cremocompany.com Omdömen 

58
•
TrustScore 2 av 5

2,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

First off I love the shower gels, I’ve went through a lot in my time from other brands I’m so glad I found cremo. Lathers great smell is great. And the customer service I’ve had is also great. My las... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bought a Cremo tortoise razor which they claim to barber shop shave. Are constant nicks, I asked for a return and refund and didn't receive an acknowledgement. I wrote a negative review on their site... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Why us there not an option for zero stars? Possibly the worst company I have ever dealt with. My order was placed, delivery stated as 5 days, now 24 days not received order or notification of despstch... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Placed an order on 23rd August for aftershave, still not received. There has been no update since the original tracking reference but Evri have not received the item. Despite 4 attempts to chase... Se mer

Företaget har svarat

2,2

Dålig

TrustScore 2 av 5

58 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 81 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,2

Alla omdömen

(58)

41 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered and paid for goods 8 days ago…

Ordered and paid for goods 8 days ago still havent been shipped have sent 3 emails . They have not responded to any of them. I have requested a refund but still nothing I will be reporting them to Trading Standards and issuing legal proceedings to get money back under the Consumer Rights Act 2015, Suggest others do the same. They should not be allowed to trade.

28 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Mike,

I am really sorry that your order has still not been shipped after eight days and that none of your emails have been answered.

You should not have to chase three times, and it is completely understandable that you are frustrated, especially after requesting a refund and receiving no response.

We have been dealing with a heavy backlog of queries recently, but that does not excuse leaving you without any updates.

If you are willing to share your order number, I will look into this personally and make sure you get a clear resolution. You deserve proper communication and a prompt refund or delivery.

Thank you for bringing this to our attention. We need to do better.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

CREMO BE WARNED A SCAM

(WHY IS THIS COMPANY STILL ALLOWED TO TRADE )
purchased and paid for palo santo reserve body wash collection
11th August 2025 still waiting for my £17
purchase what a scam !!!
sent numerous emails and received AI
generated response below,
Your Recent Email to Edgewell Consumer Affairs : Ref#3175257
Recent Email to Edgewell Consumer Affairs : Ref#3175257
Your contact has been received! Our hours of operation are Monday – Friday 8AM to 6PM (EST). If you do not receive a reply within three business days, please call us at 1.888.310.4290
BE WARNED



11 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Terry,

I am really sorry you have been waiting since August for your order and still have not received either the product or a proper response.

That is an extremely long time to be left without help, and I completely understand why you feel angry and misled. Receiving only automated emails is not acceptable, especially after sending multiple messages.

We have been dealing with a heavy backlog of queries recently, but that does not excuse the lack of communication you experienced.

If you are willing to share your order number, I will look into this personally and make sure you receive either a refund or a clear resolution.

Thank you for taking the time to share your experience. We need to do much better.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I made an order 8 days ago and paid for…

I made an order 8 days ago and paid for 1-2 working days delivery, I haven't received the order. I've sent 2 emails about the order and have not received a reply. Now I'm wondering is this some sort of scam.

3 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Phil,

I am really sorry you have been waiting eight days for an order that was supposed to arrive in one to two working days. That is incredibly frustrating, and you should never be left without replies after sending two emails. I completely understand why you are now worried.

We have been dealing with a heavy backlog recently, but that does not excuse the lack of communication you experienced.

If you can share your order number, I will look into this personally and make sure you get a clear update or a refund.

Thank you for letting us know. We need to do better.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Experience

Great experience - the order process was easy and the items arrived in a timely manner. Packaging was very impressive with a top quality presentation box.
The Citrus & Mint Leaf shower gel is quite thick and creates a good "lather" with a pleasant scent that is not at all synthetic.
The Citrus & Mint Eau De Toilette is quite light and fine for an everyday staple.
Overall very happy and would definitely purchase again

15 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Mathew,

Thank you so much for taking the time to share your experience.
I am really glad to hear that your order arrived on time and that the presentation made a good impression.

It is great to know you enjoyed the Citrus and Mint Leaf shower gel and found the fragrance fresh and pleasant. I am also happy the Eau de Toilette worked well for everyday use.

We truly appreciate you choosing us and sharing such positive feedback. It means a lot, and we look forward to welcoming you back again!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Poor service

Ordered body wash and after several days I received email from Evri courier saying my parcel was damaged and could not be delivered advised me to contact the company which I did 12 times on their help line by mail only thing I got was an AI generated message but after a another week nothing. They don’t deserve custom as they are poor in customers relations. No communication I will avoid using them instructions have been sent to recover my money

27 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Alan,

I am really sorry to hear what happened with your delivery. Having your parcel damaged in transit is frustrating enough, but being told to contact us and then receiving only automated messages after twelve attempts is completely unacceptable.
You should never be left without a real response, especially when you are just trying to get the issue resolved.

We have been dealing with a heavy backlog of queries recently, but that does not excuse the lack of communication you experienced.

If you are willing to share your order number, I will look into this personally and make sure you receive a clear resolution or refund.

Thank you for taking the time to share your experience. We need to do better.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Got my husband the Paulo Santo set for…

Got my husband the Paulo Santo set for Fathers Day, and it is gorgeous!! Smells fantastic! Packed so lovely in a linen bag, he put some of the after shave on last night and we could still smell it this morning. Really happy!

14 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi there,

Thank you so much for sharing this! I am really happy to hear that the Palo Santo set made such a lovely Father’s Day gift. It is great to know you loved the scent and that the linen bag packaging made it feel even more special.

The fact that the fragrance lasted through to the next morning is wonderful feedback and something we are glad he enjoyed.

Thank you again for the kind words. We are really pleased this gift hit the mark for you and your husband.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Unlike others my order did arrive

Unlike others my order did arrive, but some bottles already used!! Those I did try were pathetic, hardly any lather and whilst the smell in the bottle was good, absolutely no smell when using. Add to that they left my skin red and itchy. Appalling products.

20 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Andrew,

I am really sorry to hear about your experience. Receiving bottles that look used is completely unacceptable, and you should never receive products in that condition. It is also disappointing that the ones you did try did not lather, had no scent once applied, and even left your skin irritated. I completely understand how frustrating and worrying that must have felt.

If you are willing to share your order number, I will look into this personally and make sure you receive a refund or replacement.

Thank you for taking the time to let us know. We clearly need to do better.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Company is Dishonest!!

The products are good. The company is sneaky. They automatically subscribe you to monthly reorders then ignore your requests to cease doing this and refund your money.

I have experience fulfillment issues as well.

21 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi David,

Thank you for sharing your experience, and I am really sorry to hear how frustrating this has been. It is good to know you like the products, but you should never feel misled or ignored when it comes to subscriptions or refund requests. Having your account put on repeat orders without clear communication and then not getting a response when you ask to stop them is unacceptable.

I completely understand why this has left you feeling disappointed.
I am also sorry to hear about the fulfilment issues you experienced.

We have been dealing with a heavy backlog of queries recently, but that does not excuse the lack of support you received.

If you are open to it, please share your order number and I will look into this personally to make sure your subscription is cancelled and any refunds owed are processed quickly.

Thank you for bringing this to our attention. We clearly need to improve.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a cologne and the company…

I ordered a cologne and the company said it arrived but it never arrived. I emailed customer service but no response on 2 separate occasions. This company is a scam, Do not trust!

7 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Joey,

I am really sorry to hear that your cologne was marked as delivered when you never received it. That is incredibly frustrating, and you should not be left without help after emailing customer service twice. I completely understand why you feel concerned and disappointed.

We have been dealing with a heavy backlog of queries recently, but that does not excuse the lack of response you experienced.

If you are willing to share your order number, I will look into this personally and make sure you get a clear resolution, whether that is a replacement or a refund.

Thank you for taking the time to let us know. We need to do better.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Unusually great value

I recently purchased the Citrus & Mint Leaf cologne from an ad in a social feed. I could not be happier with the fragrance, how long it lasts, and how much of it is in the bottle. It’s a rare great value in today’s market. I’ll buy from CREMO again.

23 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Dan,

Thank you so much for sharing your experience. I am really happy to hear how much you are enjoying the Citrus and Mint Leaf cologne. It is great to know the fragrance, longevity and value all hit the mark for you.

Feedback like this genuinely means a lot to us!

We appreciate you giving us a try through a social ad and we are glad the product lived up to your expectations.

Looking forward to having you back again whenever you need anything.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Seems like a fake company no one got…

Seems like a fake company no one got their orders as they have no customer service should have checked. Getting PayPal to jump in

5 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Cam,

I am really sorry to hear that you have not received your order and that it has been so difficult to get any help. I completely understand why this situation feels worrying, especially when you cannot reach customer service.

We have been dealing with a heavy backlog of queries recently, but that does not excuse leaving you without a response.

If you are willing to share your order number, I will look into this personally and make sure you get a clear resolution.

Thank you for taking the time to leave your feedback. We need to do better.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DELIVERY FAILED AND NO CUSTOMER SERVICE

Ordered on 08/05/2024 and have still not received the product. Nonexistent customer service, have emailed twice and had no response. Messaged their social media channel, no response. Don't bother buying from these scammers.

8 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Joe,

I am really sorry you have been waiting since May last year and still have not received your order. That is an extremely long time to be left without any update, and it is completely unacceptable that your emails and social media messages were never answered.
I understand why you are frustrated and why you feel the way you do.

We have been dealing with a heavy backlog of queries, but that does not excuse the lack of communication you experienced.

If you are willing to share your order number, I will look into this personally and make sure you get a clear resolution, whether that is a replacement or a refund.

Thank you for taking the time to let us know. We clearly need to improve.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I didn’t receive my order and they…

I didn’t receive my order and they ignored my emails for a refund.

1 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Wilko,

I am really sorry that you never received your order and that your emails asking for a refund were not answered to. That is incredibly frustrating, and you should never be left without a response when you are simply trying to get your money back.

We have been dealing with a heavy backlog of queries recently, but that does not excuse the lack of communication you experienced.

If you can share your order number, I will look into this personally and make sure you get a clear resolution.

Thank you for letting us know. We need to do better.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

never order from this website

the perfume that i received it was filled half of it and the perfume was damaged
dont waste your money to buy their perfumes

3 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Ahmed,

I am really sorry to hear that your perfume arrived damaged and only half full. That is incredibly disappointing, and you should never receive a product in that condition. I completely understand why you feel let down.

If you can share your order number, I will look into this personally and make sure you receive a replacement or a refund.

Thank you for letting us know about your experience. We need to do better.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid

Spent £43.95 on the goods that I've never received. I've sent 2 emails - both of them ignored. Ordered 9th - up until 25th still no-one replied. Asked for a refund - no answer.

9 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för cremocompany.com

Svar från cremocompany.com

Hi Marcin,

I am really sorry to hear that you spent almost forty four pounds and still have not received your order or any replies to your emails. Waiting from the 9th to the 25th with no update and no response to your refund request is completely unacceptable. You should never be left chasing like this.

We have been dealing with a heavy backlog of queries recently, but that does not excuse the lack of communication you experienced.

If you are willing to share your order number, I will look into this personally and make sure you get a clear resolution.

Thank you for bringing this to our attention. We clearly need to improve.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer