Banner for Fatpirate

Fatpirate Omdömen 

402
•
TrustScore 1.5 av 5

1,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

All signs point to either a scam website or a struggling one. Positive, great amount of games, it’s an American website so doesnt play by uk rules. You can fast spin, buy bonuses, and us... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

The site is great The withdrawal is a nightmare not sure why as never had this trouble before I put my withdrawal request in from Monday excepting the 3days from Tuesday still waiting suddenly all c... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bitte nicht in diesem Casino anmelden, wenn man Wert darauf legt Gewinne auch ausgezahlt zu bekommen. Auch den Kontakt zum Livechat sollte man sich sparen, inkompetent und völlig sinnlos. Alles nur me... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don’t use fat pirate they con you through offering cashback that they don’t give, withdrawals take forever ! Customer service are terrible vip managers are cons to make you think your important but... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

Viktig information

1,7

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

402 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 89 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,7

Alla omdömen

(402)

150 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Love playing at this casino… only…

Love playing at this casino… only downside I have had is waiting for withdrawals… but have always received them eventually

9 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Mandy,

Thank you so much for your feedback! We are thrilled to hear that you love playing at our casino.

We sincerely apologize for any delays this has caused with your withdrawals.

Rest assured, we are continually working to streamline our payout process to ensure a smoother experience for all our players. Many thanks for your patience and for choosing our platform.

Best regards,
The Fatpirate Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would give a 0 star if this was an…

I would give a 0 star if this was an option. My withdrawal has taken 1 month so far and still not received my funds
I was told on multiple occasions that my withdrawal had been processed and would receive it within 48-60 hours.
My withdrawal was then cancelled by fatpirate where I was told they have changed processing companies and I would have to restart my withdrawal.
And now it has reached 1 month and still haven’t received the funds.

4 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Steven,

We appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the difficulties you've encountered with your withdrawal.

Please rest assured that we’re committed to resolving such matters as quickly as possible. We encourage you to reach out to our support team through support@Fatpirate.com again, referencing your previous communication, so we can assist you further.

Kind regards,
The Fatpirate Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Thieves

So, it's allright to deposit thousands of pounds a day but when it comes to withdrawal, you can only withdraw 1.5 k a day, rubbish site with suspicious method of payments, money laundering comes to mind, stay clear.

30 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Arnaud,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

Please rest assured that your concerns are taken seriously, and our team is fully committed to resolving such matters as quickly and efficiently as possible.

We encourage you to reach out to our support team through support@Fatpirate.com again, referencing your previous communication, so we can assist you further.

Best Regards,
The Fatpirate Team

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Overall I like the casino

Overall I like the casino, some nice games. I won some money. Just like more people who gave a bad review the last days, I had to wait a little longer for my withdraw. Like 10 days. Maybe someting is wrong in the system or something because I see that earlier the withdraws were always on time. But don’t worry you will get your money.

3 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Lola,

Thank you for sharing your honest feedback with us.

We’re glad to hear that you’re enjoying the casino and had some success with your winnings! We appreciate your understanding regarding your withdrawals. Please rest assured that we’re actively working to improve and provide a smoother experience.

Your patience means a lot to us. Thank you for being a valued member of our community.

Kind regards,
The FatPirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Shit payment service

Shit payment service

2 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Bartosz,

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the highly frustrating experience you've had with our payment service. Please rest assured that your concerns are taken seriously, and our team is fully committed to resolving such matters as quickly and efficiently as possible.

Unfortunately, we’re unable to verify your account details. At your earliest convenience, please feel free to reach out to our dedicated support team at support@Fatpirate.com, referencing your previous communication, so we can assist you further.

Kind regards,
The Fatpirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

***PLEASE DON’T USE THIS SITE***

***PLEASE DON’T USE THIS SITE***
I began to develop a gambling addiction around 1.5 years ago and used Gamstop in an attempt to stop.
Somehow FatPirate Casino managed to get hold of my information and sent a promotional email with an offer of a joining bonus.
Before I knew it I was spending big sums of money on the site and I can probably say that I have spent a minimum of 20k on the site.
I started using credit cards to chase wins when losing and got myself into financial trouble.
I sent various emails requesting to close my account but they were ignored and further text messages/ emails which I cannot unsubscribe from kept coming through to tempt me to use the site.
One evening I won 100k on a jackpot and as you can imagine I was so happy.
Up to this point I had made withdrawals up to £2000 to my account using my IBAN and my account had been fully verified.
As soon as I won the 100k they responded about me closing my account which I told them I did not want until I had withdrawn my winnings. Then they told me account needed to be re-verified which I sent all of the relevant information for.
Eventually they told me I had to send confirmation of my E-wallet ownership including my name/ date of birth and address on. I explained that it was not possible to provide such information as ApplePay do not keep record if this and continued to email to explain that all of the ApplePay transactions were on the statements I had already sent.
It went on for months and it genuinely made me ill as I felt completely robbed.
I have asked them now to close the account and never contact me again but no doubt they will continue to harass me as they prey on people like me with addiction to gambling…

Updated: As you can see, I have now received a reply from Fatpirate asking for me to contact them to raise concerns. This is a standard procedure from them and they still don’t resolve your queries after advising you to make contact. I’ll always be 100k out of pocket which I fairly won and they denied me withdrawing.

1 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Jenny,

Thank you for your honest and heartfelt review. We’re truly sorry to hear about the distress you've experienced, and we take your concerns very seriously. Your wellbeing matters, and no one should feel overwhelmed or unheard.

We want to ensure that your request is fully respected and your account concerns are addressed appropriately. Please contact our support team at support@fatpirate.com so we can assist you directly and make sure your preferences are honored.

We wish you all the very best,
The FatPirate Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM !!!

I won €1000,- and made a withdrawal. They advertise with paying within 3-5 workdays. But they don't. It's been 3 weeks now and my €1000,- is still waiting to be processed. So it's clearly a scam. It's very simple to deposit money, and they are quick. But when THEY have to pay YOU, they stay quiet. Don't deposit money! You can win a lot of money but they won't pay out.

Note:
THEY PAID OUT! SO IT'S NOT A SCAM.
THANK YOU! 🙏🏻

1 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Jacob,

We appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the difficulties you've encountered with your withdrawal.

Please rest assured that we’re committed to resolving such matters as quickly as possible. We encourage you to reach out to our support team through support@fatpirate.com, referencing your previous communication, so we can assist you further.

Kind regards,
The FatPirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have been waiting for my withdrawal…

I have been waiting for my withdrawal for a week... Customer service keeps telling me that the payout department is prioritizing my withdrawal, but nothing happens.

30 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Ekiz,

We appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the difficulties you've encountered with your withdrawal.

Please rest assured that we’re committed to resolving such matters as quickly as possible. We encourage you to reach out to our support team through support@fatpirate.com again, referencing your previous communication, so we can assist you further.

Kind regards,
The FatPirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I’ve been with Fat pirate for a while

I’ve been with Fat pirate for a while, but I am waiting on withdrawals to be processed it will be 7 days tomorrow and they have said the same to me they are dealing with lots of withdrawals so it’s taking longer… customer service and online chat say the same thing…. Thanks for your patience … ridiculous

30 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Hi,

We appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the difficulties you've encountered with your withdrawals.

Please rest assured that we’re committed to resolving such matters as quickly as possible. We encourage you to reach out to our support team through support@fatpirate.com again, referencing your previous communication, so we can assist you further.

Kind regards,
The FatPirate.com Team

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Still waiting for a withdrawal after a…

Still waiting for a withdrawal after a week, they keep using the excuse there has been lots of withdrawal requests, (like that’s my problem) it shouldn’t say in the terms 3 days if it’s gunna take longer. Never had problems with other withdrawals but when u actually needed the money at the time u was thinking u was gunna get it they let you down, hopefully will be sorted soon but just really frustrating

22 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Danny,

We appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the difficulties you've encountered with your withdrawal.

Please rest assured that we’re committed to resolving such matters as quickly as possible. We encourage you to reach out to our support team through support@fatpirate.com again, referencing your previous communication, so we can assist you further.

Kind regards,
The FatPirate.com Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great site

Great site, had some losses and some wins. Withdrawals although sometimes get cancelled they do go through eventually and take anything from instant ( on 2 occasions) to a few days or a week.

27 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Paul,

Thank you for sharing your honest experience with us.

We’re glad to hear that you’re enjoying the site and appreciate your understanding regarding the withdrawal process. We apologize for any delays or cancellations you may have encountered, and we’re continuously working to make withdrawals as smooth and fast as possible. Your patience and feedback are very important to us.

Thanks again for being part of the community!

Best regards,
The FatPirate team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I never had a problem with anything on…

I never had a problem with anything on this website until my deposits never loaded in on my account two £200 deposits and all they kept saying was it has been returned to my account even after I have proven the transactions and the deposits with pictures and still won't return money and that was months ago now scam website stay clear

16 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear David,

We appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the difficulties you've encountered with your account and deposits.

Please rest assured that we’re committed to resolving such matters as quickly as possible. We encourage you to reach out to our support team through support@fatpirate.com again, referencing your previous communication, so we can assist you further.

