, oplichtertjes. Tot op heden niets ontvan... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wafelijzer besteld en betaald op 20 december 2023. Nooit iets gehoord en ook niets ontvangen. Herhaaldelijk gemaild en gebeld, maar niemand neemt de telefoon op. Of bandje of eindeloos telefoon over... Se mer


Kontaktuppgifter

1,6

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

24 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

allemaal failliet

alles ging mis precies 2 maanden oud ging mijn koelvries combinatie no frost kapot. alleen het licht doet het nog. mijn kersteten liep zo de koel en vries gedeelte uit. tegen mij werd na lang mailen en bellen uitgelegd dat Brenq.nl die aan mij had verkocht! en die was failliet. onzin natuurlijk ik heb hem daar niet gekocht. dus ik weer bellen mailen enz. toen waren ze(megastore zelf) ook failliet ook gelogen heb het uitgezocht, er zou nu van een ander bedrijf een monteur komen. hopelijk gebeurd dat echt. maar ik raad iedereen aan om deze vreemde online zaakjes te mijden en gewoon 100 euro meer betalen bij een bekende winkel. in dit geval zit ik al zonder koelvriescombie sinds vlak voor de kerst tot op heden. goedkoop is dus duurkoop!

19 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

1* nog te veel

1* nog te veel. Bestelling komt nooit aan. Totaal geen reactie. Bestel er niet !!! Je bent sowieso je geld kwijt !!!

14 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nep prijzen

Nep prijzen. Eerst een hoge prijs en dan zogenaamd veel korting geven. Ze gebruiken hele oude adviesprijzen. Je mag ze daarop op een site ook niet beoordel. Dus hun eigen beoordeling is net als de prijzen opgeblazen en nep.

28 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ook ik liep in de val.

Ook ik liep in de val.
Op 31/01 heb ik een bestelling geplaatst.
Deze zou binnen de 24 uur geleverd worden.
Heden 22/04 heb ik nog steeds niets ontvangen.
Ik heb ook geen bericht van aankoop ontvangen, noch van verzending. Ik heb meerdere e-mails gestuurd maar deze blijven onbeantwoord. Kan dit zomaar????
Onbegrijpelijk dat deze nog steeds online zijn.
Opsluiten die dieven en sleutel weggooien.

31 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ik heb mijn bestelling geannuleerd…

Ik heb mijn bestelling geannuleerd binnen 14 dagen nú willen ze dat ik 30% terugkrijg en ik mag dan de kerstverlichting houden.
Ik heb geantwoord dat ik mijn geld terug wil.
Dit was 13 januari. 14 januari kreeg ik een bericht in het Engels.
Net nu 15 januari weer een bericht dat 30% terug krijg en dat ik de verlichting mag houden.
Weer geschreven dat het volledige bedrag terug wil.

14 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Pure oplichting

In december 2023 kerstverlichting besteld en betaald. NOOIT ontvangen en geen enkele reactie op email telefoon.
Het gaat zelfs zover dat ik geen verbinding meer kan maken met mega-outlet.nl omdat hun server mijn IP adres blokkeert.

8 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Oplichting

Mijn zoon opgelicht na bestelling en betaling van een vest, geen enkele reactie op mail en nu zelfs mailadres uit de lucht, telefoonnummers kan ik nergens vinden!
Kleine envelop gekregen uit China met nederlands kaartje erin bedankt voor je bestelling, veel plezier ermee, het vest NOOIT ontvangen!
Harde leerschool dat dit soort mensen bestaan, maar blijkbaar is dit mogelijk!

10 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Pas op oplichting!

Pas op! Oplichting

Levert niks, als je hem al aan de lijn krijgt, mooie praatjes maar het is gewoon een dief zonder geweten. Waardeloos. Ik ga aangifte doen.

27 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Er wordt niets geleverd

Er wordt niets geleverd, bij een bestelling krijg je direct een. Mail terug maar daarna hoor je echt helemaal niets meer.
Dus bestel er niers het zijn oplichters
Als het te mooi is om waar te zijn,, dan bestel niets en lees de reviews

19 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Oplichterij eerste klas

GROTE OPLICHTERIJ.Bestelling onvolledig toegekomen. Artikel retour gezonden. Nooit meer iets gehoord, geen ander artikel gekregen en ook geen geld terug gekregen. GROTE OPLICHTERIJ!!!!!

1 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wafelijzer besteld en betaald op 20…

Wafelijzer besteld en betaald op 20 december 2023. Nooit iets gehoord en ook niets ontvangen. Herhaaldelijk gemaild en gebeld, maar niemand neemt de telefoon op. Of bandje of eindeloos telefoon over laten gaan. Op mails ook geen reactie.
Dus zeer onbetrouwbaar bedrijf

22 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Niets ontvangen, loze beloftes en niets nakomen

Bestelling geplaatst op 14 december en nooit iets ontvangen. Telefonisch contact gehad, bestelling zou vertraagd zijn. Onlangs weer telefonisch contact, zou al verzonden zijn maar had geen track en trace code. Beloofd per direct geld terug te betalen. Geen pakket en geen betaling. Loze beloftes en liegen dat het gedrukt staat. Klacht ingediend bij Thuiswinkel waarborg. Certificaat moet zo snel mogelijk worden ingetrokken. Dus anderen: dien een klacht in bij Thuiswinkel waarborg. Gezien de vele slechte ervaringen lijkt dit wel erg veel op bewuste oplichting.
Update: vandaag (17-1) heb ik toch het betaalde bedrag terug ontvangen. Dus een klacht bij Thuiswinkel waarborg helpt. Het certificaat lijken ze nog steeds te hebben.

14 december 2023
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Mega-outlet.nl onbetrouwbaar.

18 december 2023 wasrek bij mega-outlet.nl besteld en betaald. Na zeker vijf mailtjes en drie keer telefonisch contact geen wasrek ontvangen.
Een keer een mail van hen ontvangen dat het pakket zou zijn aangeleverd bij DHL. Maar daar klopte niks van. De medewerkers zijn enorm bedreven in smoesjes bedenken. Een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Nooit hier iets bestellen. Ik voel me echt bedrogen.
Ik snap niet waarom zij het certificaat thuiswinkel waarborg mogen en kunnen voeren. Onvoorstelbaar.
Het staat nog steeds op hun site.
Voor de goede orde n.a.v. mail trust-pilot met verzoek om aanvullende informatie: de bestelling is niet geplaatst bij Mega Store, maar bij mega-outlet.nl

13 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Denk na voordat je hier besteld!

Ik heb op 12 dec een bestelling gedaan maar nooit een bestelbevestiging gekregen. Uiteindelijk het product ook nooit gekregen en contact opnemen met deze online winkel is onmogelijk! Ik heb aangifte gedaan. Bij de thuiswinkel.org een melding gedaan. Hoewel ik daar op 13 dec 2023 al een melding gedaan heb en daarna nog verschillende keren contact heb opgenomen krijg ik een beetje het gevoel ook door hen aan het lijntje gehouden te worden.

Ik zou iedereen willen adviseren om aangifte te gaan doen als je wel betaald hebt, maar niets hebt ontvangen. Samen staan we sterk en deze mensen gaan met ons geld aan de haal!

Vervolg 17 jan 2024: afgelopen week heb ik mijn geld terug gekregen. Dit is niet zomaar gegaan. Als ik er geen werk van had gemaakt, had ik niets terug gekregen! Deze partij is wat mij betreft onbetrouwbaar.
Vandaag kreeg ik van Trust Pilot een mail met de vraag van Mega Store om een ordernummer door te geven en dat als ik dat niet zou doen, dat mijn review dan mogelijk verwijderd zou worden. Deze heb ik van hen nooit gekregen, daar ik nooit ren bestelbevestiging ontvangen heb nadat ik betaald had.

Ik hoop dat mijn review mag blijven staan want het blijft een vreemde zaak, dat ik wel betaal maar nooit een bestekbevestiging ontvang en ook nooit het artikel geleverd heb gekregen. Na veel gezeur dan wel mijn geld terug, gelukkig.

12 december 2023
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Op 3-12 tochtrollen besteld a €16,35…

Op 3-12 tochtrollen besteld a €16,35 bij Mega-outlet in Eindhoven, Hurksestraat 43.Geen bestelbevestiging gehad. Naar reviews gezocht, toen wist ik het al, oplichtertjes.
Tot op heden niets ontvangen, diverse mails gestuurd, diverse keren gebeld 085 130 8057 , 1 x werd er opgenomen. Kleine zielige oplichters zijn het. Treurig dat je zo je geld verdiend.
Update: nadat ik een thuiswinkelorganisatie heb ingeschakeld en een klacht heb ingediend kreeg ik op 15-1 mijn aankoopbedrag retour.

8 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Vermijden!!!

1 november kaarsen besteld. Op 15 november pas gekregen. Maar de dag ervoor vond ik ze voor 3 euro minder bij de xenos dus heb ze meteen geretourneerd. Ze hebben de retour ontvangen op 17 november maar verwerken die niet waardoor ik steeds een betaalherinnering krijg. Ze reageren ook niet op e-mails (via bol.com).

Update: retour zou naar een oud adres gestuurd zijn en weer onderweg zijn naar mij. Pure onzin want de tracking laat niets zien en er is ook geen nieuwe tracking! Oplichters...

6 december 2023
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer