Ordered a mother's day gift back in May. It is now almost October. They keep pushing the estimated shipping date back repeatedly and at this point I don't think they even sell any actual products. Fai... Se mer
Ăven om vi inte verifierar specifika pĂ„stĂ„enden eftersom omdömeslĂ€mnarnas Ă„sikter Ă€r deras egna, kan vi mĂ€rka omdömen med en âverifieratââetikett ifall vi kan bekrĂ€fta att en företagsinteraktion har Ă€gt rum. LĂ€s mer
För att skydda plattformens integritet granskas bÄde verifierade och overifierade omdömen av vÄr automatiserade programvara som Àr tillgÀnglig dygnet runt. Tekniken Àr utformad för att identifiera och ta bort innehÄll som bryter mot vÄra riktlinjer, inklusive omdömen som inte Àr baserade pÄ en Àkta upplevelse. Vi Àr medvetna om att vi inte kan lÀgga mÀrke till allt. Det gÄr att flagga sÄdant som du tror att vi kan ha missat. LÀs mer
Det hÀr tycker kunderna
My order was delayed by about 2 weeks due to ... something. I ordered the incontinence panties for women. When they arrived I opened one of the 3 packs. It was totally unsatisfactory ... describe... Se mer
I received a confirmation email, then a few days later they said shipping would be delayed due to high demand. I did receive the underwear after about a month. I will say, they donât really work. My... Se mer
I ordered the Lymphatic Drainage Drops. It took longer than I expected to receive them but not by a lot (just over two weeks). I had no troubles with the order. I wanted to try this product as... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det hÀr företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte Àr representativa
SÄ anvÀnder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hÀmtas, betygsÀtts och modereras.
Too bad I bought from this company
I bought two razors, which were immediately billed to my credit card. I did not receive any confirmation information. They have not arrived as they were supposed to. And Iâm finding it almost impossible to contact anybody about it because I donât have the confirmation number which was never sent. I was very little I could do because I have no information other than the payment on my credit card.
Trash
Bought the face epilator. Complete trash, does not work at all. Textbook response from company, no resolution.
Regret
I guess it's working. I have been using it since December and the hair seems to be slightly slower at growing back, But I do believe I overpaid for this particular product. Next time I will pay more attention and do more research.
Waste of money
I bought the facial epilator and it was a total waste of money-didnât work at all!!
Do not buy anything here
Do not buy anything here! $60 product doesnât work! They never answer, call back or reply to emails! TOTAL SCAM!!!!!! BEWARE.TOTAL RIP OFF. SO MaD
I purchased a laser hair removing kitâŠ
I purchased a laser hair removing kit in January and was I formed I would receive it in December 25, unbelievable! I've asked 3 times for a refund but to no avail. I think they are a scam. Do not touch this company with a barge pole.
The worst customer service on theâŠ
The worst customer service on the planet. I did t even use the product but when I tried to return it they offered 50% refund just to keep it. I returned the product and they never refunded my money. I had to go through my bank to get reimbursed. I will never try another product from this company.
I ordered this
I ordered this. With my schedule, I used it sparingly. But I followed all instructions for care and use. One day, it randomly stopped working. I reached out to the company. Of course, I was barely over the 30 day money back guarantee. They gave me no options for a replacement just 30% refund. Do Not Buy this product. It doesnât work, doesnât last and the company doesnât care.
Reading some of the negative reviewsâŠ
Reading some of the negative reviews worries me before submitting my refund request. To my surprise, I received a replied from John shortly after, and he offered return option same as the other agents offer to others. But after our communication, he understood the issue on the UVac Pro vacuum and approved my request without hassle. Excellent !!
I wouldnât even give it 1 star
I wouldnât even give it 1 star. I ordered the Lumivyx Hair removal IPL, followed directions to the letter, NO CHANGE. It doesnât do anything but give false hope!
I contacted them MULTIPLE TIMES- NO REPLY
Purchased this to remove facial hairâŠ
Purchased this to remove facial hair only to find out from another review it does not work on gray hair. This was not mentioned in the ad. Have also tried to remove what's left on my head which still has some color in it but after 6 weeks of using 3 to 4 times per week it has done nothing! This was supposed to be a top rated hair remover. They did mention it doesn't work on light colored hair which I assumed to be blonde but not specifically gray. I did learn that to remove gray hair I need an electrolysis epilator which I can purchase on Amazon for much less. Live and learn
Lumivyx IPL hair removal device bad warranty policy
I found the lumivyx IPL hair removal device somewhat effective. However, after 3 months, the device stopped working. When I contacted customer service, I was informed that they only offered a 30 day guarantee. They did offer to refund 30% of my purchase price; I replied stating I would prefer to have them replace the unit. It had been 2 weeks and no response.
I requested a refund and emailedâŠ
I requested a refund and emailed several times and see emailed below
trebla rozier
From:
To:
Wed, Jan 8 at 6:27 PM
Hello
I received the Epilator today 1-8-25 and I charged it up and try it out, I'm not satisfy with the outcome at all. I need to return this for a refund. Please provide with the instruction to this
From:
To:
t
Wed, Jan 8 at 6:27 PM
Hello,
Thanks for reaching out! We've received your email
While you wait, we found some answers that might be helpful for you.
If this does not answer your question, please feel free to wait from our agent to respond back as soon as we can.
1. I want to return my order
2. What is your return policy?
3. Who is paying for the returns?
Regards,
Lumivyx
Lumivyx
From:
To:
Thu, Jan 9 at 11:14 AM
Hi Trebla,
I understand you are reaching out to return your Lumivyx order. I am sorry to hear that the Facial Epilator didn't meet your expectations.
