Diamond Carwash Omdömen 24

TrustScore 3.5 av 5

3,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Jeg har brugt Diamond carwash i mange år og har altid været MEGET tilfreds med resultatet. Denne gang var det en ordentlig omgang sjusk, efter 1 døgn havde min bil kalk rander og jeg måtte selv i vask... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Resultatet er helt iorden. Vores bil fik en diamond wash og en sæderens. Dejlig duft af ny bil. Lidt sjov beliggenhed inde i en baggård og små men farvestrålende orange skilte. I vores tilfælde havde... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastisk oplevelse hver gang hos Diamond Carwash. Jeg kan klart anbefale at få vasket og klargjort sin bil her. Service og kvalitet går simpelthen op i en højere enhed. Man modtages altid med et... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sjusk og dårlig Havde en rigtig dårlig oplevelse hos dette firma. Kom med en snavset bil som trængte til at blive gjort ren udvendig og indvendig. Havde fået et gavekort på kr 300 på en DIAMOND... Se mer

3,4

Medel

TrustScore 3.5 av 5

24 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Jeg har brugt Diamond carwash i mange…

Jeg har brugt Diamond carwash i mange år og har altid været MEGET tilfreds med resultatet. Denne gang var det en ordentlig omgang sjusk, efter 1 døgn havde min bil kalk rander og jeg måtte selv i vaskehallen med den, også ordentlig støvsugning manglede. Ejer tager betaling som vinden blæser, 4 el. 500 kr. det kommer an på humøret den dag. Så husk at aftale en fast pris, før begyndelse. Hvad er der sket for Diamondcarwash?? Øv, Det er desværre mit sidste besøg hos dem. 😩

27 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Har tidligere været glad for diamond…

Har tidligere været glad for diamond carwash pga. god pris og god service.
Sidste gang jeg var der valgte jeg det fra. Normalt koster det 400kr. for en vask og støvsugning. Men da de skulle til at gå igang var prisen 800kr. Så jeg valgt ikke at benytte denne service.
Jeg synes det er falsk reklame at have en pris på 400kr. på sin hjemmeside og så kræve 800kr. ved fremmøde istedet.

3 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ren og nyvasket bil. God oplevelse hver gang

Meget søde og service-minded. Har brugt Diamond carwash i mange år og restultatet er i orden hver gang. Dejlig følelse at sætte sig ind i en ren og nyvasket bil. Personale har et ekstra blik for detaljen og prisniveauet er meget rimeligt i forhold til andre udbydere.

6 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Jeg har aldrig oplevet så dårlig en…

Jeg har aldrig oplevet så dårlig en service og ik nok med det så får du en pris fra ham før han starter arbejdet men når han er færdig får du en hel anden pris kort sagt manden er en tyvknægt så hold jer væk fra denne mand boycot ham. Jeg Sku ha en motorvask på hans hjemme side står der 200kr men da han var færdig ville han ha 300kr selvom vi i telefonen var enig om 200kr og det ka ik være rigtig han får lov til at nare folk på den måde jeg er sikkert ik den eneste og bliver nok heller ik den sidste der bliver narret af ham. Har ik noget imod at betale en god pris for et godt stykke arbejde det tog ham 2 minutter at lave en motorvask den var mere beskidt da han var færdig. BOYCOT ham så vi sammen ka lære ham at man ik driver en foretning på den måde ved at stjæle og nare folk det er ren bonde fangeri. STOP ham

4 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Impressed

Used the one in Warrington yesterday, great service, with a smile, did a top job and were quick about it. Will definitely use them again and fill the loyalty card up.Great

15 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Flot arbejde

Flot arbejde, fin bil vi fik leveret. Vires bil var en af de virkeligt trængende. Sød og smilende betjening. Kan klart anbefales. Vi kommer igen.

12 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Kan kun anbefale Diamond Carwash!

Kan kun anbefale Diamond Carwash!
Havde en ærgelig oplevelse med en returklargøring ved andet firma lige op til min leasing aftale ophørte og stod derfor i en situation hvor jeg kun en dag at finde en ny der kunne rette op på det. Det gjorde diamond Carwash til UG! Min bil fik ikke en eneste anmærkning på hverken sæder eller noget andet. Jeg er dybt taknemlig for at i tog min bil med så kort varsel og reddet mine sæder som så forfærdelige ud efter forkert udgør arbejde fra anden side. Så tak for et flot arbejde og god service! Vi ses når jeg får ny bil.

29 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Når bilvask bliver en oplevelse

Fantastisk oplevelse hver gang hos Diamond Carwash.
Jeg kan klart anbefale at få vasket og klargjort sin bil her. Service og kvalitet går simpelthen op i en højere enhed. Man modtages altid med et smil. Folkene er yderst professionelle og dygtige. Og man forlader stedet med lige så stor et smil som man blev modtaget. Og bilen stråler indvendigt og udvendigt.
(jeg er tidligere ejer af en ældre C220d) Og nu får jeg vasket min helt nye C300e hos Diamond Carwash.
En klar anbefaling herfra med fem stjerner!

12 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sjusk og dårlig

Sjusk og dårlig
Havde en rigtig dårlig oplevelse hos dette firma.
Kom med en snavset bil som trængte til at blive gjort ren udvendig og indvendig.
Havde fået et gavekort på kr 300 på en DIAMOND CARWASH - og da bilen var færdig forlangte de det dobbelte.
De havde ikke vasket kanter på døre og Havde ikke haft kølerhjelmen oppe.
Så det var bestemt ikke som at få en ny bil som nogen skriver.
Må desværre fraråde dette firma

21 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super bedste bilvask

Tip top service.
Drengene giver den fuld pedal med håndvask af bilen og de ved præcis hvem der gør hvad.

Bilen stod som hel ny efter en tur hos dem
Har tidligere fået lavet en Kabinevask da bilen skulle sælges og jeg har hund

Køber troede bilen var kommet direkte fra fabrikken for den stod bare super shiney

25 mars 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

5 store stjerner

Prøvede for første gang Diamond Carwash i weekenden og det var virkelig en god oplevelse.
Super flot resultat til en yderst fair pris. Jeg har fundet, hvem der fremadrettet skal vaske min bil.
5 store stjerner herfra.

14 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Er virkelig benovet😄

Er virkelig benovet😄. Kunne slet ikke kende min bil igen efter denne vaske-oplevelse. Især indvendigt. Er så positivt overrasket. Tak for god service 🙏🏻 Jeg vender helt sikkert tilbage

11 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Diamond Carwash SUPER klargøring

Diamond Carwash's medarbejdere er super venlige og gode. Top nice, super kunderservice, godt arbejde ALTID og til en god pris á kr. 300,- for ud- OG indvendig rengøring!!!!

Kan kun anbefales!!!!!!!

21 februari 2020
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer