styr på tingene og dygtige håndværker
vi fik skift hvos tag og lavet en tilbygning
det er blive så godt der var styr på tingene og tingene bliver lave til den aftaletid
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
vi fik skift hvos tag og lavet en tilbygning
det er blive så godt der var styr på tingene og tingene bliver lave til den aftaletid
Nyt tag og 2 kviste. Efter 19 uger er vi forsat ikke færdige med et projekt der skulle tage ca. 4 uger. der mangler forsat vinduer i overetagen. Fra sidst august til midt oktober havde vi vandindtrængning mere end 7 gange (se billeder) Forkerte monteringer af Velux vinduer, huller/fejl i samlinger ved kviste i undertag. Nyt træ vægge i over etage er skæve. og ude af lod. Vindues huller er for små i gavl. så der næsten ingen fuge er. døre i garagen er fugerne så tilgengæld 27 mm store (12 mm er en normal fuge) Kviste er konstrueret forkert, så der vil der også komme fuger på 25-28 mm. Jeg kan nævne meget mere. Hvis man så ytre sig offentligt, så trues der med advokater og af advokater.
Så min anbefaling. Løb og kig jer ikke tilbage. Dette er et af den slags firmaer man kommer til at fortryde i mange år fremover, hvis man indlader sig med dem. (desværre for mig)
BEMÆRK: FIRAMET ER IKKE MEDLEM AF BYG GARANTI!!!
UPDATE:
Vi endte både med Byggesagkyndig, advokat med store økonomiske ekstra regninger, for at komme tættere på mål.
Alt i alt et mareridt af en oplevelse med dette firma
update 06/07-2025
sagen er slet ikke slut. Den ligger i øjeblikket hos advokat, samt opstart retslig. Hold jer langt væk fra denne person og dette firma!
Jeg vil aldrig anbefale dette firma!
Kunne jeg give minus stjerner, gjorde jeg det.
Vi ville have solartag og firmaet anbefalede denne her tømrer, og han kommer og giver tilbud på at lægge solartaget. Og umiddelbart virker han som en reel ung mand.
Jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte med dårlige ting, men de starter allerede med at være flere uger forsinket end lovet startdato.
- Uge 38 2024
En dag stod vi med vand i køkkenvæggen under tapetet, og flere dage efter drypper vand fra vores spots i loftet i bryggerset. Det var pga en taghætte der ikke var monteret korrekt.
De ber os om at løfte isoleringen og tørre efter for vand. 🙄
Vi bekymrer os for skimmelsvamp efter sådan en omgang og melder det til forsikringen.
Der er så mange løse ender og afslutninger - der er bare ingen faglig stolthed. 🤬
Mester selv kommer og sætter tagrende op (vi har overvågning, og kunne se det var ham selv) og den var monteret forkert i forhold til hældning, så vandet løb ud af samtlige samlinger.
Han gav så sine folk skylden for arbejdet.. 🙄🙄🙄
Vi betalte 4xxx,- for en byggesagkyndig og sendte rapporten videre til tømrer, som så udbedrede nogle af tingene.
De ødelagde vores terrassetag under arbejdet, og vi aftalte at vi selv ville skifte det. Så han ville bestille trapezplader i forbindelse med anden kørsel hertil. Vi så aldrig skyggen af plader og div, så jeg har rykket tre gange efter betaling af pladerne, men intet respons.
Jeg er samtidig blokeret fra deres Facebook side, og blevet gjort opmærksom på at han har flere dårlige sager rundt omkring. Fx manglende betaling til VVS'er og et andet projekt hvor kunde slæber ham i retten.
Vi har flere gange kontaktet solartag og sagt vi ikke vil anbefale ham, men så kommer han og udbedrer tingene og vil gerne have vi fjerner hans anmærkning igen.
Jeg magter snart ikke mere!
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.