Findandloc Omdömen 

132
•
TrustScore 1 av 5

1,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ce site est une véritable arnaque. Hier je vais dans un supermarché à la frontière espagnole où les recharges pour VE sont gratuites. Notons que j’ai l’habitude. Hier j’utilise comme d’habitude l’appl... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

První platba 15 Kč za nějaký osobností test. Další měsíc strženo 729 Kč, za jakýsi předplatné. Mají to velice chytře promyšlené. Podmínky totiž dneska málokdo čte, nicméně o tom mají napsáno právě v t... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ez a szolgáltatás egy pénzklehúzás az előfizetés 8000 Ft amit egy 24órás próbaidőszak után azonnal lehivnak és 5 óra elteltével való lemondás esetén sem hajlandóak visszatéritenni mondván ők leirták E... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I paid 4 PLN to locate my child's stolen phone. The service did not help, but the next day I was charged 139 PLN for a monthly subscription. I cancelled it immediately and requested a refund, but my r... Se mer

Företagsinformation

  1. Programvaruföretag
  2. också i
  3. Programvaruförsäljare

Skrivet av företaget

Empresa de software.


Kontaktuppgifter

1,2

Mycket dålig

TrustScore 1 av 5

132 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 1 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,2

Alla omdömen

(132)

59 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Deceptive sign up, hard to cancel

My mum accidentally signed up for this site somehow when attempting to pay for parking with "Saba", who apparently are not related, unfortunately I have no idea how she managed to do this. They take a small payment at that point and then a larger one later. Their website has an "unsubscribe" function that takes an email but no idea whether it works or not. In the end we decided to simply cancel the card rather than try to deal with these guys who are clearly operating in a very shady and underhand manner. Their "service" is pointless as Google and Apple both provide "find my phone" services for free. This sort of thing shouldn't be allowed.

3 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Unauthorized Charges

Like in the previous review
when trying to download a parking app, standing on the street under pouring rain I inadvertently authorized $0.9 pay not realizing what was coming next. I was under the impression that I was dealing with the parking company itself. The parking company name was different than Findandloc.

The charge was $0.9, I used that parking for about 15min.
Long story short, the day I subscribed they charged me $0.9, the following day charged me $45. I am trying to get all my money back except the first $0.9...
Contacted the company; they said I was supposed to read the agreement terms before authorizing the pay and nothing they could do to refund. Also they did not send me any receipts. This is defenetly a SCAM service company capitalizing on the human mistake.
I reported this to my bank under fraudulent activity. Hopefully it will help others to avoid scam.

25 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Like many others here I was unaware…

Like many others here I was unaware that this was not a parking app until today when 28.90 left my bank account I’m furious how these scammers can invade our daily lives and the impact and distress it causes.
I have notified my bank and made them aware I did not authorize any subscription for this findandloc I was trying to pay a car park charge now I will probably be fined for parking

19 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Recurring Fraud

I currently have £30 recurring charges on my bank via a visa payment which was not authorised. The initial payment was for £0.60 and then these other charges commenced. Do not unsubscribe through their website as this will just embed the issue. Complete fraudsters.

7 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I feel foolish, hooked by a sign up scam

I feel foolish, I was signing up to a car park app and was hijacked into thinking this provider was a part of the parking app sign up but only after providing card details for what I thought was an aspect of my parking location I was hooked and it was too late. I immediately asked to cancel via the email, but it seems they are unable to find my account from my email and proceeded to ask for card details. This is outrageous and as I paid via Amazon Pay I find it incomprehensible how Amazon would support a deceitful operation such as this

7 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Went to download the RINGGO carparking…

Went to download the RINGGO carparking app. I must have clinked a link, it looked like I was on the RINGGo parking app. I was charged £0.60, didnt think anymore about it. Then they tried charging my card £29.99 the following day. Fortunately my card provider picked it up and stopped my card. Never signed up. A leason is dont download apps when out. only do them at home, when you can better watch what is happening. AVOID.

5 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely DO NOT TRUST

Absolutely DO NOT TRUST. it's a scam and they will charge you for nothing. Now I'm worried about what they will do with any information they have stored.

And no. Your service absolutely WASN'T used. The entire thing was click bait. I created an account only because I downloaded some other app and registration for your app came up with no indication it was a pop up ad. I cancelled within minutes and still got charged for a "trial". I guess your idea of usage is entering my details. I wouldn't trust my information with these guys.

I want no further interaction with this company and hope others understand what they are getting into if they ever come across the site.

29 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Findandloc

Svar från Findandloc

Hello,
We are very sorry that your experience did not meet your expectations.

We have reviewed your case and, as we informed you by email, your account only had the trial period active and was cancelled within that period. No charge was made afterwards and, therefore, no refund applies. During the trial period, the service was used, which is why the system reflects the trial activation.

We would also like to reassure you regarding your data: as we informed you by email, we do not store personal information beyond what is strictly necessary to manage the account and the proper operation of the service, and it is not used for any other purpose. And we will send you right now the request information sent by your profile so you can check and ask if you have any doubt.

We apologize for any misunderstanding and remain at your disposal should you have any further questions.

Best regards.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Trying to pay for parking and site came…

I attempted to pay for parking at a building complex using the website that was posted on-site. When I tried to access the site on my phone, a pop-up appeared directing me to what I believed was the official payment page. I entered my credit card information under the assumption that I was paying for parking. However, it turned out to be a fraudulent website. Instead of processing a parking payment, they enrolled me in an unauthorized subscription for a so-called “geolocation” service.

This is a clear scam and fraudulent misrepresentation. I never consented to or authorized this subscription. The website made the cancellation process difficult, preventing me from unsubscribing.

24 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

BE VERY CAUTIOUS

I went to use my online debit card for a purchase when my transaction declined despite having the funds for the item I was getting. Contacted my bank who told me my card was blocked because this company had tried to charge $15 CAD to it. There were two charges of $0.90 CAD - likely to check that they could take money out of my account before they attempted to take out more. Charges lined up to a time I paid for parking while in downtown. SUPER shady. Please watch out.

23 november 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer