Bristande kompetens och bemötande
De har bristande kompetens för uppdraget de tar på sig och oprofessionella i bemötande. De skulle ta hål i vår tegelvägg för att sätta in fönster men sågade på frihand så snett att det skiljer 4 cm uppe och nere. De hävdar att de är nöjda med resultatet då ”det är svårt att såga i tegel, vi är inga kirurger”. De samkörde vårt projekt med ett annat och när vi frågade när målaren skulle komma fick vi höra att vi skulle kolla på väderrapporten då han skulle komma när det regnade. När vi påtalade att vi inte var nöjda med planeringen fick vi sms om att ”dra inte detta längre för då får ni måla färdigt själva…”

