Lumi Therapy Omdömen 

4 987
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

There has been a lots of comment about Lumi over the last few months. I have been a happy Lumi Recovery Pod user for over 2 years and decided to upgrade to the Pod Pro and Mini Chiller 2. They arriv... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely disappointed with Lumi Therapy. This is the second Pod Max Ultra Ice Bath I’ve had issues with, and the water level on this particular one has dropped significantly, falling below the chil... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I love the pod. It's great, but it's not really as the videos/boxes advertise: You no longer get a tap and drain, so you need to buy a converter that then allows you to put a valve from somewhere... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top notch infrared sauna, could not be happier. Incredible build quality So easy to use Installed by the Lumi guys so quickly and efficiently (up and running within an hour of their arrival) F... Se mer

Företagsinformation

  1. Butik med träningsutrustning

Skrivet av företaget

Lumi Therapy provides high-quality products aimed to help you achieve faster post-workout muscle recovery, boost sports injury recovery, and to help you improve your general whole well-being. We are leaders in cold water therapy and fitness recovery, and our products have been successfully tried and tested by professionals all over the world.


Kontaktuppgifter

3,7

Medel

TrustScore 3.5 av 5

5 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 17 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,7

Alla omdömen

(4 987)

150 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

It’s now day 5 after my chiller…

It’s now day 5 after my chiller purchase I have a faulty chiller that can’t be used.. lumi support team have done nothing to help no response. I want a full refund so that I can purchase a new chiller from a more reputable brand the lumi after sales and faulty chillers are a total waste of time.. they promote wellness but clearly don’t preach it..

30 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely poor customer service

I’m very disappointed to firstly be ignore with no reply to solve my missing item, and secondly frustrated that you have made an error with the amount of items sent for delivery. Your reviews for customer service are very poor looking online. There’s no telephone number available which is also very poor customer service from a company.
Still waiting for some contact.

26 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Pod Pro mini chiller 2 combo

Recently purchased the lumi pod pro and mini chiller 2 combo bundle. So far I’m well impressed. The pod is good quality and the chiller is very good even with the extremely hot weather we’ve had the last few days.
Even used it just to cool down with all this heat 😀
Seems to be working well with my recovery. Fairly easy to assemble. The only niggle is for some reason I’m unable to connect to wi-fi even after checking my router data and using both recommended apps which is a little frustrating but it works fine manually.

22 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My pod arrived missing pieces and stinks of chemicals

My pod arrived missing pieces. I was told I would be sent them and I haven’t been. I managed to purchase an alternative part from B&Q however the pod absolutely stinks of chemicals. I won’t be using it again as after two washes the clothes I had on still stink. I would say sitting in a pool of chemicals will negate any alleged health benefits. Really wouldn’t recommend for multiple reasons.

27 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not what I was sold!

I was incredibly disappointed with my recent purchase.

I received my Pod MAX Ultra Ice Bath as ordered; but when I opened the box & checked the contents, there was no manual included, so I had to resort to YouTube videos for support. Then bizarrely the pump included not only does not fit, but is different to the one on the website & in fact looks like one for a bike tyre?
The product therefore is useless. Seems very strange to see so many 5 star reviews, with what I have experienced!

Thanks

22 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I purchased a Lumi Sauna Max in 2025

I purchased a Lumi Sauna Max in 2025. It is still in warranty. I finally opened it up last week to discover that there was no remote control or cap for the inside inflatable frame. I was asked to pay for the replacement remote which I thought was ok given I hadn't opened it for almost 10 months. Then when I set it up the inner frame was not sealed properly and they said that this would not be dealt with under the 12 month warranty - despite my product still being under warranty. They said I had to buy a new inner frame and would not send it to me under warranty. The customer service agent sent me some text in an email which indicated a 6 month warranty for the frame. I've just searched online for all warranty references related to the Sauna Max and they all indicate one year. I am very disappointed and will never buy a Lumi product again. I don't recommend it to anyone either because they don't honour their warranties.

21 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

gcse's are finished walahi

stupid case study and made me want to die. why on earth do you have to balance the marketing mix, you stupid company all i wanted was a 5 and you made me very unhappy. maybe you should start a clothing brand instead of the other option 2 i chose on the 9 marker again i will say you stupid company, never do this again

18 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

We didn't choose the case study life, the case study life chose us !

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sent the wrong item and didn’t refund or exchange

Sent the wrong item, no refund or resolution. I ordered a dry robe and they sent the wrong colour. I returned but LUMI refused to issue an exchange until they received it back. Now they’ve received it back I’m no longer receiving any replies to my emails and I’m £130 out of pocket with no product.

