Jag har haft Leakomatic installerad i…
Jag har haft Leakomatic installerad i fyra år och är otroligt nöjd. Fick t.ex. just larm orsakat av ett mycket litet läckage i en snabbkoppling vid utkastaren i trädgården som jag glömt stänga. Det går att kvittera larm via mobilen. Vi har en toa där påfyllningen då o då inte stängs, det tar den enkel. Rekommenderas, förvånar mig att det inte är lagkrav i nybyggda villor. Glömde nämna att vi får 10% rabatt på vår villa/hemförsäkring!



