Tänk att allt är så rart att av alla…
Tänk att allt är så rart att av alla människor vi gjort jobb hos så har ingen betalat föränns dom är nöjda och belåtna. Visst så kan alla göra misstag,men lögner är en annan sak. För om vi gjorde som ni påstår hade vi k te fått ett enda jobb kan jag lova. Och jag har hur många referenser som möjligt,så bara lägg ner för att ni trodde fel angående rotavdraget bland annat