We don't want to cause inconvenience to you by paying another shipping fee to return the item. Given this situation, we would like to check if you are amenable to keeping your order and we will refund 50% of the product price excluding the shipping fee. You can keep or donate the items instead.
If not, you may return your order but please be advised that at the moment, we do not offer free returns so you have to shoulder the cost of returning the item/s. We will notify you and process the refund once we receive the returned order. Whatever your decision is, we'll respect it.
Kind regards,
Lindsey P
Show original message
How would you rate your overall satisfaction for the resolution provided by the agent?
Great
Okay
Not Good
97196:3032560
trebla rozier
From:
Lumivyx
Thu, Jan 9 at 5:29 PM
Hello
Yes, I would like the 50% refund. Can you tell me when this will take place?
Show original message
trebla rozier
Hello again How about the warranty cost, Will that be include in the refund?
Thu, Jan 9 at 5:34 PM
trebla rozier
Hello I would like to know when will the refund be return to my account and also will that include the warranty cost.
Sat, Jan 11 at 5:12 PM
trebla rozier
From:
To:
Lumivyx
Mon, Jan 13 at 5:54 AM
Good Morning
I've been waiting for my emails to be answer. Again, Please let me know when can I expect the refund and will the warranty purchase will be include.
Not for blond or grey hair
I ordered this product for myself to remove the extra fine hair on the cheek and chin that come with ageing. When it arrived the instructions clearly state that it doesn't work with greying or light blond hair. This makes it useless and it would have been honest if they made that clear at the time of ordering. A total waste of money - and I am unable to return it or get a refund as I opened the package - in order to read the instructions.
Terrible customer service product didnât work
I wish I would have read reviews here before purchasing seeing that the reviews are so mixed. I ordered and the product (an IPL hair remover) took two almost three weeks to arrive, which isnât a problem for me.
The problem is that when it arrived I was excited read instructions shaved in preparation like the directions tell you. I plugged it in and it turned on for about 2 seconds and has been a paper weight ever since.
When I contacted customer service I was asked several times to take video of the issue, which I did 3 times. It doesnât work, which at showed them instead of offering a replacement right away there been two weeks of emails back and forth of âshow us the issueâ so I ended up just requesting a refund I donât want to even want to bother anymore with their product and per their policy I should be entitled to a full refund. Now there is no response.
Terrible customer service product didnât work
Ordered a shaver for ,husband forâŠ
Ordered a shaver for ,husband for Christmas on 12/2/24. The details on their site was misleading as it states the company in USA according to their correspondence. Once I got tracking details and saw it was coming from China on 12/19 I reached out via their support email asking to cancel and refund because I knew it would not arrive in time. Had to purchase another gift for Christmas. The package arrived just this put weekend. I've had to get my credit provide to start a case because they are not responding neither in the chat. Phone or email to approve a return and get my money refunded. This is a scam. I haven't even opened the package as I am extremely upset.
Product Works
Hi Bruce,
Thank you so much for sharing your story and kind words about our product. We are truly honored to hear how itâs making a positive difference in your life, especially after such a long journey with your infection.
Itâs incredibly encouraging to know that the easy roll-on application is helpful for you and aligns with your needs. Your recommendation and feedback mean the world to us, and weâre grateful for the trust youâve placed in us to be part of your journey toward wellness.
With Godâs help and continued use, we hope to hear more good news from you in the future. Please donât hesitate to reach out if you need any assistance or have further questions.
Wishing you continued health and happiness!
Arthur
On Sun, 29 Dec at 4:21 PM , Bruce Van Housen
To Whom It May Concern:
I have used your product for a couple of weeks now and the fungal injection is clearing up. I have had this infection on my toes (both feet) for over 40 years, and with God's help and your product, the infection is clearing up. The stick - roll-on application is easy to apply - because I am disabled with cerebral palsy the application process is easier than other products I have used in the past. I would recommend this product for its effectiveness and ease of use. I had purchased your recommended 4-sticks.
Sincerely,
Bruce Van Housen
7 blade razor does not work no phoneâŠ
7 blade razor does not work no phone answer no chat answer scam company
Problem Lamp
I was treated with respect and had every problem dealt with in very prompt way. Thank You so much.
email lost and found
There was a problem with my order so I sent them a picture of the broken product and they're sending me a new one, well I didn't hear back for awhile so I sent another email fully expecting to be ghosted, but a few days later I got an email explaining that there was a glitch, and they actually did respond, not only did they send screenshots of the email and tracking number, I got this information on Saturday when they don't even normally contact people
Detta Àr Trustpilot
Vem som helst fÄr skriva ett omdöme pÄ Trustpilot. Den som skriver ett omdöme Àger sitt omdöme och detta innebÀr att personen i frÄga kan redigera eller ta bort sitt omdöme nÀr som helst. Omdömen finns kvar pÄ Trustpilot sÄlÀnge omdömeslÀmnarens konto Àr aktivt.
Vi skyddar vÄr plattform med hjÀlp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. LÀs mer om hur vi bekÀmpar falska omdömen.
LÀs mer om omdömesprocessen pÄ Trustpilot.
HÀr Àr 8 tips pÄ hur man kan skriva omdömen pÄ bÀsta sÀtt.
Verifieringen hjÀlper till att sÀkerstÀlla att det Àr riktiga mÀnniskor som skriver omdömena som du lÀser pÄ Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan pÄverka företagets TrustScore. Detta strider mot vÄra riktlinjer.








