Bluff företag!Köp inget här ifrån!Kina…
Bluff företag!Köp inget här ifrån!Kina företag som tar överpris.Vid retur ska de återbetala bara 40% varans pris.Varning!
Tack för att du använder Trustpilot. Tyvärr går det inte längre att lämna omdömen på just den här sidan, då företagets webbplats stängts ner. Om du har några frågor får du gärna kontakta oss.
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Bluff företag!Köp inget här ifrån!Kina företag som tar överpris.Vid retur ska de återbetala bara 40% varans pris.Varning!
Usel kvalitet på varorna. Utlovat material var något helt annat. Märkning av material saknas i flera fall liksom tvättråd. Returpolicyn i stort sett en scam, räkna inte med att få pengar tillbaka trots att du får betala frakt till Kina. Skulle aldrig handla här igen och förbannar mig själv att jag gick på illusionen av att detta är ett svenskt företag.
Linne-bomull står det i beskrivningen av varan. Levererad: billig polyester. Inte värt pengarna. Företaget opererar under flera namn och verkar svenskt. Varorna skickas från Asien. Svårt att kommunicera med företaget. Aldrig mer. Önskade man kunde betygsätta med en nolla.
Hemskt företag! (Heter Scandi.Stockholm) Håller med övriga! Returpolicyn helt galen, de vill att man behåller varan & ger den till nån vän istället & isf får man köpa nåt mer billigare... När jag ändå ville returnera, pga att sandalen är för vid för min fot & usel kvalitet, så skyller de på miljön & vill ge tillbaka 57 kr istället för retur... Får skylla mig själv som inte kollade att det kom från Kina! Men varning!
Efter nästan en månad anlände paketet med ett par skor av absolut sämsta kvalitet. Rena skräpet. Köp inte från detta företag!
Köp inget här ifrån! Kina företag som tar överpris . Vid retur ska de återbetala 40% av varans pris och 60% går till returnerande fraktkostnad. Vilket bluff företag!!
Det här är en bluff. Varning köp inget här. Förmedlar sakerna från China och har inget i lager.
Fruktansvärt. Lurar folk och man kan inte skicka tillbaka produkten. Det står i policyn 30 dagars returrätt men det är fel.
Beställ inget härifrån. Varning varning
Jag får ingen kontakt med företaget när jag vill göra en retur :( /Helene Folkesson
Företaget heter Scandi Stockholm, inte Escandi. Fick information från deras kundservice att lämna varan tillbaka skulle kosta 500-600 kronor och de kunde inte garantera att varan skulle komma fram och i detta fall kunde de inte återbetala köpet, dvs det går inte skicka tillbaka varan. Varan jag köpt var inte samma som beskrevs på deras webbsida. Bluff företag.
Det här är ett uppenbart oseriöst företag som skickade en HELT annan vinterjacka än den jag beställde! Alltså, en heelt annan jacka. När jag påpekade detta för dom så erbjöd dom mig att få köpa jackan med först 30 % rabatt och sen 50 % rabatt och jag sa nej för jag ville inte ha jackan. Jag bad dom att skicka mig en retursedel så att jag kunde skicka tillbaka jackan men
Efter flera mail fram och tillbaka så vilseledde Escandi mig dessutom till att tro att dom äntligen skulle makulera fakturan men istället för att makulera fakturan så drog dom bara av 50 % på fakturan och har sen dess slutat att svara på mina mail. Jag har rapporterat dom till Klarna som nu försöker hjälpa mig.
Det här är uppenbart ett företag som lurar kunder och jag är såå
frustrerad på mig själv att jag inte googlade företaget innan jag beställde något. Lesson learned.
Fick min så kallade lättvikts dunjacka i dag. Den visade sig vara från Kina och gjord av 100% polyester. Inte från den Stockholms butik som du utger sig att vara. Dessutom är en lapp bortklippt, den ska handtvättas. Det finns dessutom en bit kardborre fastsydd på ena armen. Ingen retursystem eller något annat papper som upplyser om varan eller butiken. Den är också för liten för att vara medium. Bluffföretag. Så nu blir det att försöka returnera den.
Väldigt lååång leveranstid flera veckor. Fick själv maila företaget 7 januari för att få ett spårningsnummer. Väldigt dålig service!!
Ger sken av att finnas i Stockholm men det tror jag inte på …Nää Kina
Har inte fått min vara ännu.
De ger intrycket av att vara ett fint företag i Stockholm men sanningen är bluff.
Leveranstid på en månad eftersom beställningen kommer från Kina🤬🤬
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.