Elendig service
Elendig service, og et fusker firma.
Lad være med at handle hos dem, de holder op med at svare efter kort tid, når det går op for køber at deres vare aldrig kommer.
Track and trace de sender er fusk og virker ikke, pludselig siger deres side at de snart åbner.
Firmaet er baseret i Holland trods den danske netbutik!