12 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

I am incredibly sorry to hear about the frustration this has caused. This is certainly not the experience we want for our customers, and I completely understand your concern regarding both the missing product and your refund.

It sounds like there has been a breakdown in our communication loop after your return was received, and I want to personally ensure this is resolved immediately.

Please reach out to us directly at support@lumitherapy.co.uk with your order number and the subject line 'URGENT: REVIEW FOLLOW-UP'. I will make it my priority to track down your return and ensure your exchange or full refund is processed today. We value your patience and truly want to make this right."

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

cooked me in my gcses because of some…

cooked me in my gcses because of some terrible case study i don’t know why lumi needs to balance the marketing mix to be more competitive just give me my grade 4 and stop ruining my life. hope you are happy you mug. love from candidate 6767

11 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

We didn't choose the case study life, the case study life chose us.

Fingers crossed for that Grade 4!"

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

GCSE edexcel business paper 1

GCSE edexcel business paper 1. paper was good but lowkey that 12marker was kinda sht. According to my essay though your quality is good but pricing may warn off the average consumer.

11 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

We didn't choose the case study life, the case study life chose us.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The Lumi Pro Sauna is perfect for home wellbeing routine

I’ve been looking for sauna for some time to practice both hot and cold therapy daily from the comfort of my own home. After researching many companies I personally felt Lumi offered one of the most stylish, yet affordable saunas on the market. I purchased the Sauna Pro Infrared sauna and have been using for several months now and have loved being able to integrate hot and cold therapy into my morning wellbeing routine.

A big bonus to this sauna aside from how it looks and the build quality was also having built in Bluetooth connection with speakers to listen to podcasts or ambient music during my sauna.

My overall experience from the customer service team was exceptional and the installation team were brilliant in setting up the sauna and demonstrating how to use it.

Highly recommend - Thank you Lumi!

16 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

Hi Rob, thank you so much for the glowing review! We are thrilled to hear that the Sauna Pro has become such a seamless part of your morning wellbeing routine. It’s great to know that our team hit the mark with both the installation and customer service. We designed that Bluetooth system specifically for moments like yours—nothing beats a good podcast or some ambient tracks while you reset. Enjoy your daily sessions!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Lumi customer support team…

The Customer Support has been excellent. The product (sauna) is great we love it. We did have a technical issue unfortunately but we reported this to Lumi and emails were picked up and responded to quickly and within about an hour or so we had a schedule for the technicians to visit. When the guys arrived they were great too. Fixed the issue rapidly, no fuss, no mess. Great service all round. Would highly recommend both the products and the team.

7 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

Hi Ben,

Thank you so much for the fantastic review! We’re thrilled to hear that you’re loving your Lumi Sauna Pro

While we always strive for perfection, technical hiccups can occasionally happen—but it’s how we handle them that counts. We’re glad our support team and technicians were able to get you back to your sessions quickly and without any fuss.

We’ll be sure to pass your kind words along to the whole team. Enjoy the heat!

Best,

The Lumi Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Leaked from base first time using it! Wouldn’t recommend!

First time using lumi for a cold pod- bought the max version in November 2024 in the sale.
Kept it boxed indoors until recently when my old cold pod died after 5 years of regular use and decided to take my new one out of hibernation!
Set it up outside on brand new rubber matting, filled it up and left it overnight-ready to use in the morning.
Got up and noticed a massive puddle of water on the matting- so it’s obviously leaking from somewhere!
Checked the valve but it’s dry, it appears to be coming from the floor of the pod.
Anyway, contacted the company through their chat system…. Waited ages for someone to respond, and was told that because the warranty is 30 days for these pods, ( uk law states 1year), I was not covered by their warranty, but I could purchase a new one for 10% off because they’re on special offer just now!
Anyway, Lumi I’ll not be buying anything else from your company as I don’t expect a product to be faulty straight out the box! (And yes I know I had it for nearly 18 months before I took it out the box!)

5 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

Hi Luan, thank you for reaching out. I’m truly sorry to hear that your first experience using the Lumi Pod Max didn't go as planned, especially after such a long wait to get it set up.

It’s definitely frustrating to find a leak right out of the box—that’s not the "welcome to the club" experience we want for anyone. We’d like to clarify a few things regarding our policies and UK consumer rights to ensure there’s no confusion:

The Warranty Period: While we offer a 30-day manufacturer’s warranty for immediate defects, we completely respect UK consumer law. However, under the Consumer Rights Act 2015, after six months have passed from the date of purchase, the responsibility typically shifts to the consumer to prove that a fault was present at the time of delivery.

The Timeframe: Since the pod was purchased in November 2024 and stayed "in hibernation" for roughly 18 months, it falls quite far outside that initial six-month window, which makes it difficult for us to verify the storage conditions or the cause of the leak.

Our Support: Our team offered the 10% discount as a gesture of goodwill to help get you back into the water, as we are unable to provide a free replacement so long after the original transaction.

We genuinely value your long-term commitment to cold plunging (5 years with your old pod is impressive!), and we're sorry that this unit didn't meet that same standard of longevity. While we can't offer a full replacement after 18 months, we’d be happy to take another look at your case if you have any further details to share.

Best regards,

The Lumi Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Poor build quality

The insulation wrapping completely split within a year and all I was offered was a 10% discount for a new one. Had already had a two replacement lids. The overall build quality is poor.

5 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

I'm sorry to hear you've had such a frustrating run with the replacements.

To make sure I'm looking at the right solution for you, could you please clarify which specific part of the unit the insulation wrapping is splitting on?

Since you mentioned you've already replaced the lids twice, I want to confirm if this wrapping is:

On the main body/shell of the unit? if you could send a photo of the issue to support@lumitherapy.co.uk and we can get this resolved for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Customer service is so bad it’s…

Customer service is so bad it’s painful. Been going back and forth since beginning of February trying to get a pump to blow up the tub. Dealt with 3/4 different people who have done nothing about it. I would never consider buying anything from this company again. Beyond a joke

24 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

Hi Nick, We have sent you a payment link for the Pump on the 27th April, I will resend today for you. If you do not receive it please contact support@lumitherapy.co.uk

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Poor customer service

I am extremely disappointed with how this order and subsequent complaint have been handled.

My delivery, carried out by FedEx, was not delivered within multiple stated delivery windows provided throughout the day. These repeated inaccuracies meant I had to take additional time off work unnecessarily.

When the item was eventually delivered the following day, it was left on my doorstep in full view of the street, despite clear delivery instructions to leave it in a secure location. This created an avoidable security risk.

I contacted FedEx directly, who acknowledged fault on their part and have offered compensation for the service failure.

Despite this, Lumi have refused to offer any goodwill gesture and have since stopped responding to my correspondence.

I also attempted to raise this issue via Lumi’s Facebook page, however my comments were removed, which was disappointing as I was simply trying to resolve the matter.

Overall, this experience has fallen well below what I would expect in terms of both delivery handling and customer service.

7 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

Hi David,

Thank you for taking the time to post a review. We are sorry your order took longer than usual as it was ordered over the Easter Holiday, We did our best to get this out to you asap with Free Shipping.

Please see below,

When using our Free Shipping service, please note that no specific delivery timescale or time slot is guaranteed by the company. While couriers like FedEx may provide their own automated tracking updates or estimated windows as the parcel moves through their network, these are not formal commitments made by us at the time of purchase.
Because no specific delivery date or time was promised as part of this complimentary service, we are unable to offer compensation for the time you chose to take off work.
Refund Request
As previously mentioned, we are unable to fulfill your request for a refund:
No Delivery Fee: Since the shipping was provided free of charge, there is no fee to be reimbursed.
Order Fulfillment: As the goods have been successfully delivered to your address, the transaction is considered complete.
Security Instructions
We have noted your comments regarding the parcel being left on the doorstep rather than in the back garden. While we have relayed this feedback to the courier to improve their future performance at your address, it does not provide grounds for a refund or financial compensation.
We appreciate your feedback regarding the communication gaps you experienced and will use this to better manage delivery expectations moving forward.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Lumi Sauna Pro

First class service beginning to end.

Sauna is exceptional, no negatives, would highly recommend.

14 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

Thank you so much for the glowing review! We are thrilled to hear that you had a first-class experience with us from start to finish. Knowing that you find your Lumi Sauna Pro exceptional is the best feedback we could hope for. Enjoy your sessions!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Anita and husband knew exactly what was…

Anita and husband knew exactly what was needed to provide a stress free installation and most importantly putting my mind to rest on how to use the sauna.

13 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lumi Therapy

Svar från Lumi Therapy

We really appreciate your review! Anita and the rest of the team strive to make every installation as seamless as possible. Providing peace of mind and ensuring our customers feel confident using their new sauna is our top priority. Enjoy your wellness journeys!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super sauna recommended without reservation.

The sauna looks so good and I was delighted when it was put in place. The lighting is excellent as are the speakers. Easy to operate with a very clear manual and controls. Delivery was a breeze with no complications. I was also impressed by the swift responses to my initial questions. I would recommend this sauna with our reservation.

12 mars 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer