Otroligt dåligt bemötande och nonchalans av deras kundservice
Jag skulle köpa 3st manbox till min systerson och frågade vid två flertillfällen deras kundservice att det är 3st olika och fick då svaret JA. Det var inte sant alls fick jag sen reda på den hårda vägen. Den tredje boxen var inte annorlunda. Då jag påpekade detta till kundservice så blev jag otroligt nonchalerad och fick inga svar eller direkta ursäkter. Ingen tog ansvar utan jag skickades runt till alla olika kundservice medarbetare som inte läste meddelandena utan jag fick förklara mig på nytt varje gång inför denna nya medarbetaren som svarade mig. Sjukt besviken! Trodde de skulle ha en bättre och framåtskriden kundservice. Trodde en nöjd kund var det de eftersträvade.
Dåligt!


