Vi bestilte varor från de.
Vi bestilte varor från de.. via Norsk hemsida. Där står att alla priser är inkl MVA, och att de sender från Norge. Efter 4 uker kommer varorna med tollgebyr. Det är inte toll in till Norge bara MVA och det står på hemsidan att det är inkluderat.
Vi vägra att betala och hämta ut varan,som går i retur till avsändare och de vägrar att kreditera varan.
Om vi skall betala MVA/ Toll in till Norge så skall varan selges utan MVA från avsändar landet, de uppger nu är Tyskland. (Då är det många som skall pengar efterbetalt.)
De opererar med svindel och det anbefalls att inte handla från dessa oseriösa.
Paul