Kind regards,
The FatPirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ce n'est pas la vérité!!!

Ce n'est pas la vérité!!!
Vous me répondez à mon avis précédent avec TOUJOURS les mêmes réponses; à savoir :
nous n'avons personne de disponible pour le français, ce qui ne me pose aucun problème, je parle et comprends parfaitement l'anglais ( sur le chat vous avez un traducteur!!! ce qui peut quelque peu amuser ceux qui nous lisent par VOTRE contradiction)
Vous avez TOUJOURS LES MÊMES REPONSES.
ARRETEZ de prendre les joueurs pour des gens stupides !!!
Evidemment que j'ai contacté le support , au moins 5 fois, SANS AUCUNE REPONSE.
UN support incorrect et mal poli puisqu'il ne répond pas.
D'ailleurs je vous joins mon dernier mail au support pour preuve, en français et en anglais.
Qu'allez vous me répondre cette fois? Toujours la même chose?

Madame, monsieur,

Je tenais à VOUS REMERCIER car votre incorrection en ne répondant pas à mes 2 mails et en ne validant pas mes 2 retraits depuis le 29 août et le 30 août, m'a permis d'ouvrir les yeux sur la transparence de votre casino.
Cette attitude montre à quel point vous ne comprenez absolument rien!
En effet, un joueur qui a gagné un gros gain et qui LE Reçoit, comme cela lui est dû, sur son compte, rejouera entièrement cette somme dans le temps et vous y serez , comme tous les casinos, largement gagnant.
Le fait d avoir gagner stimule le joueur à rejouer encore et encore.
Manifestement, cette notion vous échappe totalement.
C'était donc un mauvais calcul de votre part!
Après, je veux bien croire que vous n'exécutiez que des ordres, vous n'avez assurément aucune possibilité de réfléchir.

Je ne vous remercierai donc JAMAIS assez de m'avoir ouvert les yeux sur ces pratiques et me permettre enfin de tourner définitivement la page de VOTRE casino en ligne.

je vais donc retirer ces retraits, les jouer puis je vous demanderai de fermer ce compte .

Merci encore de m'avoir aidée par votre attitude désobligeante.

Cordialement

Marie Laure Tavernier

I wanted to THANK YOU because your rudeness in not responding to my two emails and not approving my two withdrawals on 29 August and 30 August has opened my eyes to the transparency of your casino.
This attitude shows how little you understand!
In fact, a player who has won a large sum and receives it, as they are entitled to, in their account, will replay the entire amount over time and you, like all casinos, will come out well ahead.
Winning encourages players to play again and again.
Clearly, this concept is completely lost on you.
So it was a miscalculation on your part!
Then again, I'm willing to believe that you were just following orders and had no opportunity to think for yourself.

I can't thank you ENOUGH for opening my eyes to these practices and finally allowing me to turn the page on online Your casino for good.

I will therefore withdraw these funds, play them, and then ask you to close this account.

THANK YOU AGAIN for helping me with your rude attitude.

Kind regards

19 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Bonjour Marie,

Nous sommes désolés d'apprendre votre mécontentement. Nous ne souhaitons en aucun cas offrir une telle expérience à nos joueurs.

Nous comprenons votre point de vue concernant la gestion des gains et l'importance d'un service client réactif. Sachez que nous prenons vos commentaires très au sérieux afin d'améliorer la qualité de notre assistance et l'efficacité de nos processus.

Si vous souhaitez que nous effectuions une vérification concernant votre dossier ou la fermeture de votre compte, notre équipe reste à votre disposition à l'adresse support@fatpirate.com.

Nous vous souhaitons sincèrement le meilleur pour l'avenir.

Cordialement,

L'équipe FatPirate

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Oplichters

Ik ben van 10 sept aant wachten op mijn geldopname van 1500euro
Elke keer hetzelfde antwoord ...in behandeling of vertraging of we zijn er mee bezig .
Ik schreens Van alle gesprekken gemaakt waarop ze iedere keer iets anders zeggen en heb een bedrag van 50000 euro gewonnen op de speelrekening en ik zie mijn geld niet ,dus NEEEE nooit meer op deze site. Ondertussen is het al 13 dagen geleden en nog altijd dezelfde antwoorden. Nog niks ontvangen echt triestig is dit er staat bij antwoord terug contact opnemen : nog altijd hetzelfde zogezegd vertragingen ,maar nog steeds niks geld ontvangen vandaag 14 dagen al aant wachten ondertussen zijn we 30 September en nog steeds niks geld ontvangen in de mail en chat de een uitvlucht na de ander

10 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Silvia,

We sincerely apologize, but at the moment, we do not have any native speakers available to respond to your message. In our effort to respond to you promptly, we will be addressing this reply in English. Thank you for your understanding.

We appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry to hear about the difficulties you've encountered with your withdrawal.

Please rest assured that we’re committed to resolving such matters as quickly as possible. We encourage you to reach out to our support team through support@fatpirate.com again, referencing your previous communication, so we can assist you further.

Kind regards,
The FatPirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

3 maanden bezig om mijn account te…

3 maanden bezig om mijn account te sluiten. Gewoon geen reactie. Chat zegt stuur een mail. Verspeel je geld hier niet van dan kan je het beter uit het raam gooien. Je wint niets. Dikke scam.

Update again and email like they say and no response and on the chat. Scam scam scam. Dont play here.

1 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Geachte klant,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij stellen het zeer op prijs dat u uw zorgen via uw beoordeling onder onze aandacht heeft gebracht.

Mocht u verdere hulp nodig hebben met betrekking tot uw melding, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice via Live Chat (24/7 bereikbaar) en alle details te verstrekken die volgens u nuttig kunnen zijn met betrekking tot het ondervonden probleem, zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Wij danken u voor uw geduld en begrip en maken van deze gelegenheid gebruik om u onze beste wensen over te brengen.

The FatPirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

God will take care of you


Months ago I lost money here also because their politics about withdrawals. So I asked them to close the account and never write me or contact me anymore because of responsible gambling. Their vip manager Francesco contacted me to offer me bonus if I reopen the account. Basing on my addiction I said yes and I’ve lost the bonus and a lot of money more. 8k and the gave me 300 euros of bonus.
Then I talk about live roulettes…you can see all the incredible movements of a ball that you can’t ever imagine in your life . Magnets everywhere and dealers that once they see you bet high watch a in a direction to agree with someone else what to do. U ask them where to set limits, gamble limits and is not possible is months that they say is under developing. They say ask to the bank. what?you must guarantee responsible gambling. And what about withdrawals?you have to wait wait and wait because they only wait you to cancel gamble and loose.

Today is 26 November and there is an open claim with casino guru . Since 14 October. Nothing happens this liers are only able to postpone with messages like we are working on and other simular b******t. Stay away from this stay away guys

3 November still nothing but keep In mind im sharing this everywhere

You have also the courage to answer in this way?
You cheated me a person with a permanent closed account sending me mail (same vip manager managed closure of the account) to ask me to reopen the account giving a bonus?
I wrote you for months months and months via mail via chat and nothing. No answer. Now casinomeister is in touch with you if you want to clean a bit your situation and conscience be in touch with them or write me to solve. Show to people you can have an ethic but this is quite impossible. Remember that as I said I will bring this in front of all the people and will be not a good advertisement for you and all the other casinos under same owner. Next step is that I publish here their names

16 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Gigi,

Thank you for sharing your detailed feedback with us. We are sincerely sorry to hear about your frustration and the distress you’ve experienced.

We take comments regarding responsible gambling and the integrity of our games very seriously. We regret that you feel let down by our team and that our communication has not met your expectations. To ensure your concerns are addressed properly and to receive a detailed review of your account status, we kindly invite you to contact our support team at support@fatpirate.com

Best regards,

The FatPirate Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute scam website

Absolute scam website. The features are absolutely dreadful. I bought multiple £50 bonus buys, none of the resulting in a win for more than £7. Absolute joke. The features on other games were dreadful aswell.

The live chat doesn’t work, which is obviously a tactic they use the stop people from self excluding quickly resulting in them depositing more money and inevitably losing.

PLEASE STAY AWAY FROM THESE CROOKS.

14 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Nathan,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The FatPirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Spammers

Sent me spam then got a previous review deleted, illegal advertisement & harassment with no opt out option

14 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear J,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The FatPirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Einfach nur schlecht !!!

13 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Bondi,

We sincerely apologize, but at the moment, we do not have any native speakers available to respond to your message. In our effort to respond to you promptly, we will be addressing this reply in English. Thank you for your understanding.

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The FatPirate.com Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

grootste scammers

grootste scammers

11 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fatpirate

Svar från Fatpirate

Dear Guus,

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate you bringing your concerns to our attention through your review.

In the event that you believe that you need further assistance regarding your report, we kindly invite you to contact our Support Service via Live Chat (active 24/7) and to provide any details that you believe may be useful regarding the problem encountered in order to be able to assist you in the best possible way.

We appreciate your patience and understanding, and we take this opportunity to extend our best regards.

The FatPirate.com Team

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer