Undermåligt utförd plattsättning, ghostar kund efteråt
M &D Plattsättning utförde ett plattsättningsarbete på våran altan slutet av 2021. Efter två och halvt år började plattorna att lossna och blev "bom"-plattor.
M & D Plattsättning hade inte tätat ändar så vatten har sugits in och sedan frusit.
Jag tog kontakt med Magnus (ägaren) sommaren 2024 för att komma fram till en lösning med de lösa plattorna.
Magnus kom till slut efter många påringningar och sa att jag skulle skaffa nya plattor vilket jag har gjort.
I oktober sa Magnus att det var för sent på året för att göra något. Jag kontaktade Magnus igen i april 2025 för att vara tidig och boka in tid men fick svaret att "jag har glömt dig"
Nu verkar det som om Magnus har glömt mig totalt eftersom han totalt ghostar mig, svarar ej på telefon, SMS eller mail.
Kan

