REKOMMENDERAS INTE
REKOMMENDERAS INTE! Var och gjorde min behandling för käklinje och dubbelhaka i början på maj, direkt efter behandlingen får jag en så kallad kalkonhals och den blir bara större. Skrev till dem utan svar både på mail och Instagram. Har nu gått över 3 månader och ser mycket värre ut än innan behandlingen. Har försökt nå dem via mail och Instagram fler gången men får inget svar alls. Efter att varit kontakt med andra kliniker så misstänker dem att hon kört med en felaktig inställning och gjort skador vilket gett mig detta resultat. Tänker idag göra anmälan hos både ARN och IVO, man står för dina misstag man struntar ej i dem.

