Slechte kwaliteit. Na enkele keren gebruikt en opgeladen te hebben werken de lampjes niet meer. Dit is Chinese brol.
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Trods illusionen om et danske firma ligger dette i Holland. Flydende dansk og dansksproget kommunikation. Flere andre lignende sites med danskklingende navne har samme varer, samme opbygning og fører... Se mer
Mareno Aarhus' varer viser sig at komme fra Kina. Jeg bestilte mine lamper og fik hurtigt et trackingnummer. Men man kan altså ikke følge pakken. Troede aldrig jeg ville modtage noget, men i går m... Se mer
Hvis du vil købe billige dårlige kinesiske varer der ikke virker, eller er godkendt skal du handle her. Du får oven i købet lov til at give vilde overpriser for produkter der ikke kan returneres. De h... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Elendig kvalitet
Ville ønske jeg havde søgt her først.
Måneders lang levering.
Produktet lever slet ikke op til det afbillede i annoncerne.
Elendigt Kina plastik uden batteri levetid.
Har lyst til at tvære med returnering, men orker det nærmest ikke.
Produktet er perfekt som hadegave i et pakkespil…
Dårlig oplevelse
Pengene er trukket fra min konto d 26/11, jeg har stadig ikke modtaget produktet, det er bare ikke iorden 😡
Føler mig snydt
Føler mig snydt. Fik de lamper jeg bestildte, men kvaliteten var ikke hvad jeg forventede. Det var kun et lille nevau over plastik.
Fandt først ud af, efter bestillingen, at det var et kinesisk firma. Havde jeg tænkt mig ordentligt om havde jeg tjekket dem inden købet.
De er med garanti kopier.
Jeg har bestilt 4 lamper kostet 949,-
Jeg har bestilt 4 lamper kostet 949,-
Jeg har ikke modtaget nogen mail eller oplysninger om min pakke
Og når jeg skriver til dem siger de at de har laveret min pakke men har intet fået
Hjemmesiden og navnet snyder
Hjemmesiden og navnet snyder. Det har vist ikke meget med Aarhus at gøre. Køber ikke der igen. Batterierne holder ikke som lovet 10-15 timer. De skal lades op efter hvert brug
Stop køb og salg af kopivarer!
Svindel firma ligesom hrlampe så hold…
Svindel firma ligesom hrlampe så hold jer væk for i modtager crap fra Kina .
Advarsel advarsel for falske anmeldelser her på trustpilot
Profilerer sig som dansk…
Profilerer sig som dansk familievirksomhed, og “deres” lamper. Lamperne kommer fra Kina. Køb dem istedet på TEMU hvis du ønsker lamperne, de er fuldstændig magen til og prisen under det halve.
Jeg kan kun bakke helt op om anmeldelse…
Jeg kan kun bakke helt op om anmeldelse fra i går. Kunne ikke have sagt det bedre. Modtog en pakke direkte fra Kina med lamper, der ligeså vel kunne være købt på Temu. Havde jeg købt dem direkte hos leverandøren i Kina, kunne jeg da i det mindste have sparet 50-75%, i stedet for at lægge dem hos en tvivlsom mellemhandler.
Kommer igen
Har i dag modtaget mine bordlamper og de er super 😊Væglamper ligeså
Beste anbefalingen herfra 👍
KOPIVARER OG FALSK MARKEDSFØRING
Deres side ligner en hvilken som helst anden dansk interior site og påstår i øvrigt deres butik ligger i Aarhus. Der findes ikke nogen butik og deres varer er det samme produktmæssige ragelse som på Temu, selvom de reklamerer med at sælge Verner Panton lamper til 500,-.
Lampen kom godt nok. Men
spar hellere pengene og køb direkte ved Temu, hvis man samler på den slags kinesiske kopivarer.
Minus stjerne !!!
Minus stjerne !!!
Modtaget 2 lamper , efter 3 måneder 1 går fuldstændig død !!! Kontakter dem og for en mail om at garantien kun dækker 30 dage fra modtagelse ….. !!!
Misvisende navn Aarhus , og ja skulle have tjekket herinde først !!
Firmaet køber i Kina og sælger fra Holland men Holland er medlem af eu og de 2 års garanti skal gælde …
Fup og svindel køb aldrig fra dem !!!
Jeg anbefaler at aldrig ikke købe noget…
Jeg anbefaler at aldrig ikke købe noget fra dem,Jeg har købt en måned siden 2 lyser
“Jeg troede, at disse lys var krystal, baseret på billedet og prisen. Men nu hvor jeg har modtaget dem, kan jeg se, at de er fuldstændig lavet af plastik og er af dårlig kvalitet. Derudover skal jeg selv købe batterier til dem. Jeg vil returnere dem, så send venligst en returformular til mig.
Jeg kan købe disse lys for 20 kr. stykket i København, i stedet for at betale 400 kr. for lysestager lavet af genbrugsplast. Jeg synes, det er bedrageri.”
De sælger lamper til kr 500,-……på…
De sælger lamper til kr 500,-……på tilbud.
Selvsamme lampe kan man købe på Temu til kr 144,-. Men det største bondefangeri er dog alligevel at når pakken skal afhentes så er det en pakke fra Temu man skal afhente. Ikke nok med det, så er det billige l… skævt og lader kablet sidder fast i flamingoen og pakken ligner noget der har været brugt som fodbold.
Under al kritik og en underafdeling af Temu åbenbart.
Jeg blev også bluffet
Jeg blev også bluffet. Troede naivt også at det var en århusvirksomhed. Ventede på mine to LED wall Scones i 3 uger, og de kan ikke bruges som væglampe. Magnet-kuglen kan ikke holde vægten af selve lampen. Ej, hvor blev jeg sur. Nu har jeg lagt de to holdere væk, og lamperne ligger nu bag en skulptur og giver et fint lys. Fjernbetjening virker fin. Håber at denne løsning kan virke, så er pengene ikke spildt. Næste gang må jeg tjekke trustpilot før spontankøb.😉
Jeg er nok naiv
Jeg er nok naiv, men jeg ANEDE ikke at det var kinavare jeg havde bestilt - før jeg modtog pakken. Når det så er sagt så stemmer billeder og virkelig slet ikke overens. Det ligner virkelig noget forfærdeligt skrammel. Penge ud af vinduet. Det er røget i skraldespanden. Jeg er blevet klogere til en anden gang. Øv!
Quite frustrating as its seem to be a…
Quite frustrating as its seem to be a fraud the website. It isnt coming from denmark, its from china. The website itself is not from denmark. So be ware.
KØB IKKE HER!!!
KØB IKKE HER!!!
Køb aldrig noget hos Mareno Aarhus, de snyder .
Varerne har mege dårlig kvalitet , som kommer fra Kina. Plastik som ikke fungere.
Det tage 3 uger før man modtage det købte varer, og hvis man skal returnere , er det næste helt umuligt, samtidig på egen regning.
Hold dig væk!
Aarhus bør ikke indgå i firmanavnet.
Troede virkelig det var en dansk virksomhed, da jeg bestilte 2 små smarte lamper.
Men fandt da ud af, at varerne ville komme fra Kina. Ikke noget jeg har lyst til at støtte.
Troede lamperne ville komme hurtigt. Det tog 3 uger.
Må dog sige, at lamperne lever op til det lovede, og jeg fik svar, da jeg undrede mig over det kolde lys, som de udsendte. Det viste sig, at der var flere muligheder for at justere farven på lyset.
Underligt de må bruge Aarhus i deres firma navn.
Hanne
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








