Dålig service och inga resultat
Dålig service. På 3 behandlingar SMSade de två gånger några timmar före och ville flytta min tid pga sjukdom hos dem. När kag sedan blev sjuk tog de fullt betalt trots att jag hörde av mig mycket längre innan än de gjorde. Dessutom absolut inga synliga resultat efter tre behandlingar.







