Keygeak Omdömen 

63
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent products, well made and decently fast shipping considering where they come from. My only complaint is that the company charges shipping for each individual item, which increased the total co... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Placed an order two weeks ago, waited a week to reach out to support, since site says up to 5 days to pick, response was 8 hour turn around, hence the 2 stars, saying that they would ship my order the... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I love the keyboard. I work from home and wanted a keyboard with a number pad. I was struggling to find a mechanical keyboard that was larger than 80% that I liked. This meets all the needs of my job... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Both keycap sets arrived quickly & when one arrived damaged they were quick to help me get replacement keycaps! I greatly appreciate the speed & the price is fantastic too. Me & the person I bought th... Se mer

Företagsinformation

  1. Datortillbehörsaffär

Skrivet av företaget

Customize your own keyboard and keycaps.


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

63 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 33 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(63)

17 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A Wonderful Keyboard

A Wonderful end product. Looks and feels exactly like how it seems, every key is precisely made, if only my country was better at playing nice it would arrive faster.

29 april 2025
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

These keys are awesome

These keys are awesome. Many people are commenting about them at work.

31 december 2024
Logotyp för Keygeak

Svar från Keygeak

Thanks for your feedback~

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Keys were horrible quality and melted

Keys were horrible quality and arrived melted. Received no help and no refund when I tried to resolve the problem. Never buying from here again :/

2 november 2024
Logotyp för Keygeak

Svar från Keygeak

Our product description clearly states that the material is PBT, and "Blue and White Porcelain" refers to the keycap color scheme.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The keyboard is great

The keyboard is great and their customer service team is amazing! I was missing a key cap and they were kind enough to send it to me free of charge. Great service team. The keyboard is amazing and really made my work office more enjoyable.

29 oktober 2024
Logotyp för Keygeak

Svar från Keygeak

Thanks for your feedback~

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing Service

Amazing, Very Responsive and Attentive to Details, Answers all questions with full descriptions! Changed the keycaps to what I wanted with no issues!

30 oktober 2024
Logotyp för Keygeak

Svar från Keygeak

Thanks for your feedback~

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I like this keyboard!

I like how the keys look and how there’s Japanese letters on them. I like the sound they make when I’m typing as well. The overall design of the keyboard is excellent.

27 september 2024
Logotyp för Keygeak

Svar från Keygeak

Thanks for your feedback~

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Customer Service was difficult

Customer Service was difficult. Several emails back and forth with just 1 question ata time from KeyGeek was frustrating. So I just gave up after a while. I had a key that wasn’t working and nothing came of it because of all the one question emails. My keyboard is just sitting there because I can’t use it. I spent a lot of money and it just sits

31 maj 2024
Logotyp för Keygeak

Svar från Keygeak

Hello, we apologize for not handling your after-sales issues properly. We are very sorry for the delay in our email response. Could you please join our Discord? We can solve your problem more directly and quickly there.





Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Do not buy.

Placed an order two weeks ago, waited a week to reach out to support, since site says up to 5 days to pick, response was 8 hour turn around, hence the 2 stars, saying that they would ship my order the next day, a week later still no shipment. I am unsure if this is a legit site or not, seems a little scammy.

17 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Keygeak

Svar från Keygeak

Thank you for reaching out to us. We appreciate your patience and feedback.

We want to assure you that our website is completely legitimate, and we strive to provide the best service possible to all our customers. The delay in shipping your order is an isolated incident and does not reflect our usual standards.

Regarding your order, you purchased two sets of keycaps. Unfortunately, due to a delay from one of our suppliers, one set of keycaps has not yet arrived at our warehouse. We reached out to you to see if you would prefer to have one set shipped first, but you declined. Consequently, we have arranged a refund for your order.

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay in shipping. However, we do not accept any defamation of our website's reputation.

Thank you for your understanding.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

🔥🔥🔥🔥

I love my keyboard. I get a lot of compliments on it at work and the Gateron Yellow switches are perfect for an open office.

22 mars 2024
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My credit card was stolen through…

My credit card was stolen through Keygeak.

I got my keyboard from keygeak. Yes, you have my email. You’re not disagreeing with anything I’m saying.

24 mars 2024
Logotyp för Keygeak

Svar från Keygeak

Hello, your order KG3483 has been completed. This order is for custom keycaps. We communicated with the email address you provided, devmikef@gmail.com, before shipping, and only proceeded after receiving your confirmation. The order was delivered on April 5th. You can reach out to us for any inquiries regarding the order, but we do not tolerate any deliberate attempts to discredit or distort facts.






Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly Recommend

Quality keycaps, timely communication, responsive customer service. Will definitely order again. Highly recommend.

21 februari 2024
Logotyp för Keygeak

Svar från Keygeak

Thanks for your feedback

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Doggie Keycaps

My experience with Keygeak has been really great!

I found out about keygeak through Patch magazine which showed the animal series keycaps for a mechanical keyboard. This is my first mechanical keyboard so I wanted to invest in some nice keycaps for a lightly coloured dog themed desktop setup. I found the doggie variant for the animal series which I really wanted.

I live in the UK and this website sells keycaps for US layouts, so I contacted customer service to see if they could make this doggie variant keyboard with a UK ISO layout. They were very helpful and informative and advised me to order custom keycaps from them and add a note to request the doggie keycap design with a UK ISO layout. (I ordered my mechanical keyboard separately).

They sent me an image of the keycap designs before shipping it out so I could say whether I liked them or not or request any changes. Once they sent the keycaps out they arrived within a week. They were packed well overall into 3 separate trays and were well protected. One tray had some keycaps loose when I finally unpacked them but the keycaps themselves were still in perfect condition.

I fitted them to my keyboard (which is TKL) and noticed the smaller left shift keycap was missing. I looked everywhere for it but couldn't find it. So I got back in touch with customer support and they were very helpful and friendly and talked me through the options. They offered me a small refund or a replacement left shift keycap (still with the doggie design on it) and shipped it out to me for free. This arrived in good time as well and fits perfectly and completes the doggie keyboard for me!

Overall, this website seems to have really cute well made keycap designs that you wouldn't be able to find elsewhere and they can provide custom UK ISO layout keycaps too upon request. I'm really happy with the design and service I've received and would recommend them to anyone looking to setup a nice theme for their PC setup.

27 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good

Very happy with this keyboard. I get lots of compliments at work.

29 januari 2024

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer