Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super service og hurtigt forsendelse. Jeg har købt tøj hos Eva Hvolbek gennem Facebook MANGE gange i flere år og har aldrig haft problemer med hverken ombytning eller penge retur. Min omgangskreds ha... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Eva Hvolbek har sin tøjbutik i hjertet af Odense. Jeg bor i Jylland og handler derfor mest på langdistance. Det er nemt, og Eva og hendes søde familie får sendt pakkerne afsted hurtigt. Eva har fornuf... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolut min ynglingsbutik, når det gælder indkøb af tøj. Der er ALTID god service, smil på læberne hos personalet og lækkert tøj til fornuftige priser. Eva Hvolbek.får mine varmeste anbefalinger og he... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Meget tilfreds med butikken, ikke mindst fører hun de mærker jeg godt kan lide. Jeg bor på Sjælland, butikken ligger i Odense, men vi klarer alt på tlf og tøjet er her max. 2 dage efter bestilling. Li... Se mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

4,5

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

31 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mega god butik Eva Hvolbek i…

Jeg har handlet ved Eva Hvolbek i Kongsgade i Odense, over nettet mange gange det sidste års tid.
Jeg har altid fået en rigtig god service og rigtig fine vare. Har også fået bytter med et smil, en gang jeg havde fået bestilt noget jeg ikke kunne bruge.
Alle i butikken er søde og hjælpsom.
Tak fordi I er der. 🍀

20 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Min ynglings butik

Min ynglings butik. Tøjet er god kvalitet og servicen er rigtig god altid hjælpsom og sød kan kun anbefale Eva Hvolbek.har fået sendt nogle gange og det går hurtigt og uden problemer har kun godt og sige😊😊😊

20 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Totalt dårlig oplevelse i butikken

Totalt dårlig oplevelse i butikken. Vi stod foran butikken og så på vinduet, hvor vi nærmest bliver hevet ind af en ekspedient, som forsøgte at sælge os ethvert stykke tøj i butikken.
Flere gange ved at fremhæve, at hun lige satte prisen ned hvis vi købte mere.
Det værste var, at da vi skal betale fortsætter forsøget på mersalg af ting vi overhovedet ikke har set på. Vi bliver tilbudt at købe en pose og konstaterer at vi får lov til at betale 10 kr for en brugt plastpose med hul i.
Behøver jeg at sige vi forsvandt ud af butikken, mens ekspedienten forsøgte at finde noget mere at sælge på lageret
Hvis 0 stjerner var muligt så var det hvad denne totalt dårlige oplevelse havde fået.

24 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Jeg var der igår for at købe mig en…

Jeg var der igår for at købe mig en overgangsjakke. Min veninde blev ret hurtigt sendt vidre til xl afdelingen,hvilket er ret provokerende. Vi kiggede på hinanden og forlod butikken og vi kommer der aldrig igen 😡

3 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Der bliver holdt meget øje med én

Der bliver holdt meget øje med én, når man som kunde går og kigger og prøver tøj! - Som om man har en dårlig hensigt med at besøge butikken👎
Ekspedienten (ejer) har iøvrigt alt for meget fokus på både salg og mersalg.
Byttereglerne, som er 8 dage i den omtalte butik, regnes fra den dato varen er købt. Eller det vil sige derinde tæller de den dato, hvor du har købt varen med. Det vil så sige 7 dage, selvom der står 8 dage på bonen. Jeg har selv opdaget det, da jeg ønskede penge retur👎

26 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Jeg er SÅ vred over at få en SÅ dårlig…

Jeg er SÅ vred over at få en SÅ dårlig behandling.
Den 16. august købte jeg en cardigan i
butikken Eva Hvolbek i Kongensgade i Odense.
Cardiganen viste jeg at nuldre i overfladen efter kort tid, hvorfor jeg d.15.september gik ind og reklamerede over den – altså under 1 måned efter købsdatoen.
Den ansatte dame i butikken kunne sagtens se, at den var helt gal og jeg fik straks en anden cardigan magen til udleveret.
Den holdt desværre heller ikke og 14 dage efter henvendte jeg mig igen i butikken.
Denne gang kunne jeg ikke få byttet min cardigan og jeg kunne ikke få mine penge retur. I stedet blev jeg tilbudt at finde en anden varer i butikken bl.a. blev jeg tilbudt en blondebluse, men jeg har ikke brug for en blondebluse – jeg vil gene have en cardigan
Enden blev at jeg måtte forlade butikken både uden cardigan og uden penge.
Det kalder jeg dårlig service - og jeg handler der aldrig igen !!

2 oktober 2018
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Leverer ikke varerne!!!

Leverer ikke varerne!!!
Bestilte for 2 mdr. siden en kjole via Eva Hvolbeks Facebook-reklame... - som skulle sendes, da jeg bor på Sjælland. Jeg betalte via MobilePay. Har nu over 2 mdr. efter bestilling - og betaling! - ikke modtaget min kjole.... Jeg kunne vælge forsendelse - ifølge Eva - med eller uden forsikring - men iflg. købeloven er dette faktisk uden betydning, da Eva har ansvar for forsendelse, indtil den er leveret!... Jeg har ligeledes udbedt mig en kopi af købsfakturaen, som hun åbenbart ikke kan fremvise, da jeg endnu efter 2 mdr. ikke har fået denne. Hun argumenterer med, at den ligger i min forsendelse, men hun må da ligeledes have en kopi liggende i sit system, som må kunne fremvises.... Så min erfaring er, at man IKKE skal handle med Eva over Facebook. Hun virker upålidelig!!!!

1 juni 2017
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Følger ikke købeloven!

Hvorfor redigerer i jeres bedømmelser på jeres Facebook side hvor i sælger fra og fjerner de dårligste?
Nu kommer den bedømmelse jeg gav på jeres Facebook side så her på Trust Pilot også da i ikke vil følge købeloven!

Min slettede bedømmelse på Facebook siden " Eva Hvolbek " var :

Rigtigt ærgerligt at jeg ikke fik nærlest de anmeldelser der tidligere er afgivet da de indikerer hvilken service Eva Hvolbek og Thomas Hvolbek giver når man IKKE er tilfreds med sit køb!
D. 5.4.2017 bestilte/forhandlede jeg mig frem her på internettet, til at kunne købe en bluse inkl. forsendelse hos Eva Hvolbek til ialt 379,95 kr. og d. 6.5.2017 overførte jeg 379,95 kr. til Thomas Hvolbek's mobilepay hvor jeg samtidigt spurgte om jeg kunne få en faktura på købet og Eva skrev tilbage "ja da"
D. 10.4.2017 modtog jeg blusen, uden en faktura og kun med en almindelig kassebons på 280 kr.
Jeg skrev straks til Eva, at der var sket en fejl for der lå ingen faktura på mit indbetalte beløb på 379.95 kr. men kun en kassebongen på et helt andet beløb end hvad jeg havde kvittering på at have betalt.
Jeg fik så svaret, at de kunne kun give mig en kassebong på selve blusens beløb!
Trods jeg gjorde opmærksom på at hun havde skrevet ja til at jeg fik en faktura, så holdt hun fast i at hun kun kunne give en kassebong da jeg handlede fra en forretning på gaden, nøjagtigt som hvis jeg gik fysiskt ind i den.
Da handelen er foregået over internettet, så er dette jo ikke korrekt og desuden er kassebongen jo ikke på det beløb jeg har indbetalt!
Jeg ønskede derfor at gøre brug af min fortrydelsesret i følge købeloven over internethandel og returnerede blusen på min regning selfølgeligt, som købeloven også siger.
Thomas Hvolbek refunderede 280 kr. Og beholdt selv de resterende 99,95 kr.
Jeg skrev der efter til Eva/Thomas, at jeg forventede at få returneret det fulde beløb jeg havde indbetalt og som jeg havde ret til i følge købeloven for internethandel som denne handel jo går ind under og at de sidste 99,95 kr. forventedes overført senest fredag d. 5.5.2017.
Pengene er desværre ikke overført så Eva Hvolbek og Thomas Hvolbek følger ikke købeloven!
Jeg vil selfølgeligt også lave en anmeldelse på Trust Pilot over denne virksomhed, men det er da uprofessionelt af dem, at beholde penge der ikke er deres i følge lovgivningen og samle på dårlige anmeldelser!

10 maj 2017
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer