Gutter Centre Omdömen 

60
•
TrustScore 5 av 5

4,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The professional approach, was matched by the outstanding product received. They even took the time to make sure the powder coating was completed at the same place so as all the components matched. Th... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great company to deal with. Quick delivery. Excellent and prompt customer service from Sian: we ordered 110mm pipe components to help relocate 2 internal downpipes from an internal bathroom, but on op... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Exceptionally good care and service from Sian. There was significant delay on my Lindab parts, outside of Gutter Centre's control, and Sian kept me updated continually on when the parts would come th... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic services along with superb after sales service. Nothing seems to be a problem. We did not order enough Powder Coated Aluminium guttering and the scaffolding was being struck within 5 days. A... Se mer

Företagsinformation

  1. Leverantör av aluminium
  2. också i
  3. Byggmarknad
  4. Byggnadsmaterial
  5. Byggvaruhus

Skrivet av företaget

Gutter Centre is a UK independent stockist of rainwater drainage products. We supply Aluminium, Cast Iron, Steel, Metal, Industrial, Copper & PVC Guttering & Downpipes, from all the leading brands like Alumasc, ACO, Harmer, Hargreaves, Hunter, Lindab, Marley Alutec, Saint Gobain PAM UK and Wade International.


Kontaktuppgifter

4,8

Utmärkt

TrustScore 5 av 5

60 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,8

Alla omdömen

(60)

5 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

A most unsatisfactory experience

Been dealing with this Company for a few days now. Not a good experience. A particular 82mm pipe was ordered, which arrived with other things. Appeared to have been run over. Not a good response from the Company, who it appears, simply collate orders and take the money and then get the different brands to send out, classic middlemen do nothing really sort of Company.

Replacement pipe just arrived, smashed and broken having been through another four couriers, the last delivery guy was so apologetic and a credit to his delivery company (Grand Prix Express) though he could see on his screen that it had already been booked in as damaged upstream of his delivery.

They did not even offer to pay my wages for the two days I waited in for them!!!!

Overall this Company seems to exist to act as a middleman and nothing else, I am not even sure they hold stocks of what you are looking for at all!

All in all a very very bad experience and now looking at Trustpilot scores, please check the ten per cent of reviews that are low and decide for yourself.

I would not be prepared to use this outfit again. No way.

11 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gutter Centre

Svar från Gutter Centre

Hi Terry,

Firstly, as per our email exchanges, we are very sorry that you received a damaged downpipe in your order. We understand how frustrating this can be and it is why we prioritise replacements to try and get them resolved as quickly as possible. After you had emailed photos of the damage on Friday at 7:20pm, we organised for a replacement to be despatched on Monday for delivery Tuesday. Unfortunately, we do not stock the particular product you ordered so it had to be despatched directly from the manufacturer. We asked for extra packaging to be used to protect this in transport but regrettably, this did not work. Again, we have apologised for this as it is not the service we strive to give our customers. We have also, of course, refunded the money for this product.

We are a family run business that pride ourselves on giving excellent customer service; you commented on this early on in our email exchanges. After placing 2 separate orders online, we asked the manufacturer to consolidate this into 1 order so that we could refund you the second delivery charge. This was all done without you asking us too as we always look to save our customers money when possible. You kindly emailed back “Absolutely brilliant. Good old British Service. I love you”.

Whilst we understand the problems have occurred after this exchange, we have always promptly and politely responded to your emails. We offered the chance to refund the item in case you wanted to purchase it elsewhere but you opted for a replacement. We have since been met with a string of rather rude and aggressive emails from yourself even though all we have tried to do is help. Please see copy and pasted extracts for the content of some of these emails:
“I also notice you are all using Welsh names which I find exceedingly creepy”
“You are surely the sh****est company ever to function”
“I detest your sort”

So we would invite customers to make their own mind up with who has been the reasonable party in this particular exchange.

All the best,
Gutter Centre

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great experience with Gutter Centre.

I just wanted to say what a first class experience I have received from Gutter Centre. Their website is very user friendly but it was when I needed help that they really shone. I dealt with Bryn who was both friendly and very professional and arranged everything for me. The goods arrived the next day.
Thank you Gutter Centre. I would not hesitate to recommend this company.
Ben Troke.

31 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great company to deal with, would buy from them again.

Great company to deal with. Quick delivery. Excellent and prompt customer service from Sian: we ordered 110mm pipe components to help relocate 2 internal downpipes from an internal bathroom, but on opening the pipe box in the wall we discovered we mainly needed 82mm parts. Returning the items for exchange was straightforward. It was an awkard installation but Gutter Centre stock several useful bends and couplings that are not available elsewhere. Even when one item was out of stock, they were able to source it from another supply chain. Many thanks.

8 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Thanks so much, Gutter Centre!

I phoned the Gutter Centre for the first time ever - with what I knew was an awkward, non-standard order. Would they be able to supply? The telephone assistant immediately understood what I needed. She went the second mile to send me exactly what I required. It was extra work for her, and so easy for me. Thank you, Gutter Centre. (BTW If a company director is reading this, could I suggest you give Sian a salary rise for Christmas?)

22 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service

Excellent service
Really want to say a big thanks to Gutter Centre as a whole - and Sian in customer service in particular - for the help in rectifying my own mistake. I ordered an aluminium drainpipe hopper - not realising until it arrived that I hadn't measured it correctly. Despite the order value being pretty low (it was after all just a single item so hardly one that would merit a lot of effort) Sian went above and beyond to arrange the return of the original hopper and manufacture of a replacement bespoke hopper that would fit. Probably the most pleasing part was that whenever Sian said she would do something - she did it (one of my pet hates is people promising but then not delivering).

29 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Exceptional customer service

Ordered online and got a call to confirm order and correct it. Service and comms over and above expected. The team were able to accommodate an urgent delivery. Pleasure to deal with on all fronts.

10 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fabulous customer service

Fabulous customer service. We delayed our install and realised some pieces were misting when we came to fit months later. Geraint and the team were brilliant in arranging replacments direct from the manufacturers. Can’t recommend highly enough.

19 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top Company

We’ve used the Gutter Centre for multiple orders now and every time they have been super helpful, they are quick to respond over email and on the phone, and the delivery has always been quick and on time.

Would 100% recommend.

11 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Don’t use

Ordered a 110mm branch and four fittings to suit, it arrived but was 82mm, I contacted them and was told that it was a mistake on their webpage and was not available in 110mm. I was asked to select an alternative, unfortunately I needed a specific size and layout so nothing else was suitable. I declined the offer and asked for my money back, they agreed and said I needed to post the items back before I got a refund. The postage was to be paid by myself, having already paid an extortionate price of £25 postage for the pieces to be delivered I was reluctant to part with any more money, they said they wouldn’t pay the postage and would only refund me the price of the one item that was incorrect. So now I am £40 out of pocket with five items that are useless……..never again, a rip off company.
UPDATE
I have changed the rating to 3, but stand by my comments, if you order five parts to be used in conjunction and the main part is incorrect the other 4 parts are useless so why should I have to pay to return?

12 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gutter Centre

Svar från Gutter Centre

Hi Peter

We are very sorry for the mistake on our website. Rest assured this was corrected as soon as we were aware of it.

As you were unable to use any of the alternatives we offered, we immediately refunded the total cost of the product. You were not asked to send this back as this was our error.

You then asked to return the rest of your order, which we accepted with no issues. Due to the circumstances, we also offered to refund your original delivery charge once we had received the goods.

The other items which you ordered were delivered correctly so it is your responsibility to return the goods back to us.

Given that we were willing to refund your full amount, including the original delivery charge, we believe your 1-star review is rather unfair.

If you change your mind and would like to proceed with the return, please do not hesitate to contact us.

Kind regards
Team Gutter Centre

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Apex Cast iron guttering

I ordered over 60 items of painted Apex cast iron guttering for an extension. Having pre painted items saved a huge job of painting had I done it myself. Bryn was extremely helpful during the order process. I will be following up with another order for the rest of my house. Full marks to Gutter Centre.

27 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really helpful

Really helpful, quick replies to emails and kept me updated with order status and helped me amend on several occasions. Wouldn’t hesitate to use again. Highly recommend.

20 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Emergency order saved the day

Ordered gutter and downpipe for use in an ICF building project. Order was delivered on time, everything as expected, all good. On the project there was a mistake made in the placement of the pipe feeding the rainwater harvester which meant that I had to use the plinth offset intended for the bottom of the downpipe at the top. So, with less than a week (including a bank holiday) to go to the pour of concrete I phone and asked Gutter Centre to make another. Never expecting that they could make it in time. 5 days later... delivered and perfect. Can't ask more than that.

2 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We had a local client who had a cast…

We had a local client who had a cast iron down pipe break, we were asked to repair the pipe, we removed a section of existing, pipe to discover the pipe was discontinued in that size, The staff at Gutter center was very helpful and knowledgeable, and between us and their knowledge we managed to find a way to resolve the issue, also was painted the correct color, Hats off to you guys for assisting us, we will definitely be back for the next guttering job we have, kind regards Pete Blount Managing Director

5 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fabulous company!

The customer service and work ethos is first class. We placed an order with some parts that weren't compatible with others within the order and also missed off some essential parts too. They called to ask if this was correct and guided us with the help for the correct items for what we were requiring. Other companies wouldn't have even checked and just shipped the order. This goes to show what kind of a personal business they are and that they genuinely care.

30 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

(THE GUTTER CENTRE ARE SIMPLY THE BEST)

(THE GUTTER CENTRE ARE SIMPLY THE BEST)
FROM FIRST CONTACT TO DELIVERY
THE CUSTOMER SERVICE IS EXCELLENT
SO HELPFUL &POLITE
NEVER DEALT WITH ANYONE LIKE THEM BEFORE
THEY PROVIDE SERVICE&HELP &NOT JUST ABOUT
THE COST AS WITH OTHER FIRMS
A FAMILY RUN COMPANY ALL SO KIND
THANK YOU SO MUCH FROM ESSEX

6 maj 2022
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer