Mycket dålig upplevelse hos denna frisör
Uttunningssax användes utan att jag informerades eller godkänt detta, vilket resulterade i att mitt hår tunnades ut kraftigt och helt tappade sin struktur. Mitt hår var inte slitet och det fanns ingen rimlig anledning till den omfattande uttunningen. Uppskattningsvis försvann runt omkring 40% av mitt hår på salongens golv.
Detta är det mest extrema frisörbesök jag varit med om, med ett resultat som känns både chockerande och mycket svårt att acceptera i efterhand.
Jag kan tyvärr inte rekommendera denna salong till någon.




