Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

At 3:00am, my sister sent me a text with a photo of this bracelet and just three words: “This is you.” I was so captivated by its beauty and uniqueness, that I purchased it right then and th... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Extraordinary jewellery! I love it! Also the Support is really professionell and helpfull, when something went wrong. I can fully recommend Coravana! I only don‘t give 5 stars due to the long delivery... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was glad to receive your prompt response after you read my message. Unfortunately I still yet receive my Celestine Chain Bracelet. Hope I'll get it before Christmas. It's little bit frustrating... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wirklich wunderschöne besondere Schmuckstücke, die immer ein Hingucker sind. Das hat nicht jeder und ich werde oft darauf angesprochen und trage alles sehr gerne! Hier wird sich aber auch wirklich int... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Smyckesbutik

Skrivet av företaget

Coravana was founded with one main mission- empowering women to treat themselves to everyday luxury, each piece we make is carefully designed & impeccably handmade, to be sold at an affordable price. When you buy a Coravana jewelry creation, you become part of the Coravana family, it is the beginning of a beautiful relationship that will grow for years.


Kontaktuppgifter

4,7

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

340 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered 6 pairs of flip flops when…

I ordered 6 pairs of flip flops when they were delivered 4 pairs were completely the wrong size!
I have sent two emails trying to sort this out and have had no response.
I go on holiday in 3 days !
It such a shame as I have ordered here in the past and had no problems but this last large order has been a disaster the wrong sizes received are not even close to what I ordered!
Really disappointing.

28 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coravana

Svar från Coravana

Dear Nicola,
We are writing this response after speaking to you in detail and solving the issue to your satisfaction.

All pairs were in fact the correct size ordered, however the confusion was due to your assumption that our sizing is in UK sizing, but as we clearly mention on our site and product information, all sizing is in US sizing.

We have now made this clear and all is well:)

We hope you love all your pairs!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Flip flops never delivered

I ordered a pair of flip flops from Coranova several months ago. The first pair was sent to the wrong zip code. I live in Boston but the flip flops were sent to Dorchester ( yes a part of Boston but not close at all to Beacon Hill where I live). I sent Emma a photo of the address that was inputed and the zip code and then showed her a photo of where it was delivered. Thankfully I use the shop app to follow my orders. She responded by telling me that Dorchester was Boston so I should check with my neighbors. After a second email explaining that yes Dorchester is a neighborhood in Boston but with a very different zip code and again attaching my photos she responded several days later saying she followed up with the USPS and indeed the flip flops were sent to the wrong address and she would be sending a new pair. Flash forward several weeks and again the same thing happens. I believe whoever is inputting the address is not verifying after. I again send her an email. She tells me she will check with her warehouse and get back to me. Again I attach photos. I tell her at this point I would just like my cc refunded. No response. So I again email her. My most recent response is that she checked with her warehouse. They say they sent to the correct address. Since this is the second time it is no longer their responsibility. It is my problem and I need to check with the post office and ask them to refund me. What???? Who does business like this? In my 54 years I have NEVER experienced such terrible customer service. Buyer be ware!!!!!

22 mars 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coravana

Svar från Coravana

Hi Rebekah,
We're very sorry to hear you had a bad experience with the shipping procedure.

We have truly tried to do everything we can to make sure your package will be delivered to you, we shipped your order twice with no extra charge at all, we made sure the shipping address fully matches the address you supplied, and yet, the package was delivered to the wrong address twice.

In cases like these, a claim should be filed with the shipping courier, as they are responsible for the package to be delivered correctly, we have filed a claim from our end and suggested you do the same, as you deserve a refund for the lost packages. Until an official response is received from the shipping courier, we cannot act further on this case.
We are here to assist with any information needed in the process, and we hope this case will be solved as quickly as possible.

The last thing we want is for our clients to feel disappointment with their purchase!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Customer Service

I am writing another review for Coravana. I wrote one a few hours ago because I had not heard from Customer Service answering some emails I had written. However, it is the weekend and I was acting impatiently. Coravana Customer Service, specifically Emma, got in touch with me and answered all my questions and resolved the issue quite satisfactorily. I am happy with the customer service I received from Coravana and want to retract my previous review, which I wrote instead of giving Coravana enough time to get back to me.

30 januari 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I purchased some goods from Coravana…

I purchased some goods from Coravana during the 2021 global shipping crisis. Given this, the shipping of the goods was a massive challenge. I found Emma from the Customer Support Team to be an excellent individual to work with on tracing and receiving the goods. Their ongoing support, post-purchase was the best I have come across and I have no hesitation in recommending them to anyone. Kia Kaha Coravana and all the best for 2022 Emma :)

19 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

how can you say there is a 30 day…

how can you say there is a 30 day return policy when your website right now says "Our customers have the right to return the product within 14 natural days".

18 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coravana

Svar från Coravana

Hello,
Our return policy is normally 30 days from the day of delivery, and during the holiday season it is even 45 days. We're not sure where it mentions 14 days, but it is not up to date, always check our official returns information page- https://coravana.com/pages/return-policy
Feel free to contact us if you need any further assistance with your return, we are happy to help!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful earrings.

The earrings are very beautiful, just the right size. They sparkle like cray and will make my holiday outfits look great. Of course, I will continue to wear them after the holidays! They will also go great with my jeans.

23 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I placed my order number CV21320 Jane…

I placed my order number CV21320 Jane Keir on 3.10.21& still have not received it.
When I checked the tracking number it tells me nothing just perhaps the parcel is in Belgium ?
Unfortunately I ordered this for a special birthday on 14.11.21, doesn't like like it will get here.
Please explain

10 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coravana

Svar från Coravana

Hi Jane,

It's good that you reached out to us, sometimes parcels get delayed, for many reasons.

We checked your order, it looks like it's been shipped from Europe to Australia a long time ago, and it should have been processed in the Australia Post system by now. It happens very often lately, especially during this season of Holidays and sales, that a backlog of orders occurs in the Australian customs, which causes these delays, this is not something that is up to us unfortunately, you can inquire with them to verify it.

We believe it should turn up any day now,
rest assured we will get back to you as soon as possible, we will solve this case quickly! If needed, we will send a new package with door to door, express shipping service.

Customer care is a top priority for us at Coravana, we value each and every client and we do our best to help with anything we can!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Latches poorly

Love this bracelet. Bought another for my sisters birthday but she also complained that it comes off easily by itself.

5 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coravana

Svar från Coravana

Hi Cory,
Thank you for the useful insight!
We recommend closing the bracelet as tight as possible, this should keep it from unhooking:)

Thank you for your purchase and support in Coravana:)

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Absolutely unique jewellery

I don’t even know how I discovered this website but I’m sooo happy that I did!!!! Their jewellery is absolutely beautiful and unique and, unfortunately for my finances, I’m hooked!!! Top picks!

30 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fast shipping

Fast shipping. Beautiful products!

I ordered the crystal flip flops!ran big. I'm a nine should have ordered an eight.

29 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Nice but overpriced

I ordered sandals and an earring. Just one and it cost $50. It doesn’t look as nice in-person as it does online. Hopefully it will stay in. The sandals are nice but fit small for some reason… even though I ordered my exact size. Overall I like my purchases but they were way too overpriced. It would have to be extraordinary item for me to purchase from this site again. I won’t be following this site or actively shopping here.

25 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Awesome!

I've bought a number of items for myself and as gifts. The slippers are very well made and the bling is perfect! I will definitely continue to shop here!

7 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great products

Great products - easy ordering system
Have order for me and sent gifts to friends abroad
Great service
Would recommend to my friends

29 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautifully Embellished Flip Flops!

I’m very happy with my Coravana flip flop purchase. The sandals are beautifully crafted and I received a free gift with purchase. The timing for delivery wasn’t too bad about a week or so. Overall I’m very happy with my purchase and would purchase from them again.

16 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Purchased 3 pairs of cheap flip flops…

Purchased 3 pairs of cheap flip flops with added beads. Paid $397. Terrible product with pathetic return policy of 14 days. After first review invited to return product. Paid $80 to ship product back to Tel Aviv. A month later received $216 partial refund. Do not purchase from this company. It’s a complete scam.

25 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coravana

Svar från Coravana

Hi Frank,

We will start by saying that we are very sorry to hear that you were not satisfied with your purchase and the overall experience, customer care is a top priority for us at Coravana, please see all the 5 star reviews below.

Regarding the quality of the product- our flip flops are made with Havaianas (biggest flip flops manufacturer in the world) and Swarovski crystals (the highest quality crystals in the market), everything made by hand to the best quality, therefore, describing them as cheap flip flops with added beads is just not true.

Our return policy is 30 days from the day of delivery and not 14 days- https://coravana.com/pages/return-policy

If you shipped them to our Tel-Aviv address then this was your choice, you could have sent them to the US address in Houston, it is also shown clearly in the return policy link above.

As for the partial refund, if you believe a mistake was done simply write us to- contact@coravana.com and we will take care of it. We did not receive an email from you. We are always responsive and available.

Again, the last thing we want is that our clients will feel disappointed with their purchase, we will do everything we can to prevent or correct this feeling.

Best,
The Coravana team

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer