Horiakadi Omdömen 

55
•
TrustScore 3.5 av 5

3,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have not received my cards yet and the tracking number is no longer working. I’ve written in several times and I’m about to report you to the United States Postal Service.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I really like Horia's cards. She is also such a sweet human. The cards are simple, so visually striking, easy to use. I bought two different packs (the breathing one and the butterfly one, one in Fren... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have purchased the digital card as well as the physical cards from Horiakadi. I use both in my personal life and professional work. The kids I work with enjoy the movement cards and their parent... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I visited the HoriaKadi website for months before deciding to purchase three different decks of cards for use in my private practice. I was very excited to receive them. When the package arrived, howe... Se mer

Företagsinformation

  1. Hemsjukvård

Skrivet av företaget

Horia Kadi's somatic therapy exercise cards offer a profound journey into the mind-body connection. Beyond grounding techniques, these thoughtfully designed exercises integrate mindfulness, breathwork, and body-oriented practices to support stress relief, trauma processing, and emotional well-being. Accessible and inclusive, this deck is a transformative tool for healing and self-awareness.


Kontaktuppgifter

3,5

Medel

TrustScore 3.5 av 5

55 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 20 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,5

Alla omdömen

(55)

21 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

These cards an excellent coverage of…

These cards an excellent coverage of somatic exercises and polyvagal therapy for cPTSD, depression and anxiety and grief. It seems to cover more areas related to somatic therapy and polyvagal therapy than comparable cards or books which tend to concentrate only on one. I particularly like the exercises with the Heart Rate Variability. I’m using these cards with my therapist to help treat cPTSD.

20 juli 2025
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Never receive the cards ,

Update …for Never receive the cards. I GOT them with a sincere apolgy.
This business sells mental health tools, those of us who buy probably all have trauma and for us trust is something that is broken. I need and was excited to receive the cards, not only have I not received them as promised but they do not answer my messages. Keep the money, the cards and on your conscience how you failed a person with trauma and above all the values that this company supposedly has.

Update : I finally received my order with a heartfelt apology. They need to get better in costumer service but the cards are excellent, great quality, beautiful design, easy to use with a clear guide and with no doubt they will be very helpful for my healing the vagus nerve. I recommend the product very much.

13 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Horiakadi

Svar från Horiakadi

Hi Ileana,

I want to start by saying how truly sorry I am. You’re right to feel upset, and I take full responsibility for everything that’s gone wrong.

We sell mental health tools, and that comes with a deep responsibility. Many of us, including our customers, carry trauma, and trust is sacred. You trusted us, and we let you down, both in communication and delivery.

The truth is, we’re not a big company. It’s just me, my son, and a virtual assistant doing our best to run this small business with care and heart. But that doesn’t excuse the mistake we made.

When you sent your updated address, I thought I had changed it immediately. I even updated it myself from my phone. But now I see that it didn’t go through properly, and the package went to the old address. That’s 100% my fault. I shouldn’t have done it from my phone, and I’m truly sorry for the confusion and delay it caused.

We’ve now sent you a brand-new package on Monday, and it should be delivered this week.

Again, I truly seek your forgiveness. I understand how this experience may have felt like a betrayal, and I never want any of our customers, especially those who come to us for healing, to feel that way.

With sincere apologies,
Horia Kadi

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Shipping horrible!

I paid for expedited insured shipping. It’s a month later and my items have STILL not arrived.

11 juni 2025
Logotyp för Horiakadi

Svar från Horiakadi

Hi Hillari,

UPDATED: I hope you’re doing well! I just wanted to check if everything is good now, as we’ve already resend you the cards. Could you also please confirm if your cards arrived safely?

We’re really sorry for the frustration this has caused. This wasn’t a shipping issue, your order was temporarily out of stock, and we sent you an update at the time. It’s possible the email went to your spam folder.

The good news is your package is now on its way and will be delivered within 4 days max. And since we understand you paid for expedited shipping, we’ll be refunding your shipping fees as a courtesy.

Thank you for your patience, and please don’t hesitate to reach out if you need anything else.

Horia Kadi

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered some cards off Instagram

Ordered some cards off Instagram. I wish I didn’t fall into this trap. I never received the cards, sent multiple emails and never got an answer. It appears the cards are sent from China!!! The tracking of the order doesn’t connect to anything.

2 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Horiakadi

Svar från Horiakadi

Hi Federica,

UPDATED: I hope you’re doing well! I just wanted to check if everything is good now, as we’ve already resend you the cards. Could you also please confirm if your cards arrived safely?

I’m really sorry for the frustration this has caused—we never want our customers to feel ignored or misled.

We actually did reply to your emails, so please check your inbox or spam folder. We were also dealing with some technical issues at the time, and I truly apologize if that caused any confusion or delay.

I just checked your order, and it shows that it has now been delivered.
(If you haven’t seen it yet, please double-check with your local delivery office or neighbors just in case.)

Also, just to clarify: we usually ship from our U.S. stock, but when you placed your order, our U.S. inventory was temporarily out of stock. To avoid making you wait too long, we sent it from our backup warehouse in China.

If there’s still any issue or if you didn’t receive the package for any reason, let me know and I’ll make it right—whether that means a full refund or a free replacement.

Thank you again for your patience,
Rachel
Customer Care Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Went from 1 to 5 stars ⭐️

Editing my review but leaving the old one so that you can see what happened.
As you can see from the reply to my original review, I was contacted and she did make it better. She refunded me the amount that I had to pay in additional shipping as well as rounded it up a few dollars extra for the trouble that I went through.
I was really worried that this was just another scam that I hadn’t seen before, but I realize now that it was a possible scam by the shipping company and not by Kadi Horia. She’s actually very earnest and honest. my issue was something outside of her control and she took care of it best she could. I hope she is able to find another shipping company that does not lie to her!
As far as the cards themselves, I love them and recommend them!

If I could give zero stars I would.
I bought the somatic card deck and paid for shipping with the purchase.
Just now the mail carrier came to my door and said that the shipping label is counterfeit!
He said he couldn’t leave the package with me unless I gave him $7.10 in shipping! I already paid $7.95 in shipping when I bought the item. So he left with the package.
I have written to the company asking for a refund, we will see how they respond.
I’m very disappointed.

16 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Horiakadi

Svar från Horiakadi

Hi Angela,

I'm so sorry to hear about this experience, this is absolutely not the service we strive to provide, and I completely understand your frustration.

It sounds like a serious shipping error, and I want to get to the bottom of it right away. We’ve replied to your messages and are here to help.

We’re happy to either resend the package at no cost or issue you a full refund, whichever you prefer. Again, I sincerely apologize for the inconvenience and confusion this has caused.

Thank you for your patience,
Rachel
Customer Support | Horia Kadi

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Order not received. (update - received after 5 weeks)

I ordered two physical sets of cards. They provided me with a tracking number and it now says the shipment has been returned to sender. It was set to ship out from China, but for some reason got sent back to the shipper. I contacted HoriaKadi three days ago (with the email listed on their website) for a reason that the shipment has been returned to sender, but have not had any response. Still waiting…

Updated on 3/28/2025:

HoriaKadi has responded due to my TrustPilot review. They have responded that they will add the custom’s code that is required for delivery to South Korea. The shipment has been waiting at the shipper for the last 6 days so I am writing an update to hopefully move the process along. I am very excited to receive the cards and will update my review once they are delivered.

Updated on 4/5/25:

HoriaKadi has been unresponsive to emails and it seems the only way to get a response (maybe?) is leaving a review.
My cards have been returned to the shipping company in China and have been sitting there for 2 weeks.

Due to the massive lack of communication and inability to contact the shipping company directly, I have low confidence that I will receive my expensive order. I have never had such a low level of customer service from a company. At this point I would not recommend you buy physical products from HoriaKadi as they are mostly unresponsive and unreliable.

Update 4/17/2025
I have received my 2 sets of cards after 5 weeks! The quality is good and I am pleased with the product.

I think the main issue is that the communication from HoriaKadi is not timely and the shipper is in China. All in all, if you are ok with waiting awhile for your product to arrive and/or writing some reviews to get the product to arrive, it most likely will. I live in South Korea, so the name on the package and the custom's code must match exactly, and there are always some issues regarding that. In addition, the shipping number was never updated by the company, so when I checked where the product was, it looked like it had never been re-shipped. According to HoriaKadi, they had tried to re-ship it many times, but the custom's code and name was not matching (you must write the last name then first name then middle name in order to match Korea's custom's code). I never knew they were trying to re-ship it until several weeks later, they just seemed unresponsive.

18 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Horiakadi

Svar från Horiakadi

Hey Jenn,

I'm really sorry to hear about your experience. We reached out to you regarding the issue, it was due to the Personal Customs Code requirement, which we weren’t aware of since this was our first time shipping to South Korea.

Please check your emails, as we’ve been trying to contact you to resolve this and resend your cards. We truly appreciate your patience and apologize for the inconvenience.

Thank you,
Horia

UPDATE: So happy to hear, Jenn, that you've received your cards! To clarify, we have a warehouse in the US, but for Asian orders, we ship directly from China because it's more affordable and faster. As mentioned earlier, this was our first experience shipping to South Korea, and we've learned valuable lessons from this. You're right—the communication hasn't been great due to the increased volume of emails as we scale our business, and we definitely need to add more support to our team. I'm truly sorry if this caused any delays. In the end, I'm glad the cards arrived safely!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great cards, great customer service

The set I ordered originally never arrived. It was not their fault, we were having problems with the postal service here. When I reached out to the company to find out what to do they promptly sent a new set out to me.
I’m trying to do a lot of work on myself and I struggle with finding exercises and routines. These are a huge help in that. They are exactly what I needed.

28 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Apesar de não ter recebido a minha encomenda, eles gentilmente fizeram o reembolso total.

Comprei em outubro cartas, que por erro dos correios nunca chegaram. No entanto eles me reembolsaram o valor total pago. Foram corretos.

5 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Horiakadi

Svar från Horiakadi

Hi Naisa,

Thank you for reaching out. We’ve been trying to contact you several times to update the shipping information, as the shipping company attempted delivery but reported the address provided was incomplete. Unfortunately, because the issue wasn’t resolved in time, the package has been returned to our warehouse.

It seems our previous emails may not have reached you—perhaps they ended up in your spam folder. However, as soon as we received your email today, we responded immediately.

Please let us know how you’d like to proceed, and we’ll do our best to assist you. We’re sorry for the inconvenience, but we appreciate your understanding that this situation was beyond our control.

Thank you,
Horia

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Just love my cards,I've tried multiple…

Just love my cards,I've tried multiple practices to calm myself and live with an open heart to life's and never be able to until I learned a bit on vagus nerves ,these helps me alot in staying aligned

1 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful cards

Beautiful cards. I got the child and the adult versions. This will be a great addition to the practices I already teach to my children and my clients. Also looking forward to utilizing these cards for my own personal development. The shipping took a little time but in the midst of the holidays it was expected and the customer service was very responsive. I would definitely recommend!

31 december 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer