Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Completely AI driven meaning any failure or system glitch can’t be fixed and no help desk to assist. Been attempting to contact customer support for months with no response.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This service simply does not work, they did not deliver on their promise and simply said "hey, we just send the letter, we cannot guarantee delivery". My recourse was to pay them to send a se... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely unhelpful, non communicative, you can't get ahold of anyone, and they act this way in order to hide from any repercussions from their deceptive false advertising in their pricing plans,... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not use their service!! I paid over $300 total for them to file my small claim papers. Waited almost 6 months for my court date. I arrived to court, and the judge instantly dismissed my whole case... Se mer

Företagsinformation

  1. Tjänster inom tvistemål om små fordringar
  2. Juridiska tjänster
  3. Medling

Om Dispute

Skrivet av företaget

The fastest, easiest, more reliable way to file a small claims court case online.

We're not lawyers and don't provide legal advice, but our website makes it very easy to do it yourself. Most people are done in 10 minutes, and then you can leave the rest to us.

We pride ourselves on our quick, accurate, and friendly customer support. If you have any questions, or problems, email us at hello@getdispute.com. Contact our online chat or phone number at getdispute.com/contact.

Kontaktuppgifter

2,3

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

83 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Since I started with the program my…

Since I started with the program my score as went down. This is scam it's just about money I like to find people who left the comments they you post saying they score went up not was all a lie . I will persue legal action against dispute for scaming people out they money

1 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I requested a dispute letter be sent…, yet nothing

I requested a dispute letter be sent out twice for one company sometime ago, and then one other letter to a different company recently. I was charged $45 for all three letters, but up till now, I have not heard anything from the company the letters were "assumed" sent out to.

For the recent letter, I have emailed you three times asking if my letter has been sent to or received by the company, yet no response from you, yet you already charged me. If you know your customer service email does not work then why do you have a website? Maybe it might be better if letters are sent out or received by the company the letter(s) are sent out to before charging one's bank.

In addition, it will be ok if you can at least let people know their letters were received by the company it was sent to. Alternatively, give a tracking number for customers to track when the letter(s) has been received by the company it was sent out to.

This business you created is a very good one to help people out, but frankly it is falling short. For the first time I knew about your website and used its services then, it worked perfectly, for I received responses from the companies immediately as they tried to resolve the issue so it does not escalate to the court. But now it is not the same, no response, which may mean that probably the letters were not sent out?

Kindly improve on your services to help people out and it will also help you get more customers and more money for your business. Thanks for reading.

Please also kindly reply my email (from phi...h at gmail dot com)

13 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Frustrated and disappointed

A school took $4500 and never delivered the services. I first did a demand letter with this company and after the defendant didn’t respond, I went the small claims direction. I paid more $ and also paid for an online notary who confirmed that my paperwork would be filed with the court. I kept my monthly subscription thinking getdispute was assisting me. Months have gone by and I’ve heard nothing. I called the court only to find out nothing was filed and nobody at getdispute responds to my emails. I went to this company for help only to be screwed over again! From other reviews I just read, it says they no longer file court paperwork so why was I led to believe they did. Why would I have spent the extra $ on an online notary if it wasn’t going to get filed? I wasted more money I didn’t have to find out this company did nothing. Where do I go from here? Why mislead people that are needing your help? Please refund my money if you don’t intend to file the court documents.

3 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not use their service!

Do not use their service!! I paid over $300 total for them to file my small claim papers. Waited almost 6 months for my court date. I arrived to court, and the judge instantly dismissed my whole case because the papers were filed incomplete. I contacted customer support, and they said it was a software issue on their end. They didn’t offer me any solution. No re-file, or no refund. Complete waste of money, but more importantly TIME! Save your time, and choose a different company.

24 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

be careful they dont do what they take money for

Update due to the answer from Dispute ...
1.I lost the case due to wrong filling nothing else, you mixed the situation and misinforming people, and my case was refilled by you for extra money even though you knew that was not my fault what happen on the end judge dismissed my case due to filling wrong documents filled by you.
2. You still charging people today promising that you will file the cases in court we check that today ....you are lying here and that is not ok .
3. You gave me company from California knowing that I'm in Massachusetts...big help ....
I'm with this company for about 1 year, filled one case with huge delay and problems, but lost the case due to wrong-filling documents, and the company dispute tells you they help:-)Dispute makes you pay for a subscription but they dont do what their website advertises, I was waiting a long time for my case to be filled in court and I just find out today that they don't file the cases in court anymore, they just falsely advertise that they do. that should be illegal;

25 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dispute

Svar från Dispute

Hi Alicja,

Thanks for reaching out and letting us know about your dissatisfaction. I took a look into your account and I was able to confirm that the small claims filing, defendant service, and process of services filing were all complete correctly for your original case. Unfortunately, it was a different company's service you purchased (Lexense) that resulted in the dismissal of your case. I believe we confirmed this with you on the phone in June 2022.

As for your subsequent purchase of a small claims filing document, we issued you a refund on 2/27/2023 due to the misunderstanding of us no longer filing these documents with the courthouse. It should post back to your account in a few days. We're in the process of updating copy on our website to weed out further miscommunication.

We want all of our customers to find success with their services and documents. Unfortunately, our services don't match up with your needs at this time. I believe we have emailed you over another filing competitor so you can utilize their services for assistance.

If you have any further questions, please don't hesitate to reach out - hello@getdispute.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was really impressed with GetDispute…

I was really impressed with GetDispute as I searched online with ways to sue my Property Management and GetDispute popped up as one of many company's to use. I picked it and selected the option to have a Demand Letter sent to the Property Managers, since they did not address or offer what I expected when I reported them and filed a complaint with BBB as the first stop. I later send a Demand Letter from GetDispute, and they later responded to offer me a deal on my January 2023 rent. Ashamed that the incident happened in Feb. 2022, and it took me to go through almost a year for them to do the right thing. Thanks to GetDispute, we were able to settle the matter without me moving forward to take them to Small Claims Court. GetDispute is wonderful, convenient, fast, easy-to-use, and they do what they say they are going to do in a professional manner. I will highly recommend them and use them again in the future if needed. Thanks again, for helping me enforce my tenants rights, after they would not reimburse me at first!

14 december 2022
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Exceptional service

The customer relations and service is by far exceptional they explained each step answered all questions with answers that made it easy for me to understand and responded to my emails in a timely manner I will recommend them to our community center as a lot of my neighbors like to base decisions on word of mouth and reviews

30 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM: This service simply does not work

This service simply does not work, they did not deliver on their promise and simply said "hey, we just send the letter, we cannot guarantee delivery".

My recourse was to pay them to send a second letter. Customer service could have resolved this easily, but chose not to.

Although everything else I have sent to the address has been successfully delivered, the extra $5 for them to fix this is over-ridden by their profit margin.

This is not a reputable business, avoid

20 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dispute

Svar från Dispute

Hi Patrick,

Thanks for reaching out and letting us know about your dissatisfaction. I took a look into your account and I see that the tracking information indicates that the address you provided was deemed undeliverable after the USPS agent made an attempt to deliver it on November 18th:

https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=92055901755477300054958752#

I want all of our customers to find success with their services and documents. Unfortunately, we can't provide a refund or a second letter free of charge because - in this case - the software worked as intended. You were able to generate and send a demand letter to the address of your choice. It just so happens that the address was deemed undeliverable by USPS after they attempted delivery. We're happy to send another letter for you but we charge for this service as we have to pay for the shipping and labor associated with fulfilling your request.

If you have any further questions, please don't hesitate to reach out to me - hello@getdispute.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Deceptive and Extremely unhelpful

Extremely unhelpful, non communicative, you can't get ahold of anyone, and they act this way in order to hide from any repercussions from their deceptive false advertising in their pricing plans, they promise you one thing for $99, then they bait and switch and try to charge you $350 for what the promised for $99, then they obfuscate and lie to try to get away with it, and hide behind their "policy"

Lying thieves, is what they are

Do not fall for their deceit

23 november 2022
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This company really help me out

This company really help me out. They were really quick, got my paperwork back in two days. I will definitely use this company again if I’m in need. Would recommend to anyone needing to file court papers, or anything of that sort.

12 september 2022

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer