Snabbt och snyggt
Jag lämnade in en brudtärneklänning för att korta ner den ganska rejält. De löste det inom ett par dagar, resultatet blev så bra och jag är så nöjd! Så smidigt att det fanns alternativ att hämta och lämna själv kostnadsfritt istället för att skicka via post. Jag kommer rekommendera dem varmt till vänner och bekanta!



