Det er lang tid siden jeg har været så…
Det er lang tid siden jeg har været så målløs og skuffet over en virksomhed. Jeg kan på ingen måder anbefale, at du benytter kbh pejsecenter/Isodor.
Baggrund:
Umiddelbart søde folk. De var gode til, at komme ud og se “projekter” og hvor vi gerne ville have vores gennemgående pejs. De var også hurtige med et tilbud. De var dog ikke specielt billige. De skulle ca have 36.000kr for at lave et hul i væggen og installere pejsen til eksisterende skorsten (pris uden pejs). Hvis jeg selv ville lave hullet i væggen, ville de trække 9500kr fra, men de skulle have 4900kr for at lave et lille brænderum nedenunder pejsen. Sammenligningen af disse to ting hænger ikke nødvendigvis sammen oppe i mit hoved.
Under deres sidste besøg var mureren med (en lørdag), de spørger om de må rykke den aftalte tid til om 2 dage (til mandag). Det siger jeg ok til, men jeg så måtte flytte alt væk fra stuen om søndagen (mors dag).
Jeg følte lidt mureren havde svært ved, at sætte sig ind i mine ønsker og det jeg forsøgte at forklare i forhold til plaseringen af pejsen. Det gjorde mig en del utryg. Mureren mente bl.a. at det ikke ville blive pænt der hvor skorsten kom ud af væggen og han ville derfor lave en vandret hylde som skorstenen kunne gå ned i, så man ikke så indgangshullet på væggen. Jeg fik lidt fornemmelsen af, at denne løsning mere var fordi det var nemmest for ham, og ikke fordi det var bedst for mig.
Dagen før de skulle komme(om søndagen) skriver jeg til Alex i forhold til ovenstående og om han er sikker på, at denne murer er den rigtige til opgaven. Jeg spørger også hvorfor de ikke bruger en rosette omkring skorstenshullet i væggen, i stedet for at lave en hylde der skal være ret højt placeret.
I stedet for at gøre mig tryg i forhold til mine bekymringer og forklare mig “hvorfor”, bliver Alex nu fornærmet over at jeg ikke stoler på dem, hvorefter han oplyser mig, at han “trækker” sig fra opgaven.
Jeg tror aldrig jeg har været så skuffet over en virksomhed og den måde de behandler deres kunder. Det må være dejligt at have så meget at lave, at man kan være så ligeglad med sine kunder.
10 maj 2021
Omdöme utan inbjudan