Väldigt dålig bemötande
Väldigt dålig bemötande. Man beställer varor där det utlovas varor inom 1-2 dagar man får vänta över 10 dagar. Man kontaktar företaget och vill avbeställa varorna då man inte fått dom efter tio dagar. Då får man till svar att varorna redan är skickad. Men närmare 30 timmar senare så får man Mail från Bring att dom är på väg att hämta upp min beställning hos leverantören. Jag låter varorna gå tillbaka eftersom jag avbeställt dom och nu vet jag att min leverans är mottagen av 24.fitstore men returen till Klarna blir inte gjorda. Dessutom ska dom ha 350:- för returkostnaden på varor som jag avbeställt. Väldigt dåligt företag här kommer jag aldrig beställa varor igen och vill varna andra från att beställa här.





